برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از فروش در سایت‌های «آی‌تیونز» و «آمازون»
آلبوم «آتش 3» اثر «پدرام امینی‌ابیانه» با استقبال خوب مخاطبان بین‌المللی مواجه شد
موسیقی ما - آلبوم «آتش 3» که توسط «پدرام امینی» آهنگسازی و اجرا شد، در خارج از ایران توسط سایت «آی‌تیونز» و «آمازون» عرضه و به فروش رسید. این اثر با استقبال کم نظیری در کشورهای اسپانیا، اتریش، ژاپن و آمریکا مواجه شده و مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار گرفته است. در این آلبوم علاوه بر هم‌نوازی «کیوان ساکت» با پدرام امینی چند تن از نوازندگان سرشناس ایران از جمله «بابک ریاحی پور»، «ایمان جعفری»، «همایون نصیری»، «میثم مروستی»، «امید حاجیلی»، «هومن غفاری»، «درشن آناند»، «مازیار ظهیرالدینی» و ... در آن ساز زده‌اند.  ت

عداد فروش این آلبوم در سایت‌های آی‌تیونز و آمازون آن از مرز هشتاد هزار دانلود گذشت که این یک اتفاق کم سابقه است. این آلبوم در ایران توسط انتشارات «آوای باربد» توزیع شده و در «دیجی‌کالا» نیز به فروش می‌رسد.

پدرام امینی ابیانه نوازنده و آهنگساز باسابقه موسیقی و به ویژه سبک فلامنکو است که سال‌ها است در این حوزه فعالیت می‌کند. او كتاب جامع فلامنكو را نیز به نگارش درآورده که اولین کتاب جامع در این حوزه و کامل‌ترین آن است و شامل تكنيک‌های نوازندگی گيتار، قطعات بر گزيده، روش‌های ساخت گيتار و واژه نامه است كه انتشارات «چنگ» آن را منتشر كرده است. امینی فرا گيری موسيقی را از 6 سالگی نزد استاد «حسن كامكار» آغاز كرد و آهنگ‌سازی را نزد استاد «مجتبی ميرزاده» و «علی برليانی» آموخت. معلم‌های گيتارش استاد «رامون واسكؤز»، «عليرضا تفقدی»، «پاكوپنيا» و «خوان مارتين» بوده‌اند و اولين رسيتال گيتار را در سال 1371 برای كمك به قربانيان جنگ بوسنی اجرا كرد و سپس، بالغ بر 500 سانس كنسرت در فرهنگسراها و سالن‌های مختلف داخل و خارج از كشور برگزار کرد. او پیش از این آلبوم‌های «آتش 1و 2 » را با همنوازی ناصر رحيمی، بابك رياحی‌پور، هومن غفاری،  همايون نصيری، اميد خوش‌چهره و سعيد برادران منتشركرده بود كه هنوز هم، همه روزه قطعات آن بدون ذکر نام آهنگساز آن از صدا و سيما پخش می‌شوند. امینی بالغ بر 200 قطعه ترانه و آهنگ و ويديو كليپ هم برای خوانندگان مختلف ساخته است. او سالها است که در تهران و در استودیو و آموزشگاه آتش که آموزشگاه اختصاصی اوست، به تدريس گیتار و موسیقی و آ هنگسازی مشغول است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آذر 1394 - 01:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «آتش 3» اثر «پدرام امینی‌ابیانه» با استقبال خوب مخاطبان بین‌المللی مواجه شد | موسیقی ما