برنامه یاد بعضی نفرات
 
در حضور وزیر ارشاد و مسوؤلان دولتی
علیرضا قربانی قطعاتی برای عاشورا اجرا کرد
موسیقی ما - «علیرضا قربانی» با رپرتوار متفاوت و متناسب با ایام محرم و صفر با عنوان شب دهم در تاریخ های 5 و 6 آذر ماه در برج میلاد تهران در حالی به روی صحنه رفت که «علی جنتی» - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- و جمعی از مسوؤلان دولتی نیز به دیدن این برنامه نشست. او در این ماه‌ها مشغول برگزاری تور کنسرت‌های خود همراه با «حسین علیزاده» در اروپا بود، برنامه‌هایی که به خاطر تداخل اجراهای گروه «ضربانگ» و «هم‌آوایان» قرار است در تهران با همراهی «محمد معتمدی» انجام شود.

سریال «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی محرم سال 1380 از تلویزیون پخش شد، ترانه‌ی تیتراژ پایانی این سریال را «علیرضا قربانی» با شعری سروده‌ی «افشین یداللهی» اجرا کرده است و حالا «مجید روغنی» - مدیر اجرایی این برنامه- ضمن اعلام این خبر در رابطه با جزئیات برگزاری آن گفت: «اجرای موسیقی مناسبتی با عنوان شب دهم  به خوانندگی علیرضا قربانی با اجرای قطعاتی با مضمون و محتوایی در شان این ایام به عنوان بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام محرم و صفر با نام سوگواره «خیمه ها و نجواها» به مدت دو شب و در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت.

در شب نخست اجرا، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، محمد علی داریانی معاون شهردار تهران و شهرام گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران حضور داشتند، همچنین در دومین شب اجرا ، محمد باقر قالیباف شهردار تهران، به همراه دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، محمد هادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی، محمد پژمان رئيس سازمان ملي زمين و مسكن و علیرضا جاوید معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران و سفیر لبنان به تماشای کنسرت علیرضا قربانی نشستند.

«مجید روغنی» در ادامه می‌گوید: «چندین سال بود موسیقی هیچ جایگاهی در ایام مذهبی بالاخص در محرم و صفر نداشت. بستر موسیقی آئینی و مناسبتی پتانسیل بالایی در جهت معرفی واقعه های عاشورا دارد که تنها با حمایت مسئولین این مهم می تواند شکل اجرایی به خود بگیرد. چهار سال پیش به همت برج میلاد و شهرداری تهران و با حمایت معاونت هنری وزارت ارشاد و نیروی انتظامی این رویداد پایه گذاری شد و در این مدت موسیقی مناسبتی توانسته جای خود را در میان برنامه های عاشورایی باز کند که تا به امروز این حمایت ها ادامه داشته و اجراهایی چون وداع، کتیبه، شب دهم در برج میلاد و اپرای عاشورا و علمدار همراه با ارکستر در تالار وحدت به روی صحنه رفته و قطعاتی متناسب با این روزها اجرا شده است.»

کنسرت شب دهم نیز امسال و به سفارش برج میلاد تهران، بدون فروش بلیط در 2 روز اجرا برگزار شد. در این اجرا سامان صمیمی، میثم مروستی، نیلوفر محبی، پانیذ فریوسفی، محسن عبادی، آتنا اشتیاقی، نگار نوراد، لعیا اعتمادی، پدرام فریوسفی، رامین قظاتی، پریسا پیرزاده، بهنام ابوالقاسم ، بهتاش ابولقاسم و آرش اسد نژاد ارکستر را همراهی کرده و علی رضوی بعنوان مدیر ارکستر حضور داشتند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 - 15:54

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 7 آذر 1394 - 21:39

در گیرو دار نام و نان !

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا قربانی قطعاتی برای عاشورا اجرا کرد | موسیقی ما