برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیاتی که از آلبوم‌های روزهای آینده نمی‌دانید را برای اولین بار در بسته خبری «موسیقی ما» بخوانید
یخ زمستان امسال با انتشار کدام آلبوم پاپ آب می‌شود؟
موسیقی ما - هر سال برای علاقه‌مندان موسیقی یک بهانه وجود دارد تا سرمای زمستانی کمتر شود. آن هم آلبوم‌های چهره‌های مطرح موسیقی پاپ است که در نوبت انتشار قرار دارند. خبرنگار سایت «موسیقی ما» در این روزها به استودیوهای موسیقی سطح شهر سر زده تا اطلاعات محرمانه‌ای از آلبوم‌هایی که در دست تولید هستند را جمع‌آوری کند. اطلاعاتی که برای اولین بار در این بسته خبری گردهم آمده و پس از خواندنش باید به این سوال پاسخ دهید که یخ زمستان امسال با انتشار کدام آلبوم پاپ آب می‌شود؟
 
  • * محمد علیزاده
چند ماه پس از انتشار آلبوم «دلت با منه» تولید مجموعه جدیدش را آغاز کرد. با توجه به وسواس زیادی که در همه مراحل ساخت و انتشار آثارش دارد، این انتظار وجود داشت که به این زودی‌ها نباید منتظر آلبوم جدید «محمد علیزاده» باشیم. ابتدا قرار بود که آلبوم جدید او تا پایان تابستان روانه بازار شود اما در گفتگویی اعلام کرد که انتشار اثر خود را به پس از ماه‌های محرم و صفر موکول کرده است. اکنون مراحل تهیه و تولید آلبوم جدید این خواننده، از نیمه گذشته و نزدیک به پایان است.

علیزاده و دست‌اندرکاران مجموعه جدیدش برخلاف روال این روزهای موسیقی پاپ، رویه سکوت را پیش گرفته‌اند. هیچ عکس، مصاحبه و ویدئویی از کارهای خود منتشر نکرده‌اند تا طبق برنامه‌ای که دارند، همزمان با قطعیت انتخاب آثار، اطلاع‌رسانی را آغاز کنند. اما شنیده‌های موثق خبرنگار سایت «موسیقی ما» از عوامل آلبوم جدید محمد علیزاده حکایت از آن دارد که یار قدیمی او نقش محوری در تنظیم‌ها ایفا می‌کند. «میلاد ترابی» که بهار امسال قطعه موفق «همینه که هست» را تنظیم کرد، این‌بار هم در آلبوم علیزاده حضور پررنگ دارد. «معین راهبر» و «شهاب اکبری» از جمله سایر تنظیم‌کننده‌های حاضر در این آلبوم هستند. با توجه به اینکه هنوز چیدمان قطعات آلبوم علیزاده نهایی نشده، نمی‌توان با قطعیت درباره ترکیب تنظیم‌کننده‌ها صحبت کرد. اما در بحث ترانه‌ هم خبر رسیده که «مهرزاد امیرخانی» در کنار تیم موسیقایی این مجموعه حضور دارد. به هرحال این روزها انتظارات از محمد علیزاده دوچندان است. زیرا از یک‌سو تک‌قطعات جدیدش نظیر «همینه که هست» و «کجا میری؟» بازخورد خوبی برایش داشته و از سوی دیگر او این روزها مرد پرفروش استیج است. طی یک سال و نیم اخیر و هم‌زمان با دورانی که بحران فروش گریبانگیر کنسرت‌ها شده، اجراهای زنده محمد علیزاده با استقبال مخاطبان همراه است و او توانسته سانس‌های متعددی در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه برود.
 
  • * محسن چاوشی
نام «محسن چاوشی» این روزها باز هم سر زبان عموم مخاطبان موسیقی است. او بالاخره پس از چند سال توانست قطعه‌ای را منتشر کند که نه فقط در سطح طرفداران‌اش، بلکه در میان طیف‌های مختلف مردم شنیده شود. قطعه «کجایی؟» که در تیتراژ سریال «شهرزاد» شنیده می‌شود، یک تبلیغ خوب برای آلبوم جدید چاوشی است. آلبومی که تاکنون دو مرتبه نام عوض کرده و محسن چاوشی، مرحله به مرحله از جزئیات آن رونمایی می‌کند.

در ابتدا این اثر با نام «چنگیز» شناخته می‌شد اما این خواننده به تازگی اعلام کرده که «امیر بی گزند» اسم آلبوم جدیدش است. تا لحظه نگارش این گزارش هم حضور چهره‌هایی نظیر «بهروز صفاریان»، «کوشان حداد»، «فرشاد حسامی»، «حسین صفا»، «علی‌اکبر یاغی‌تبار» و «عادل روح‌نواز» در این مجموعه قطعی شده است. شاید سوال شما هم این باشد که محتوای موسیقایی و کلامی آلبوم به چه سمت و سویی گرایش دارد که در پاسخ باید بگوییم هنوز مشخص نیست. محسن چاوشی از زمانی که به عرصه مجاز موسیقی وارد شد، تاکنون آلبوم‌های متعددی را منتشر کرده است. اما چرخش‌های زیادی از لحاظ محتوا در هرکدام از آنها داشته و معمولاً در آلبوم‌های خود یک روند ثابت را طی نکرده است. باید تا اوایل اسفندماه منتظر شد و دید که محسن چاوشی در ادامه روند انتشار هرساله آلبوم‌هایش این بار چه طرح‌ و برنامه‌ای برای مخاطبانش دارد.
 
  • * سعید شهروز
هفت سال از انتشار آلبوم «بی‌خوابی» می‌گذرد. اثری که به عنوان بهترین آلبوم سال شناخته شد و برخی اعتقاد دارند که یکی از بهترین آثار پاپ پس از انقلاب است. «سعید شهروز» که با آن مجموعه در همکاری با چهره‌هایی نظیر «بهروز صفاریان»، «مهدی یراحی» و «روزبه بمانی» توانست بازگشت قدرتمندی به میدان رقابت داشته باشد، حالا در صدد ارائه نهمین آلبوم خود به بازار است. نهمین آلبوم پس از هفت سال و همین اعداد، شکل‌دهنده نام جدیدترین مجموعه این خواننده است. آلبوم «79» اثری است که شاید تا الان در نوبت انتشار هم قرار گرفته باشد.

اما تا این لحظه سعید شهروز خبری درباره زمان دقیق انتشار آلبوم خود عنوان نکرده است. شهروز این بار دست به تغییرات جدی زده و چهره‌هایی را انتخاب کرده که اغلب از نسل جدید موسیقی پاپ هستند. محمد کاظمی تمامی ترانه‌های اثر جدید این خواننده را سروده؛ انوشیروان تقوی، مهران عباسی، حامد برادران، پیام هوشمند، امیرعباس حسن‌زاده، سیاوش صدری، امیرعلی زمانیان، صادق نورانی و مهدی کاشیان سایر هنرمندانی هستند که در بخش موسیقی و تنظیم «79» حضور دارند. معلوم نیست سرنوشت تلفیق تجربه شهروز با نگاه جدید این موزیسین‌ها چه خواهد شد؛ اما خیلی‌ها منتظرند تا ببینند آیا بازگشت این بار او نقش خاطره می‌زند؟
 
  • * فرزاد فرزین
«فرزاد فرزین» یکی از خوانندگانی است که قرار بود آلبوم جدید او یعنی «6» تا تابستان منتشر شود. اما چنین اتفاقی رخ نداد و او هنوز به صورت رسمی اطلاع‌رسانی دقیقی درباره اثر خود نکرده است. با توجه به وسواس‌های همیشگی فرزین روی آثارش و اینکه او قصد کرده بخش‌هایی از مراحل تولید آلبوم جدیدش را در ترکیه پیگیری کند، بعید نیست همانند آلبوم «شخصی» که در بهمن‌ماه 92 منتشر شد، این بار هم زمستان به عنوان فصل توزیع اثر جدید فرزاد فرزین انتخاب شود.
 
