برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیر هنری گروه «نقطه‌دار» از برنامه‌های سفرشان به خارج از کشور گفت
بهاره رهنما: گروه «نقطه‌دار» به خوانندگی «علی شوکت» در ترکیه و کانادا اجرا خواهد داشت
موسیقی ما – اعضای گروه موسیقی «نقطه‌دار» به خوانندگی «علی شوکت» به ترکیه سفر کردند. آنها در طول این سفر برنامه‌های متنوعی دارند و سپس به کشور کانادا سفر خواهند کرد. «بهاره رهنما» هم به عنوان مدیر هنری گروه نقطه‌دار در این سفر همراه آنها است. این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون برای اولین بار است که به عنوان مدیر هنری در موسیقی فعالیت می‌کند. به عبارتی دیگر او اولین بانوی بازیگر است به شکل جدی در موسیقی مشغول فعالیت است. برای اطلاع از برنامه‌های سفر گروه‌ نقطه‌دار و علی شوکت به کشور ترکیه دقایقی را با بهاره رهنما هم‌کلام شدیم که در ادامه می‌خوانید:

بهاره رهنما در ابتدا به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«این اولین سفر گروه نقطه‌دار به خارج از ایران است. برنامه در سفر به ترکیه این است که به همراه یک گروه حرفه‌ای ایرانی که در آن کشور زندگی می‌کنند یک موزیک ویدئو تولید کنیم. موزیک ویدئوی ما قطعا همانند آثار تصویری است که در داخل کشور ساخته می‌شود و با رعایت قوانین و نکات تولیدات داخلی است. اما به هرحال کیفیت و تصاویر متفاوت‌تر خواهد بود و از آن کشور دریافت می‌کنیم. قرار است که قطعه «سیاه سفید» را به تصویر بکشیم و اولین موزیک ویدئوی گروه نقطه‌دار به خوانندگی «علی شوکت» است. در ادامه سفری به قونیه خواهیم داشت. در این سفر هم برای مسافرانی که همراه تور ما هستند، دو شب و بدون بلیت‌فروشی در هتل اجرا خواهیم داشت. ترانه‌های رسمی گروه نقطه‌دار و قطعات آلبوم «بیست شهریور» را در این دو شب اجرا خواهیم کرد. سپس به کشور کانادا سفر خواهیم کرد. مقدمات سفر من و گروه نقطه‌دار به کانادا در جریان حضورمان در کشور ترکیه فراهم خواهد شد و سپس عازم آن کشور می‌شود.»

او جزئیات سفر گروه نقطه‌دار به کانادا را اینگونه تشریح کرد:«در کانادا تئاتری روی صحنه خواهد رفت و در کنار آن قطعات گروه نقطه‌دار اجرا خواهد شد. گروه تئاتر ایرانی هستند و آقای «یوسف صیادی» وظیفه کارگردانی آن برنامه را بر عهده دارد. خانم‌ها «لاله صبوری»، «بهنوش بختیاری»، «سحر ذکریا»، آقای «نادر سلیمانی» و آقای یوسف صیادی و من بازیگران تئاتر هستیم. در ادامه به ایران برمی‌گردیم و اسفندماه نمایشی به کارگردانی من روی صحنه خواهد رفت. اعضای گروه نقطه‌دار هم در متن آن نمایش به صورت مستقیم حضور دارند. این برنامه در سالن باران و از روز 15 اسفند برگزار می‌شود. البته شب یلدا هم در رستوران «هفت‌خوان» شهر شیراز برای مردم خوب این شهر اجرا خواهیم داشت.»

او در پاسخ به این سوال که آیا در استودیوهای کشور ترکیه هم ضبط قطعه خواهند داشت هم گفت:«فعلا برای ضبط موزیک ویدئو می‌رویم و باید تمامی شرایط را بررسی کنیم اما امکان دارد میکس نهایی قطعه سیاه سفید در یکی از استودیوهای ترکیه انجام شود. برنامه اصلی ما ضبط همان موزیک ویدئو است. می‌خواهیم اثری را ضبط کنیم که طبق موازین داخلی و قوانین رسمی دفتر موسیقی وزارت ارشاد باشد و در این راه از همراهی گروه کارگردانی که ساکن ترکیه هستند بهره می‌بریم.»

رهنما برای اولین بار جزئیات آلبوم جدید علی شوکت و گروه نقطه‌دار را هم به «موسیقی ما» اعلام کرد:«آلبوم را انشاالله تا قبل از پایان سال رونمایی و منتشر خواهیم کرد. برنامه‌ای که من به عنوان مدیر هنری درنظر داشتم این بود که اسفندماه کنسرت بزرگی را در تهران روی صحنه ببریم. به دلیل اینکه در ماه اسفند برنامه تئاتر من است و چند دعوت برای شهرستان‌ها داریم، احتمالا کنسرت بزرگ گروه نقطه‌دار اردیبهشت سال آینده برگزار شود. من به غیر از مدیریت هنری در خود گروه هم حضور دارم در آلبوم جدید گروه نقطه‌دار به خوانندگی آقای شوکت ترانه دارم. اغلب ملودی و تنظیم‌های آلبوم جدید نقطه‌دار اثری از علی شوکت است و ایشان در این مجموعه، ترانه هم دارند. اما «حسین غیاثی»، «میثم یوسفی» و «رامبد خانلری» سایر همراهان ما در بخش ترانه‌های این اثر جدید هستند.»

او نهایتا این دلایل انتخاب گروه نقطه‌دار و همکاری با علی شوکت را اینگونه مطرح کرد:«یکی از دلایل انتخاب من برای همکاری با آقای شوکت جنس ملودی و تنظیم‌های ایشان است که حرف‌های جدید برای گفتن دارند. ما امیدواریم که بتوانیم با آلبوم جدیدمان فرهنگ‌سازی برای نوع جدیدی از موسیقی داشته باشیم که تا کنون جوان‌ها کمتر شنیده‌اند و برایشان تازگی داشته باشد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آذر 1394 - 11:02

دیدگاه‌ها

دوشنبه 30 آذر 1394 - 15:11

عاشقشم

دوشنبه 30 آذر 1394 - 22:00

سلام من عاشق بازی شما هستم شنیدم کتاب نوشتين ولی نخوندم کلا دوستون دارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهاره رهنما: گروه «نقطه‌دار» به خوانندگی «علی شوکت» در ترکیه و کانادا اجرا خواهد داشت | موسیقی ما