برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از سالها فعالیت در عرصه نوازندگی و آهنگسازی
«مهرداد معافی» به جمع خوانندگان پاپ پیوست
موسیقی ما - «مهرداد معافی» به جمع خوانندگان پاپ پيوست. این نوازنده با سابقه گیتار الکتریک چند سالی است که در ارکستر «شوک» به خوانندگی «فرزاد فرزین» فعالیت می‌کند. همکاری مهرداد معافی با ارکستر خواننده شلیک از سال 1388 تا امروز است و او تا کنون در آلبوم‌ها و تک قطعات هنرمندان متعددی هم سازهایی نظر گیتار کلاسیک و الکتریک نواخته است. معافی علاوه بر فعالیت مستمر در نوازندگی، تدریس موسیقی هم انجام می‌دهد و مترجم زبان انگلیسی است. این هنرمند متولد 7 مهر 1360 در تهران است و از 9 سالگی موسیقی را زیر نظر اساتید این هنر آموخت. او علاوه بر نوازندگی، از سالها قبل به شکل غیرمتمرکز در زمینه خوانندگی فعالیت می‌کرد اما به تازگی اولین تک قطعه رسمی خود به نام «نرو» را منتشر کرده است.

ترانه قطعه نرو توسط «سعید کشاورز» سروده شده و آهنگسازی آن هم اثری از «علیرضا افشار» است. «میلاد اکبری» تنظیم‌کننده اثر است و میکس و مسترینگ هم توسط «امیرمیلاد نیکزاد» انجام شده است.
قطعه نرو با صدای مهرداد معافی که توسط گروه هنری «17» به مدیریت «حمیدرضا امینی» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آذر 1394 - 11:52

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مهرداد معافی» به جمع خوانندگان پاپ پیوست | موسیقی ما