  • * کاوه آفاق
یکی از عوامل گرمابخش بازار موسیقی پاپ در زمستان 94 حضور خواننده‌هایی است که به تازگی توانسته‌اند مجوز رسمی فعالیت را دریافت کنند. «کاوه آفاق» یکی از همین خواننده‌ها است و بالاخره پس از حدود پنج سال توانست وارد عرصه رسمی موسیقی کشور شود. برای طرفداران این خواننده خبرهای جدیدی داریم. از جمله اینکه او تا این لحظه 21 قطعه ضبط کرده و قرار است از بین آنها قطعاتی را برای اولین آلبوم رسمی خود انتخاب خواهد کرد. کاوه آفاق، آهنگساز و سراینده تمامی قطعات است. «آرمان مهربان»، «شهاب آفاقی»، «آراد آریا»، «اشکان دباغ» و «سیاوش امامی» هم از جمله تنظیم‌کننده‌هایی هستند که در آلبوم جدید خواننده قطعه «شال» حضور دارند. تاریخ دقیق انتشار آلبوم آفاق هنوز از سوی او و همکاران‌اش رسماً اعلام نشده اما نیمه دوم دی‌ماه به احتمال خیلی زیاد باید منتظر پوسترهای این مجموعه بر سردر فروشگاه‌های فرهنگی باشید.
 
  • * مهدی مقدم
شاید اگر خیلی‌های دیگر به جای او بودند، پس از این همه اتفاق گوناگون انگیزه خود را برای ادامه فعالیت مجاز از دست می‌دادند. حتی لغو اولین کنسرت رسمی‌اش به دلیل فاجعه «منا» که قرار بود مهرماه برگزار شود هم نتوانست مانع ادامه فعالیت‌های او شود. شنیده‌های خبرنگار «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که «مهدی مقدم» این روزها در حال جمع‌بندی مراحل پایانی تولید آلبومش است. «سعید سام» این بار هم ایفاگر نقش اصلی در این مجموعه خواهد بود و گفته می‌شود که وظیفه اصلی تنظیم‌ها را بر عهده دارد. در بخش ترانه‌ها هم حضور «علی بحرینی» قطعی است و هنوز نام ترانه‌سراهای دیگر این مجموعه به بیرون درز پیدا نکرده است. مهدی مقدم اواخر سال گذشته توانست مجوزهای لازم برای فعالیت رسمی خود در بازار موسیقی را کسب کند و پس از آن چند تک‌قطعه منتشر کرد. تک‌قطعات او فضاهای متفاوتی داشتند اما اغلب مورد توجه مخاطبان‌اش قرار گرفتند و آنها منتظر آلبوم رسمی خواننده محبوب‌شان هستند.
 
  • * بهنام صفوی
آنطور که از صحبت‌هایش برمی‌آید، با انرژی مشغول کار روی آلبوم جدیدش است. به بیماری پشت کرده و ظاهراً برنامه‌های زیادی برای این روزها دارد. مهم‌ترین آنها انتشار آلبوم جدیدش است. «بهنام صفوی» در حال حاضر از جدیدترین مجموعه خود با عنوان «معجزه» یاد می‌کند و به سراغ چهره‌های مطرح موسیقی پاپ رفته است. چهره‌هایی که برخی از آنها برای اولین بار است با بهنام صفوی همکاری می‌کنند و برخی از آنها هم در گذشته کنار این خواننده بوده‌اند. «بهروز صفاریان»، «افشین یداللهی»، «مهران عباسی»، «آرون حسینی»، «میلاد ترابی»، «معین راهبر»، «حسین غیاثی»، «محمد کاظمی» و «روزبه بمانی» از جمله هنرمندانی هستند که در آلبوم جدید خواننده «عشق من باش» حضور دارند.
بهنام صفوی با آلبوم «فوق‌العاده» که بهار سال گذشته منتشر شد، توانست به جمع نامزدهای کسب تندیس طلایی بهترین آلبوم پاپ در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» راه پیدا کند. حال با توجه به عواملی که او برای آلبوم جدید خود انتخاب کرده، ظاهراً نیم‌نگاهی هم به چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» دارد. البته درباره سایر برنامه‌های بهنام صفوی هم باید بگوییم که او پیش از محرم و با همت شرکت «اکسیر نوین» کنسرتی را در برج میلاد تهران برگزار کرد و قرار است در زمستان تور کنسرت‌های خودش را آغاز کند.
 
  • * رضا صادقی
خواننده مشکی‌پوش موسیقی پاپ قرار است که این بار به شکل متفاوتی انتشار آلبوم را تجربه کند. «رضا صادقی» به زودی آلبوم «شب بارونی» را به صورت اینترنتی در اختیار مخاطبان‌اش قرار خواهد داد. تمامی مراحل لازم برای اخذ مجوزهای این آلبوم انجام شده و قرار است که از طریق سایت «بلک‌شاپ» به فروش برسد. عواید حاصل از فروش این آلبوم هم به کودکان کار اختصاص می‌یابد. صادقی اسفند سال گذشته آلبوم «فقط گوش کن» را در بازار منتشر کرد و با آن اثر توانست به جمع نامزدهای بهترین آلبوم پاپ در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» هم راه پیدا کند. انتظار می‌رفت امسال هم آلبوم فیزیکی در بازار از خواننده «وایسا دنیا» بشنویم اما تصمیم او بر آن شد تا به سراغ مجموعه‌ای آنلاین برود. در جدیدترین اثر رضا صادقی چهره‌هایی نظیر «بابک صحرایی»، «نیکان»، «فرشید ادهمی» و... حضور دارند و شب یلدا به عنوان زمان انتشار این اثر تعیین شده است.
 
  • * علی لهراسبی
اگر تک‌قطعاتی که طی چندماه اخیر با صدای «علی لهراسبی» منتشر شده را پیش‌زمینه‌ای برای فضای آلبوم جدید او قلمداد کنیم، باید منتظر یک مجموعه اکتیو و ریتمیک با صدای این خواننده باشیم. اما اینها قطعی نیست و این خواننده طی سال‌های اخیر یکی از چهره‌های غیرقابل پیش‌بینی این حوزه بوده است. علی لهراسبی برای آلبوم جدیدش، نقبی به گذشته زده و با افرادی همکاری کرده که سابقه آثار موفق زیادی با آنها دارد. مهم‌ترین این چهره‌ها بهروز صفاریان است که به گفته لهراسبی علاوه بر سمت مشاوره در آلبوم، چند قطعه را هم تنظیم خواهد کرد. «مونا برزویی»، «زهرا عاملی»، «پازل بند»، «مهرزاد امیرخانی»، «حدیث دهقان» و «حمید نصراللهی» از جمله چهره‌های حاضر در مجموعه جدید علی لهراسبی هستند. تاکنون هم زمان انتشار دقیقی برای آلبوم جدید علی لهراسبی عنوان نشده اما فاصله انتشار آلبوم‌های اخیر این خواننده دو سال بوده است. یعنی آلبوم‌های «چهارده»، «تصمیم» و «روبات» را دقیقاً به فاصله دو سال از یکدیگر در بازار منتشر کرده است.
 
  • * مانی رهنما
«مانی رهنما» هم از جمله خوانندگانی است که باید زمستان 94 را فصل بازگشت مجدد او به بازار موسیقی بنامیم. او چندی پیش درباره آلبوم جدید خود گفت: «در حال تولید قطعاتی هستم و به امید خدا خبرهای خوبی دارم. تمام تلاش من این است که یکی از این آلبوم‌ها را در سال جاری روانه بازار کنم و به گوش مخاطبانم برسانم؛ چرا که مدت‌ها است شرمنده این دوستان هستم. درباره عوامل تولید آلبومی که با صدای من به زودی منتشر می‌شود، نمی‌توانم اطلاعات دقیقی را عنوان کنم و دوست ندارم جزئیاتی که بیان می‌کنم ناقص باشد. پس از انتخاب و قطعیت آثاری که قرار است در این مجموعه قرار بگیرد، حتماً اطلاعات لازم را از طریق سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبان قرار می‌دهیم تا عزیزانی که محبت دارند از روند کار باخبر باشند.»

