برنامه یاد بعضی نفرات
 
نمایشگاه عکس‌های «حامی» پذیرای علاقمندان می‌شود
حامی: دوست داشتم عکس‌هایم را در معرض دید و قضاوت حرفه‌ای‌ها قرار دهم
موسیقی ما – خواننده سرشناس موسسیقی پاپ – کلاسیک کشور، نمایشگاه عکاسی برگزار می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما»، حامی در نخستین نمایشگاهی که قرار است آثار عکاسی خود را به معرض دید علاقمندان هنر قرار دهد، نیمی از عواید فروش آثارش را به موسسه خیریه «رعد شرق» اختصاص داده است.

این خواننده درباره این نمایشگاه و روند برگزاری و شکل گیری آن در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «من از کودکی عکس می‌گرفتم. اول با دوربین پدرم که از دوربین‌های نگاتیوی بود و سپس به مرور در فیلم «گل یخ» با کیومرث پوراحمد آشنا شدم. ایشان دوربین حرفه‌ای‌شان را که به گفته خودش کار سینما را با آن آغاز کرده بود، به من هدیه داد تا من به نوعی آغاز دوران عکاسی خود را با این دوربین تجربه کنم. از آن روز به بعد آشنایی و علاقه‌ام به عکاسی بیشتر و بیشتر شد. از سال 71 به صورت غیرحرفه‌ای عکاسی می‌کردم ولی بعد از اینکه ایشان این دوربین را به من هدیه دادند به قول معروف ماجرای عکاسی برای من جدی‌تر شد. هزاران عکس از آن سالها در آرشیو من وجود دارد. از نگاتیوها گرفته تا دوربین دیجیتال. من از این مجموعه عکسها هیچوقت استفاده نکردم به جز تعداد محدودی که در اینترنت از من منتشر شد. اما به واسطه حمایتم از موسسات خیریه و آشنایی با یک سری از دوستان که در این زمینه فعالیت می‌کنند، امسال قدم اول را اینگونه بنا نهادم که نیمی از عواید نخستین نمایشگاه عکس من به موسسه خیریه «رعد شرق» اختصاص پیدا کند.»

حامی در خصوص جزییات بیشتر درباره نمایشگاه عکس‌اش نیز افزود: «این نمایشگاه نتیجه 18 سال عکاسی من است که از البته از عکس های قدیمی ام چندان استفاده نمی‌کنم و ترجیح‌ام این است که عکس‌های جدیدتری را که با دید حرفه‌ای‌تر گرفته شده را به معرض دید علاقمندان بگذارم. عکاسی را هم مثل موسیقی «خودآموخته» هستم. اساتیدی را در برهه‌های مختلف دراین دو حوزه داشتم و در عکاسی هم کلاس‌های خصوصی دانشگاه تهران که زیر نظر جهاد دانشگاهی و با تدریس استاد بهنام صدیق بود را حضور داشتم. قطعا در حدی نیستم که بتوانم ادعا کنم که من عکاسم و خودم را عکاس بنامم. ولی دوست داشتم قدم اول در این حوزه را به صورت خیریه بردارم تا شاید این یک ورود قدرتمند برای من به حوزه عکاسی باشد. دوست داشتم آثارم را در معرض دید و قضاوت حرفه‌ای ها قرار دهم و ببینم آیا عکاس خوبی از نظر اساتید و بزرگان این حوزه هستم یا خیر.»

حامی شعار «با قاب هایم سقفی خواهم ساخت، برای تو که به برف زمستانه بی پناهی...» را برای نمایشگاه عکس‌هایش انتخاب کرده است.

گفتنی‌ست نمایشگاه عکس «حامی» از تاریخ 1 الی 4 دی ماه در موسسه فرهنگی اکو به آدرس «اقدسیه، خیابان شهید موحد دانش، کوچه ناز، شماره 10» از ساعت 16 برای بازدید عموم برپاست.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 14:19

دیدگاه‌ها

یکشنبه 22 آذر 1394 - 14:40

Eyvalaa

یکشنبه 22 آذر 1394 - 14:45

حامي هم حضور دارن در اين نمايشگاه؟

یکشنبه 22 آذر 1394 - 15:05

Salam bar maylikohane musice iran

یکشنبه 22 آذر 1394 - 17:55

Dar panahe yazdan e pak,shad o pirooz o tandorost bashi..

یکشنبه 22 آذر 1394 - 20:00

منم دوست داشتم بیام....

یکشنبه 22 آذر 1394 - 20:09

به به مایلی کهن موسیقی
حال شما؟انتقادی چیزی نداری؟
فکر کنم دیگه کل جهان فهمیدن که تو موسیقی ایران همه بدن فقط شما خوبی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامی: دوست داشتم عکس‌هایم را در معرض دید و قضاوت حرفه‌ای‌ها قرار دهم | موسیقی ما