با احتساب این کلیاتی که مانی رهنما در اختیار «موسیقی ما» قرار داد، نمی‌توان درباره محتوای آلبوم او اظهارنظر دقیقی داشت. اما این خواننده طی سال‌های اخیر در آثار خود تیم تولید تقریباً ثابتی داشته و به احتمال زیاد چهره‌هایی که در آلبوم‌های «من و تو»، «کجا به خنده می‌رسیم؟» و سایر تک‌قطعاتش همکاری کرده، این بار هم در کنارش حضور داشته باشند.
 
  • * مسعود امامی
از سال گذشته و پس از انتشار آلبوم «همیشگی» روند متفاوتی را در زمینه انتشار تک‌قطعات و آثارش در پیش گرفت و همان زمان اعلام کرد که آلبوم بعدی او سال آینده منتشر می‌شود. «مسعود امامی» در گفتگویی که آبان‌ سال جاری با سایت «موسیقی ما» داشت، دی‌ماه را به عنوان زمان انتشار اثر جدیدش عنوان کرد. اثری که تهیه‌کننده‌اش «سحر سلامت» خواهد بود و به گفته امامی، مشغول طراحی یک سیستم جدید برای پخش اثر خود هستند. حال باید تا زمان انتشار آلبوم جدید او که «زیباترین» نام دارد، صبر کرد و دید که آیا واقعاً اثر او با سیستم جدید پخش می‌شود یا باز هم او پس از توزیع آلبوم خود از سیستم پخش گلایه خواهد داشت؟
درباره دست‌اندرکاران آلبوم «زیباترین» هم باید بگوییم که «سونیا مکاری‌پور»، «حسن علیشیری»، «محمد چناری»، «نرگس جعفری»، «حامد حسینی»، «هومن نامداری»، «انوشیروان تقوی»، «علی حسین‌زاده» و «آرتین زمانی» همراهان مسعود امامی در این اثر هستند. خواننده قطعه «امون بده» اصولاً یک چهره عاشقانه‌خوان است و خودش هم درباره آلبوم «زیباترین» می‌گوید که این احساسی‌ترین مجموعه او خواهد بود.
 
  • * امید حاجیلی
اگر آلبوم جدید «امید حاجیلی» به زمستان امسال برسد، یقیناً لقب ریتمیک‌ترین آلبوم سال را یدک خواهد کشید. شواهد برآمده از پست‌های اینستاگرام و مصاحبه‌های ماه‌های گذشته این خواننده نشان می‌دهد که او برای توزیع دومین آلبوم خود در زمستان 94 عزمی راسخ دارد. اما تاکنون زمان قطعی از سوی او عنوان نشده است. قطعاً این بار هم طبق روال اغلب آثار امید حاجیلی، بار اصلی بخش موسیقایی آلبوم بر عهده خودش خواهد بود. این خواننده سال گذشته در یکی از مصاحبه‌های خود دلیل فاصله هفت‌ساله بین آلبوم اول و دومش را همین مسأله عنوان کرده بود که خودش همه کارهای بخش موسیقی را انجام می‌دهد.

ناگفته نماند که حاجیلی در بخش ترانه هم دستی بر آتش نگارش دارد و شاید در آلبوم جدید، ترانه‌های خودش را هم بخواند. اولین آلبوم امید حاجیلی به نام «آلگرو» در سال 87 به بازار عرضه شد و در ادامه، فقط تک‌قطعه منتشر کرده است. او یکی از موارد نادر در موسیقی ایران به حساب می‌آید که تا کنون توانسته تنها با یک آلبوم و چند تک‌قطعه، سانس‌های متعدد کنسرت در تهران و شهرستان‌ها برگزار کند. قطعاً با انتشار آلبوم جدید، تحولات اساسی هم در کنسرت‌های او رخ خواهد داد و حتی شاید شاهد تور بین‌المللی او هم باشیم.
 
  • * مهدی یغمایی
این بار بر خلاف آلبوم «یه دنیا حرف» گویا خبری از حاشیه و اتفاقات جنجالی نیست. «مهدی یغمایی» این بار در سکوت و بدون حرف‌وحدیث کارهای تولید آلبوم جدیدش را پیگیری ‌کرد. اثری که فعلاً از آن با عنوان «چمدون تو» یاد می‌شود و آماده انتشار است. به احتمال خیلی زیاد این اثر در میان آلبوم‌های زمستانی بازار موسیقی قرار خواهد گرفت. «چمدون تو» با صدای مهدی یغمایی شامل 13 قطعه است و او این بار با چهره‌های گوناگونی همکاری کرده است. «علی ایلیا»، «حمید خلف‌بیگی»، «حامد صوفی‌پور»، «علیرضا قرایی‌منش»، «وحید پویان»، «فرزاد ماهان»، «میلاد اکبری»، «حسام‌الدین ناصری» و «هومن آزما» از جمله‌های ترانه‌سراها و موزیسین‌های حاضر در این اثر هستند. بخشی از آهنگسازی قطعات هم توسط خود یغمایی انجام شده است. قرار است که پس از انتشار این آلبوم، کنسرت‌های مهدی یغمایی هم آغاز شود و او امید دارد تا بالاخره طلسم اجراهای زنده او در تهران شکسته شود.
 
  • * علی شوکت
«علی شوکت» در حال سپری‌کردن دوره گذار به فصل جدید فعالیت‌های هنری‌اش است. دوره‌ای که اغلب خواننده‌ها آن را پشت سر می‌گذارند و پس از چند وقت سکوت، با اتفاقات جدید به جمع مخاطبان خود بازمی‌گردند. شوکت این روزها کارهای هنری خود را با گروه «نقطه‌دار» پیگیری می‌کند. مدیر هنری این گروه هم «بهاره رهنما»، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است. این برای اولین بار است که یک بانوی بازیگر به شکل جدی، موسیقی را تجربه می‌کند. علی شوکت، بهاره رهنما و گروه نقطه‌دار این روزها در ترکیه به سر می‌برند و قصد ضبط یک موزیک‌ویدئو را دارند. ویدئوی جدید آنها با همکاری یک تیم ایرانی و بر اساس اصول رسمی و مجاز داخلی ساخته می‌شود. گروه نقطه‌دار در ادامه به کانادا سفر خواهد داشت تا در یک تئاتر ایرانی به کارگردانی «یوسف صیادی» قطعاتی را اجرا کند. اما هم‌زمان آلبوم جدید علی شوکت با مدیریت هنری بهاره رهنما هم در حال ضبط و انتخاب قطعه است. اغلب ملودی و تنظیم‌های این مجموعه اثری از خود علی شوکت است. در بخش ترانه هم شنونده آثار چهره‌هایی نظیر «حسین غیاثی»، «میثم یوسفی»، «رامبد خانلری» و «بهاره رهنما» خواهیم بود.
 
  • * امین رستمی
«امین رستمی» قصد کرده که این بار فاصله بین آلبوم‌هایش کمتر از 5 سال باشد. فاصله بین آلبوم اول و دوم 5 سال شد اما سومین اثر رسمی این خواننده، فاصله دوری تا انتشار ندارد. زمان دقیق توزیع این اثر عنوان نشده اما احتمال شنیده شدن آن تا پایان سال جاری وجود دارد. اخبار اولیه از آلبوم جدید رستمی، حکایت از آن دارد که «کوشان حداد»، «فرید احمدی»، «معین راهبر»، «مهرزاد امیرخانی»، «علی ایلیا» و «پاشا یثربی» از جمله چهره‌هایی هستند که حضورشان در این مجموعه قطعی شده است. با توجه به این چهره‌های متنوع، این احتمال وجود دارد که امین رستمی دست به تغییرات گسترده‌ای در سبک و سیاق آثارش زده باشد. این خواننده در ماه شهریور کنسرتی را به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار کرد و احتمالاً تا پایان سال باز هم روی استیج حاضر شود.
 
  • * گرشا رضایی
اولین آلبوم رسمی این موزیسین هم قرار است شب یلدا منتشر شود. «گرشا رضایی» از جمله خواننده‌های مولف است که در زمینه آهنگسازی، ترانه‌سرایی و تنظیم هم فعالیت دارد. در آلبوم «آبی» هم همین روال را دنبال کرده و بخش عمده قطعات ساخته خودش است. گرشا رضایی قصد ندارد یک اثر صرفاً پاپ را روانه بازار کند و در عین بهره‌گیری از اِلِمان‌های موسیقی الکترونیک و پاپ، گرایش‌هایی هم به سمت موسیقی فولک داشته است. سازبندی آلبوم او هم از این قاعده پیروی کرده و شنونده نوای سازهای متنوعی در این مجموعه هستیم. گرشا رضایی تاکنون تک‌قطعاتی نظیر «سوار و اسب و بارون» و «فانوس» را منتشر کرده که در آنها هم رنگ و بوی موسیقی محلی وجود داشت. البته شنیده‌شده‌ترین قطعه‌ای که تاکنون با صدای گرشا رضایی پخش شده، قطعه «دولت مخفی» است. تیتراژ سریالی به همین نام که سال گذشته از شبکه دوم سیما پخش شد و نسخه اصلی آن از طریق سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
 
  • * چهره‌های دیگر
خوانندگان زیادی از فرصت تعطیلی دوماهه کنسرت‌ها بهره برده و کارهای آلبوم‌های جدید خود را به جریان انداخته‌اند. «عماد طالب‌زاده»، «شهاب رمضان»، «علی اصحابی»، «امیرعباس گلاب»، «علیرضا طلیسچی»، گروه «سون» و «رضا یزدانی» از جمله این خواننده‌ها هستند. اخبار و اطلاعات دقیقی درباره آلبوم‌های این هنرمندان عنوان نشده و شاید انتشار آثار برخی از آنها به سال 95 موکول شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 10:36

دیدگاه‌ها

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:03

امیر بی گزند....
تو رو از دور دلم دید اما....
نمیدونست چه سرابی دیده

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:37
رفیق روزهای خوب.. رفیق خوب روزها...

محسن چاوشی همواره درصدد تهيه آلبومی است که در آن تمامی استانداردهای مد نظرش را پیاده کند و بر مبنای روحیه سرکش و عصیان گری که در وجود او نهفته، آنچه باب ميلش بوده را بسازد. اما فضای حاکم بر موسیقی به گونه ای است که اغلب از طرف عوامل تولید، این اجازه تام به مولف داده نمی شود. با اين حال چاوشی در این بحبوحه به تدريج با انتشار هر آلبوم جدید به ایده آل خود نزدیک تر شد. کما اینکه پاروی بی قایق آلبومی بود که در اکثر موارد ایدئولوژی محسن چاوشی بر تفکرات تولید و انتشار غلبه کرد و شدیدا مورد استقبال هم قرار گرفت.
اما "امیر بی گزند" از این حیث دریچه ای متفاوت تر از درونیات محسن چاوشی خواهد بود. چاوشیِ امیر بی گزند، حال ديگري است حل شده در حالي شگرف، آن هم در دنيايي سراسر عجيب و البته غريب كه راوي حرف هاي ديگري از جنس ديگري ست. فارغ از کیفیت فوق العاده بالای موسیقی این آلبوم (که تحت نظارت شبانه روزی محسن چاوشی و همکارانش بوده) باید امیر بی گزند بیاید تا مخاطب؛ دغدغه های محسن چاوشی را در تك تك سلول های خود حس کند و مخاطبِ سهمی از اين حرف ها باشد. آن زمان متوجه می شويد که چرا هنرمند مورد علاقه تان تاکید کرده که این آلبوم دربرگيرنده اصلي ترين حرف ها و البته دغدغه هاي باطنىِ اوست.
امیر بی گزند مجموعه ای است که بیشترین احترام را برای مخاطب قائل است، آن هم در روزگاری که دیگر برای ساخت آثار موسیقی زمان و هزینه چشمگیری در نظر گرفته نمی شود. امیر بی گزند با بهره گيري از غنی ترین اشعار کلاسیک، ترانه های پر محتوا و حضور توانمندترین موزیسین های کشور، بسته ای ارزشمند را پیشکش حضورتان خواهد کرد. امید است این اثر علاوه بر لذت های شنیداري براي شما، راوي رسالت كلام باشد و شعر و وسواس سازندگانش در ارائه غذاي خوب به عنوان بسته اي فرهنگي و البته هنري.
چاوشیسم

188.34.166.85
دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:21
علی-طرفدار آقای خاص

آلبومی که محسن چاوشی منتشر خواهد کرد از هیچ لحاظی با آلبوم هایی که نام برده شدن قابل قیاس نیستن.
تجربه اینو میگه و زمان ثابت خواهد کرد حرف های من رو...
امیر بی گزند رو هم مثل قبلیا پر فروش ترین می کنیم امسال،ان شاءالله.

5.235.103.9
سه شنبه 24 آذر 1394 - 00:17
محسن = فرهاد

*** امیر محسن چاوشی ... ***

5.237.116.245
سه شنبه 24 آذر 1394 - 17:42
mohsen 5678

علی طرفدار اقای خاص
اگه غیر از اینی که شما میگی بشه واقعا تعجب برانگیز خواهد بود یک خط هنری ثابت با فضاهای متعدد......

5.219.122.183
دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

محسن چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

Faghat chavoshiiiiiii....mohseeen shaaaaah

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

مهدی مقدم رو ۲ بار نوشتی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

محسن چاوشی و علی لهراسبی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

کار چاووشی و لهراسبی و اصفهانی خوب خواهد بود چون بهروز صفاریان دخیل هست در آلبومهاشون

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

محمد علیزاده،محسن چاووشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

فقط فرزاد فرزززززززززززین

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

سعید شهروووووز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

مهدی یغمایی?

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

مانی رهنما....

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

❤فرزاد

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

چه شود آلبوم شش فرزاد فرزین..... البته امیدوارم نیوفته برای بعد عید

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

البته به دکتر اصفهانی و فرزاد فرزین و رضا صادقی هم امید هست

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

فقط چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

Mohsen Chavoshi

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

محسن چاوشی❤❤

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

آلبوم آقای لهراسبی .....امیدوارم بهترین باشه???

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

فرزاد فرزين ، محسن چاووشي ، اميد حاجيلي

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

اقای خاص "محسن چاوشی" ✅?

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

فقط سعید شهروز عزیزم

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

محسن چاوشی و فرزاد فرزین عشخن ?❤?❤?❤

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

Mohseeeeeen chavoshiiiiiii...

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

فرزاد فرزین

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:22

محسن چاوشی مثل هرسال میترکونه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:25

معلومه آلبوم محسن چاوشی میترکونه...

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:25

محمد علیزاده♥♥♥♥

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:25

بی صبرانه منتظر پر فروش ترین آلبوم سال. امیر بی گزند

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:25

Farzad fardzin faghat

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:30

سعید شهروووووووووز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:30

امیر بی گزند چاوشی ❤

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:30

امیر بی گزند

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:30

مگه شک دارین؟ محسن چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:30

Faghat soltane meshkipoosh

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:30

صد در صد صدای گرمه محسن خان چاوشی یخ ها را آب خواهد کرد

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:30

Soltan chavoshi

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:35

Farzad Farzin. ✌✌✌

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:35

اميرِ بى گَزَند، محسن چاوشى

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:35

یخ زمستان با صدای گرم چاوشی فقط

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:35

امیر بی گزند

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:35

بابا معلومه دیگه امیر بی گزند ما میترکونه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:35

فقط یگانه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:35

رضا صادقی چرا هر روز آلبوم میده؟

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:35

قطعا محسن چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:35

بی شک امیر بی گزند خیلی سرتر و قوی تر میزنه جدایی از هر گونه طرفداری که به چاوشی دارم چون از جزئیات بقیه آلبومها کم و بیش باخبرم

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:35

Alizade

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:35

كاوه آفاق

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:37

امير بي گزند با صداي محسن چاوشي
هرچند بقيه هم ميتونن خوب باشن

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:40

در بین این افراد منتظر آلبوم محسن چاوشی، مانی رهنما و کاوه آفاق هستم

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:40

کاوه آفاق محسن چاوشي

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:40

شعری از مولانا

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:40

محسن چاوشی عزیزمثل همیشه با اقتدار

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:40

مثل اینکه خبر ندارین که البوم میثم ابراهیمی هم بزودی منتشر میشه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:40

Mohammad Alizadeh

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:40

آلبوم محمد علیزاده به احتمال زیاد یخ شکنه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:45

فقط مجيدخراطها

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:45

چاوشی❤️

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:45

Mohamad alizade

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:45

آلبوم علي لهراسبي عزيز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:45

Safawi

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:45

محسن چاوشي

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:50

محسن چاوشي امين رستمي لهراسبي

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:50

چاووشی ❤❤

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:50

یقینا محسن چاوشی و همکاریش با استاد بهروز صفاریان...و آلبوم محمد علیزاده هم میتونه خوب باشه....

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:50

سلطان چاووشي

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:50

سعید جان شهروز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:50

فرزاد فرزین میترکونه??✌

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:55

حضور دوباره ی سعید شهروز بعد از هفت سال سکوت،همین اتفاق به تنهایی یخ زمستونو آب میکنه واسه ما که با صدای ایشون زندگی کردیم

دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:59

خیلی سال بود خواننده های ایرانی ترک هیتی نداشتند ک همه گیر باشه . اما محسن بار دیگه خودشو ثابت کرد و نشون داد همیشه تو موسیقی حرف واسه گفتن داره و هر وقت بخواد میتونه صدر نشین باشه و واسه دید شدن یک آهنگ نیازی به رسانه ملی 75 میلیونی تلویزیون نداره . در حالی که اکثر خواننده های بزرگ دیگه ازشون خبری نیست و سالی یکی دوتا ترک میدن بیرون و یکی دو سانس کنسرت . دیگه ترک عام پسندی نمیتونن منتشر کنن واسه جلب مخاطب .
آلبوم محسن به گفته ی خودش سنگین هست ولی غمگین نیست
به نظر من شاید هر قشری باهاش ارتباط بر قرار نکنه .
کاش خواننده های دیگه هم ترس رو کنار می گذاشتند و یه تغییر تو سبک هاشون میدادن . واقعا این روز ها نیازمند یک موسیقی جدید هست . وگرنه میبینیم ک همه خواننده ها نهایتا آهنگ میدن هرچقدر هم قشنگ باشه بعد از 1هفته فراموش میشه .

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:00

Ali Lohrasbi ❤

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:04

البوم فرزاد میترکونه 100%
منتظریم شدید

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:05

كاش بين اينا ناصر عبداللهى عزيز هم بود

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:05

فقط چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:05

فقط سلطان محسن چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:05

فقط سلطان آرامش بهنام صفوی
با آلبوم معجزه
بهترین آلبوم سال میشه
ما طرفدارای بهنام صفوی از الان جشن بهترین آلبوم سال یعنی‌ معجزه رو برگزار می‌کنیم

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:10

قطعا با آلبوم امیر بی گزند چاوشی و آلبوم محمد علیزاده

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:10

فقط سلطان چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:10

رضا صادقي محمد عليزاده و بهنام صفوي والسلام حق با منه كسي اعتراضم نكنه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:10

لهراسبی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:10

محسن چاوشی /امیر بی گزند/ و دیگر هیچ??

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:10

اگه ایشاالله علی اصحابی البومشو تو زمستون منتشر کنه قطعا مث البوم دیره در صدر همشون قرار میگیره

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:15

قطعا "امیر بی گزند " محسن ، قابل قیاس با هیچ کدام نخواهد بود . چاوشی ❤️

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:15

محمد علیزاده ❤

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:15

بهنام صفوي

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:20

فک مى کنم سعيد شهروز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:22

آلبوم چاوشی که مشخصه بدجور سروصدا میکنه چون عادل روح نواز و فرشاد حسامی رو داره کنارش...کاوه آفاق هم همیشه موزیک ناب تحویل مخاطباش داده آلبومش هم قطعا ناب و درجه یک خواهد بود! کار جدید بقیه هنرمندا هم امیدوارم چیز جدیدی توش باشه و موزیک آوانگارد تحویل مردم بدن..!!

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:25

فرزاد فرزین دیگه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:25

Mohsene chavoshio baa baghie in afraad aslan moghaayese nakonid!!!?

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:25

سعید شهروز ستاره سرزمین احساس

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:30

محســــــــــــن چــــــــاوشـی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:30

محسن چاووشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:30

سعید شهروز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:30

چاوشی و مقدم ??

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:30

علی لهراسبی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:30

reza sadeghi kheyliiii sathe musico khundanesh pain umadeh ! ye ruzi jozve behtarin ha bud, albume akharesh ke.. tak ahangasham hane tekrario bi hesso hal ! ajibe tuin 2-3 sal inghadr oft kardeh

سه شنبه 24 آذر 1394 - 12:06
یک کاربر سایت موسیقی ما

موافقم...
واقعا حتی تو ده تای برتر هم نمیشه جاش کرد

46.143.110.180
دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:35

ehsan kh amiri, mohammad alizadeh , mohsen chavoshi, farzad farzin, babak jahanbakhsh va maziar fallahi alian hanuz

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:35

درود بر شما✌??

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:40

بی شک بهترین البوم 79 با صدای سعید شهروز است

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:40

چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:40

محمد علیزاده

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:45

Maani rahnama♡♡♡♡♡♡

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:45

یخ امسال با البوم محمد علیزاده اب میشه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:45

با آلبوگ امیر بی گزند سلطان چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:45

سعید شهروز ستاره سرزمین احساس

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:50

بدون شک 79 با صدای اسطوره پاپ سعید شهروز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:50

محمدعلیزاده و محسن چاوشی و بهنام صفوی تا الان خوب پیش رفتن .

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:55

زمانی که هیچکدوم از این دوستان نبودن فقط یه نفر میترکوند هر سال اونم سعید شهروز بود امسالم مطمئنم سعید عزیز می درخشه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:00

محمد علیزاده

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:00

محمد علیزاده مثل همیشه میترکونه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:00

دوستمون راس میگه قبل از اینکه همه این عزیزان ف

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:00

فقط سعید شهروزو دوس داشتم و طرفدار دو آتیشه صداش بودم همون سالهایی که همیشه نامبر وان بود....

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:05

Faghat eshgham ?MOHAMAD ALIZADEH?

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:05

مطمئنا چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:08

فقط آلبوم شیش فرزاد فرزین

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:10

بهترین خواننده تاریخ پاپ محسن چاااوشی قطعا چاوشی میترکونه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:10

بهترین خواننده تاریخ پاپ محسن چاااوشی قطعا چاوشی میترکونه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:10

مهدي مقدم ... خيلي منتظر البومشم

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:15

پس سون داره چی کار میکنه نه البوم و نه کنسرت

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:16

just shahab ramezan

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:18

فقط ستاره سرزمین احساس
سعید شهروز
79...

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:20

منتظر آلبوم محسن چاووشی میمونیم

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:20

فقط سلطان محسن چاووشی کبیر

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:25

اگه چاووشی خیلی خواننده اس ی کنسرت بذاره عزیزم

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 15:06
mohandiis

فعلا که میبینیم بدون کنسرت هم خودشو اوج نگه داشته . این حرفا رو میزنید تا ذهن خودتونو ارضا کنید دوست عزیز ... آره آره خجالت نکشید :)))
آقای خاص فقط محسن چاوشی

46.225.200.153
دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:25

سعید شهروز بهترین خواننده پاپ ایران

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:30

وسعت صدای جهان علی عبدالمالکی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:40

jonam soltan sadeghi

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:50

همه خوبن ولی چاوشی عالیه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:55

فقط و فقط سعید شهروز،آخه مگه میشه آلبوم غزلک رو ازیاد برد؟سعید شهروز پر از خاطره ست و امسال باز هم خاطره ساز خواهد شد.

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:05

سعید شهروز تکرار نشدنی...

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:05

بی صبرانه منتظر معجزه ی عمو بهنام عزیزم هستم. و همچنین شاهکار علی لهراسبی عزیز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:13

محمد علیزاده و علی لهراسبی اما بازم تا آلبوما نیاد که نمیدونیم چجوریه و کی میترکونه ولی منتظر آلبوما هستیم به شدت

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:25

فقط سعید شهروز ♡♡♡

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:40

محمد علیزاده میترکونه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:42

فقط بهنام صفوی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:50

اصل کاری کمه توشون

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:55

بی نظیرترین خواننده ایرانی سعید شهروز...

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:55

کاوه آفاق

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:55

اسطوره ی موسیقی پاپ سعید شهروز هست و بس. تو دوره ای که هیچ کسب نمی دونست کنسرت و کلیپ چیه سعید شهروز پیس قدم این کارها شد و موفق هم بود

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:55

قطعا فرزاد فرزین میترکونه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 18:58

بازم فرزاد مثه سال 92 تمام جوایز بخش مردمی رو درو میکنه... تاکید میکنم مردمی..
از بخش کارشناسی وارشاد هیچ وقت خیری به ما نرسیده مثه قضیه گرفتن کنسرت از بهترین شومن ایران
(تو مسکو هم جایزه برد)

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:00

موسیقی پاپ بعد هفت سال میفهمه آلبوم، صدا و شاهکار یعنی چی... اخه آقا سعید شهروز داره آلبوم منتشر میکنه...

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:01

بازم فرزاد مثه سال 92 تمام جوایز بخش مردمی رو درو میکنه... تاکید میکنم مردمی..
از بخش کارشناسی وارشاد هیچ وقت خیری به ما نرسیده مثه قضیه ندادن مجوز کنسرت به بهترین شومن ایران
(که تو مسکو هم جایزه برد)

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:05

امیدوارم بلاخره بیاد آلبوم محمد

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:05

جونم سعید شهرورززززززز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:07

خیلی مشتاقم بدونم سعید شهروز با 79 چه میکنه... منتظریم عمو سعید!

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:10

آلبوم‌ هفتاد و نه اتفاق مهمی رو رقم می‌زنه امسال موسیقی دوستان مننظر باشند

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:10

سعید شهروز‌ستاره‌سرزمین احساس

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:10

منتظریم بی صبرانه که آلبوم 79از سلطان سعید شهروز منتشر بشه... موسیقی هم یک تکونی بعد چند سال بخوره...

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:25

بيصبرانه منتظر آلبوم جديد مهدي مقدم هستم??????❤️❤️❤️

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:25

مگه داریم بهتر از آلبوم 6 و فرزاد فرزین.. ؟! قطعا 6 بهترین آلبوم امسال خواهد بود.. ??❤❤??

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:35

علی لهراسبی که سال دیگه میاد, اونو در جریانم

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:35

سعید شهروز نازنین
خاطره ساز بهترین سالهای زندگی من و هم نسلام
این بهترین اتفاق موسیقی امساله
امیدوارم اهالی موسیقی قدر و ارزش این اتفاق با ارزش رو بدونن

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:48

بی صبرانه منتظر آلبوم آقای محسن چاوشی هستم چون واقعا چند پله جلوتر از همه خوانندگان کشور هستند

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:50

Reza sadeghi ba albome shabe barooni

دوشنبه 23 آذر 1394 - 19:55

امیــــــــــرِ بی گَزَند ❤

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:00

سعيد شهروز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:00

بعد از هفت سال بى خوابى، نهمين آلبوم هفتاد و نه سعيد شهروز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:02

فقط چاوشی امیر بی گزند موسیقی ما ای جانم محسن

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:10

آخ جووووون سعید شهروز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:16

Just farzad farzin

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:20

هرچقد هم تیم کاری قوی باشه،نظارت خود خواننده خیلی مهمه و اینکه خواننده نبض موسیقی الان جامعه تو دستش باشه تا کارش قوی بشه که این 2 فاکتور رو محسن چاوشی خیلی وقته در نظر میگیره!!!
زنده باد مرد بی گزند و متواضع موسیقی ما!!!
محسن چاوشی-امیر بی گزند-اسفند 94

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:22

فقط و فقط و فقو منتطر آلبوم سعید شهروزم
به از 7 سال 9امین آلبوم به نام 79 <3

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:30

سلطان رضا صادقي

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:40

همه این دوستان هنرمند، زحمت کش و محترمند. اما قابل مقایسه با هنر و صدای سعید شهروز نییتند

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:42

آلبوم محسن چاووشی امیر بی گزند.
آلبوم محسن سلطان تبار بعد تو!

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:43

سعید شهروز تکرار نشدنی و بی حاشیه ترین خواننده ایرانه بی شک آلبوم خوبی رو جمع آوری کرده فقط اسم مهران عباسی رو یک کامیون یدککک نمیکشه دوستان دیگه هم جای خودشون رو دارن و آزمون و خطا شونم پس دادن

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:45

چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:45

منتظر آلبوم سعید شهروزم??

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:45

سعید شهروز تکرار نشدنی و بی حاشیه ترین خواننده ایرانه بی شک آلبوم خوبی رو جمع آوری کرده فقط اسم مهران عباسی رو یک کامیون یدککک نمیکشه دوستان دیگه هم جای خودشون رو دارن و آزمون و خطا شونم پس دادن

دوشنبه 23 آذر 1394 - 21:04

فقط فرزاد

دوشنبه 23 آذر 1394 - 21:09

فرزاد فرزین میترکونه من مطمئنم

دوشنبه 23 آذر 1394 - 21:12

فقط محسن چاوشی

دوشنبه 23 آذر 1394 - 21:16

محمد علیزاده منتظرییییییم

دوشنبه 23 آذر 1394 - 21:16

همه خوبن اما عشق است مانی رهنما

دوشنبه 23 آذر 1394 - 21:27

امسال طوفانی بر پا کنه محمد علیزاده.
به نظر خودش از آلبوم سوپرایز هم خیلی خیلی بهتره.
حتی دوستان ارشاد گفتن که تو آلبوم های امسال به آلبوم محمد خیلی امیدوار هستن.

دوستان کارشناسایی که ادعاتون میشه بعد آلبوم شمارو خواهیم دید.
یا حق

دوشنبه 23 آذر 1394 - 21:45

معلومه مثل همیشه محسن چاوشی میترکونه با البوم امیر بی گزند

دوشنبه 23 آذر 1394 - 21:50

از سایت موسیقی ما تشکر میکنم بخاطر خبر خوبی به طرفداران اهالی پاپ داده اما در لیست خواننده هایی که می بینم، بازگشت سعید شهروز رو نه تنها بخاطر سابقه بیشترش در این عرصه بلکه بخاطر نهمین آلبومش بعد از هفت سال برجسته تر احساس میکنم. به امید روزهای خوب??

دوشنبه 23 آذر 1394 - 21:55

آقا سعید عاشقتم. قطعا بهترینی امسال

دوشنبه 23 آذر 1394 - 21:56

اون موقع که هیچ کدوم از این خواننده ها نبودن ما با آهنگا و احساس سعید شهروز عشق بازی میکردیم امسال هم سعید شهروز با آلبوم 79 میدرخشه

دوشنبه 23 آذر 1394 - 22:35

سعید شهروز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 22:40

محسن چاوشی در این بین قطعا بهترینه!!!!!امیدوارم آلبوم رضایزدانی عزیز هم به زودی منتشربشه!

دوشنبه 23 آذر 1394 - 23:04

معلومه دیگه آقا محسن خان چاوشی یخ دنیا رو آب میکنه.چه آنیشی میکنه امیر بی گزند

دوشنبه 23 آذر 1394 - 23:15

بی صبرانه منتظر آلبوم ششم "علی لهراسبی" با حضور تیم کاری گذشته و الان اون هستم

دوشنبه 23 آذر 1394 - 23:15

سعید شهروز سعید شهروز سعید شهروز سعید شهروز سعید شهروز سعید شهروز

دوشنبه 23 آذر 1394 - 23:20

قطعا . سعید شهروز . بهترینه . نامبر وان. آلبوم 79

دوشنبه 23 آذر 1394 - 23:25

محسن چاوشی فقط میتونه بازار رو یه تکونی بده...همین...

دوشنبه 23 آذر 1394 - 23:27

فقط سعید شهروز نمیشه بگم با آهنگاش خاطره دارم آخه همه ی خاطره هام با آهنگا و صدای بی نهایت قشنگشه عاشق صداشم میدونم کارش مثل همیشه عالیه

سه شنبه 24 آذر 1394 - 00:02

آلبوم امیر بی گزند چاوشی
چاوشی همیشه طرفداراشو سوپرایز میکنه و از ریزش مخاطب نمیترسه واسه همینه که موفقه
اگه آهنگ کجایی هیت شد واسه این بود که چاوشی واسه یه فیلم این آهنگ رو ساخت و میخواست کار عام پسند باشه تا همه باهاش ارتباط برقرار کنن اما تو آلبوم مطمئنا آهنگهای خاص پسند میذاره مثل آهنگهای آلبوم های قبلیش
شدیدا منتظر این آلبوم هستم چون میدونم بازم سبکهای جدید رو امتحان میکنه

سه شنبه 24 آذر 1394 - 00:10

پس البوم جديد اقايان علي اصحابي و سامان جليلي و بهنام علمشاهي و سعيد پور سعيد و مهدي احمدوند و عليرضا روزگار و بابك جهانبخش و حسين توكلي و رامين بي باك چي شد . لطفا از البوم هاي انها هم خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر مي شوند وخواهش مي كنم با انها هم گفتگو كنيد با تشكر.

سه شنبه 24 آذر 1394 - 01:09

عشق است فقط و فقط و فقط سعید شهروز .... ستاره ی بی چون و چرای موسیقی پاپ... کسی که دهه ی شصتی ها با صداش زندگی کردن..بیصبرانه منتظر آلبوم 79 هستیم ❤❤❤

سه شنبه 24 آذر 1394 - 02:11

محسن چاوشی بهترین البوم رو منتشر خواهد کرد بدون شک
منتظر اسفند و امیر بی گزند هستم

سه شنبه 24 آذر 1394 - 03:15

بدون شک محسن چاوشی

بهنام صفوی (یه توصیه می کنم به همه : می خواید بهنام صفوی رو بشناسید آلبوم های "بی تو امشب" و "گلکم" یا صدای "افشین سپهر"رو گوش کنید)

رضا صادقی که به کلی افت کرده متاسفانه

علی لهراسبی که هر چی به کارنامه اش نگاه می کنم نمی تونم نتیجه گیری داشته باشم که می خواد چکار کنه! چون واقعا فراز و نشیب بیداد می کنه توی کاراش.از یه طرف با بهروز صفاریان،مهدی یراحی،روزبه بمانی،محسن یگانه،زهرا عاملی،مونا برزویی،شهاب اکبری،... همکاری می کنه و از طرف دیگه با..............

مانی رهنما همون طوری که یه بار گفته بود که آلبوم بعدی فقط با علیرضا افکاری و بابک زرین امیدوارم روی حرفش وایستاده باشه و با این عزیزان همکاری کنه

سعید شهروز از ته دل امیدوارم از نتیجه کار با این دوستان پشیمون نشه

سه شنبه 24 آذر 1394 - 07:35

مسلما بیش از همه منتظر آلبوم خواننده محبوبم تو 17 سال اخیر یعنی مانی رهنمای عزیز و تکرارنشدنی هستم اما خیلی تو کف اومدن آلبومهای کاوه آفاق و کاوه یغمایی هم هستم.

سه شنبه 24 آذر 1394 - 08:26

یخ زمستون امسال را نمیدونم ولی یخ زمستون 95 با صدای گرم احسان خواجه امیری ذوب میشه.

سه شنبه 24 آذر 1394 - 11:27

بدون شک آلبوم 79 با صدای اسطوره پاپ سعید شهروز عزیز بهترین آلبوم میشه مثل سال 87

سه شنبه 24 آذر 1394 - 11:29

سعید شهروز قدیمی ترین خواننده پاپ و بهترین هست
79 هم بهترین میشه

سه شنبه 24 آذر 1394 - 11:32

سعید شهروز بهترین هست
79 هم بهترینه

سه شنبه 24 آذر 1394 - 12:00

پر واضحه که چند تن از اسامی این لیست آلبومشون خوب خواهد بود ولی فکر کنم امیر بی گزند طوفانی به پا کنه

سه شنبه 24 آذر 1394 - 13:43

♥♥♥♥♥فقط سلطان استیج و خدای احساس ایران محمد علیزاده ی مهربان♥♥♥♥♥

سه شنبه 24 آذر 1394 - 13:50

سلام
آقای خاص به کنار
خیلی دوس دارم کار مرد مشکی پوش رو بشنوم ...
ولی خبری از محسن یگــانه نیست!!!

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 22:05
Ehsan Bozorgi

سلام داداش حامد
از اینکه محسن یگانه نیست خیلی برام خوشایند نیست چون خیلی دوست داشتم که باشه حتی دو محسن البوم دادنشون هم تو یه سال برام جذاب....

31.58.56.112
سه شنبه 24 آذر 1394 - 14:15

سلطان موسیقی ایران
سعید شهروز

سه شنبه 24 آذر 1394 - 18:11

بی صبرانه منتظر انتشار امیر بی گزند محسن چاوشی هستم
چاوشی و شهرزاد دست به یه همکاری برد-بردی زدند که به نفع هر دو بود...
البته کاریی که محسن برای این سریال خونده یا بهتره بگم مینی البوم شهرزاد نوید روزای خوبی را به من میده...
البته پیشرفت و موفقیتی بیش از پیش و گذشته......

سه شنبه 24 آذر 1394 - 19:26
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

تو رو از دور. دلم.دید. اما
نمی دونست چه سرابی دیده..

5.201.155.182
سه شنبه 24 آذر 1394 - 18:58

شک ندارم علی لهراسبی امسال میترکونه...بهرینه

سه شنبه 24 آذر 1394 - 19:10

وای خدا چه قد خوشحالم سعید شهروز داره آلبوم میده

سه شنبه 24 آذر 1394 - 20:32

علی اصحابی اگه آلبومش امسال بیاد بی شک یخ زمستان آب خواهد شد!

سه شنبه 24 آذر 1394 - 20:54

سر آمد همه این آلبوم ها آلبوم محمد علیزاده خواهد بود. به غیر از 3 تا از این آلبوم هایی که گفتین بقیه جذابن و امیدوارم موفق باشن. من هم به شدت منتظر آلبوم جدید شهاب رمضان هستم. آلبومای سعید شهروز و امین رستمی هم بعد از سالها می تونه خیلی جذاب باشه. آلبوم علیرضا روزگار هم فک کنم دیگه زمستون منتشر بشه.

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 11:17
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

صد در صد.
اصلا شک نکن امیر حسین جان.
وقتی رکورد فروش آلبوم رو زدیم مثل رکورد فروش کنسرت ها که الان محمد مرد بی بدیل استیج ایرانه.
اون موقع همه این دوستان رو خواهیم دید.
بزار هر جور میخوان خوش باشن.
فقط یکم مونده تا آلبوم مثل بمب ساعتی منفجر شه.
یا حق

89.144.164.31
b
سه شنبه 24 آذر 1394 - 20:58

بدون شک علی لهراسبی با یک آلبوم قوی وارد میشه...

مثل روبات که توی اکثر نظرسنجی ها اول بود

سه شنبه 24 آذر 1394 - 22:32

هنوز خیلی از این خواننده ها باید تلاش کنن تا به مجید خراطها برسن،با آلبومش که بازار رو ترکوند، سلطان احساس مجید خراطها ده سال از خواننده ها ایران جلوتره اینو بار ها و بار ها ثابت کرده، اجرای زنده اش در شبکه دو که اشک مجری رو درآورد نشان از این قضیه میده، هنوز خیلی ها نتونستن به آهنگ مسافر حتی نزدیک بشن، به نظر من بجزء محسن چاوشی دیگر خواننده های ایران خواننده نیستن

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 11:13
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

عجب:))
واقعا سخن گرانبهایی عرض کردید.

باشه دوست عزیز شما خوش باشی ما همه خوشحالیم.
خوشبخت شدم از آشناییتون
بالاخره هر چی باشه شما طرفدار بهترین خواننده ایرانی دیگه :)
خدایا خودت این خوشی رو از ما نگیر

89.144.164.31
چهارشنبه 25 آذر 1394 - 16:21
یک کاربر سایت موسیقی ما

کلا این طرفدارای خراطها خیلی خوبن:)))حس خودپیشرفته ببنی محض دارن!اقلا ۲۰تا خواننده داخلی میتونم نام ببرم که از خراطها خیلی بهتر کار میکنن ولی طرفداراشون نصف شماهم ادعا ندارن:)خواهشا انقد واسه بزرگ کردن خوانندتون اونو به بقیه نچسبونید!

77.81.145.160
چهارشنبه 25 آذر 1394 - 19:16
صادق حسینیان

نه عزیزم شما دقیقا برعکس گفتی!
مجید خراطها خیلی باید تلاش کنه تا به این خواننده های نام برده شده برسه!
واقعا متاسفم واسه این ملت که موسیقی پاپ رو به موسیقی سنتی ایران ترجیح میدن!!!
موسیقی سنتی درک خیلی بالا میخواد که متاسفانه ......!

188.210.159.144
پنجشنبه 26 آذر 1394 - 11:09
Mehdi Mika

خدا قوت پهلوان...
:)))

31.58.18.85
سه شنبه 24 آذر 1394 - 22:34

امین رستمی

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 04:39

اوه جمع همه پاپرا جمعه :))
خوبه موفق باشید
فقط اینو بدونین پاپ ایران انگشت کوچیکه ی (جاستین بیبر) هم نیست !
حداقل یه کم به راک بها بدین که داره زحمت میکشه
نه این پاپ خونای کامپیوتری !

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 04:51

ولی تعبیر قشنگی بود
پاپ یخ هارو اب میکنه
اما راک طوفان به پا میکنه
میون این همه سبک تکراری رضا یزدانی امسال طوفان میکنه :)

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:02

اول از همه منتظر البوم محسن چاوشی عزیز هستم و بعدش هم محمد علیزاده.....فقط در همه لحاظ چاوشی برتره و بالاتره و بس

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:48

آلبومای چاووشی و فرزین که خب معمولا خوب و جذابن
اما غیر اونا خیلی دوس دارم ببینم مهدی یغمایی تو آلبومش چیکار کرده
واقعا جزو خوبای بی ادعاس مهدی

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 21:59
Ehsan Bozorgi

همونطور که من منتظر خبر از محسن یگانه بودم
اما فکر کنم که فقط چند تک تراک واسه ایام عید مشغول اماده کردن باشه..

31.58.56.112
پنجشنبه 26 آذر 1394 - 11:07
Mehdi Mika

مخلص آقا احسان گل
البته محسن یگانه هم زمان با کار کردن رو تک ترک هاش استارت آلبوم بعدی رو هم زده
یکی از تک آهنگاشم به مرحله ماکت رسیده ولی مشخص نیس تاریخ دقیق انتشارش
به امید خدا آلبوم محسن شمام تا آخر سال منتشر میشه و لذت میبریم ازش

31.58.18.85
جمعه 27 آذر 1394 - 11:05
Ehsan Bozorgi

داداش مهدی ما مثل قبل همچنان دوست داریم....
من اینقدی که از محسن یگانه خاطره دارم و دوسش دارم شاید بگم به اندازه ی چاوشی برام عزیز و همیشه پیگیر کاراشم چون میدونم با سلیقم یکی....
کاش تاریخ انتشار البوم محسن شما هم تا پایان سال بود تا لذت بردنمون دو چندان میشد....

31.58.182.102
چهارشنبه 25 آذر 1394 - 15:29

وااای وااااااای وااااااای محسن چاوشی بیااااااا دیگهههههههه بیااااا بیااااا مرسی خدا برای خلقت محسن......

پنجشنبه 26 آذر 1394 - 17:44

قابل توجه سابت موسیقی ما و دوستان که البوم جدید
شادمهر عقیلی هم کم کم نهایی میشه و حداکثر تا فروردین سال دیگه میاد

جمعه 27 آذر 1394 - 01:42

من که فقط منتظر البوم محسن چاوشیم
بقیه هم خوبن ولی صداوسبک چاوشی جوری هست
که آدم خسته نمیکنه
خوش به حال طرفدارای چاوشی ...!

جمعه 27 آذر 1394 - 02:18

خداوندگار ، استاد محسن چاوشی

شنبه 28 آذر 1394 - 11:34

بهترين و پرفروشترين آلبومهاي سال فقط از آن حرفه اي ترين و كار بلدترين خواننده يه ايرانه محسن چاوشي آقاي خاص موسيقي

شنبه 28 آذر 1394 - 18:13

حیف تا فروردین شادمهر عقیلی البومش نمیاد وگررررررررنه اینا به غیر اقا سعید شهروز عزیز همه میرفتن خونه هاشون...........

شنبه 28 آذر 1394 - 22:03

مخاطب خاص تکرار نشدنی فقط همین.....

یکشنبه 29 آذر 1394 - 17:00

همه در سطح خودشون خوب هستن ولی به نظر من :

محسن چاووشی سواد موسیقی بسیار بالایی داره و مطمئنم آلبوم "امیرِ بی گزند" کار خوبی خواهد شد ...

چهارشنبه 30 دی 1394 - 12:23

فقط اقای شومن فرزاددددددددددددددددددد فرزین

شنبه 3 بهمن 1394 - 21:17

تو این آلبوما منتظر خیلی چیزا هستم
آلبوم عمو بهنام که مثه همیشه با آلبوم قبلیش متفاوته و مطئنن چون حال و هوای آلبوم قبلیش رو نداره همه اول ب بسم الله میگن چرته ولی در طول زمان خودشو نشون میده
آلبوم فرزاد که هیت مثه شخصی که 8تا ترکشو دوست داشتم
آلبومای محمد علیزاده و علی لهراسبی هم دلنشینن
به امید موفقت همه پاپ خونای کشور
زنده باد سلطان آرامش بهنام صفوی

شنبه 10 بهمن 1394 - 23:53

همه خوانندگان قابل احترام هستند ولی سعید شهروز با اون صدای زیباش یک چیز دیگه هست

چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 20:45

فقط >‌>>>>>>>>> امین رستمی
just >‌>>>>>>>>> Amin Rostami

یکشنبه 9 خرداد 1395 - 14:32

قطعا و قطعا آلبوم امیر بی گزند محسن عزیز بهترین آلبوم سال خواهد شد و هیچ کدوم از خواننده های دیگه به گردشم نمیرسه محسن همیشه پرچمش بالاست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یخ زمستان امسال با انتشار کدام آلبوم پاپ آب می‌شود؟ | موسیقی ما