برنامه یاد بعضی نفرات
 
حامد بهداد دومین آلبوم موسیقى خود در مسند تهیه کننده را روانه بازار کرد
گروه راک «ماینس ١» اولین آلبوم رسمى خود را منتشر کرد
موسیقی ما - آلبوم «علم باران» از گروه موسیقی Minus۱ که پس از سال‌ها فعالیت اولین آلبوم رسمى گروه محسوب مى شود، عصر دیروز در میان جمع پرشور طرفدارانش و تهیه کنندگى حامد بهداد، در شهر کتاب فرشته رونمایى شد.

شاید بتوان گفت یکى از مهم‌ترین اتفاقات چند سال اخیر حوزه موسیقى، اجازه فعالیت به گروه هاى راک - هر چند گاهى دست و پا شکسته - در بازار رسمى موسیقى بوده است. آلبوم «علم باران» که سومین آلبوم گروه Minus۱ و البته اولین آلبوم رسمی گروه است هم یکى از همین آلبوم‌ها است که توانست تمامی مجوزهای لازم برای انتشار را از دفتر موسیقی وزارت ارشاد دریافت کند و توسط نشر موسیقى کوک (به مدیریت رضا کریمى تبار) منتشر شود و بصورت گسترده توسط مرکز پخش موسیقى‌‌ رها در بازار موسیقی کشور توزیع گردد. این آلبوم ۹ قطعه دارد که تماما از قطعات جدید گروه است به جز یک قطعه که از آثار قدیمی است اما آن هم با تنظیم جدیدی در این آلبوم منتشر شده است.

حامد بهداد که به عنوان تهیه کننده در این آلبوم حضور دارد پیش از این اعلام کرده بود تمام تلاش خود را براى حمایت از گروه هاى موسیقى در شهر خراسان به کار مى برد و در همین راستا مهر ماه سال جارى آلبوم «سمبل» از ججو را منتشر کرده بود و حالا باز هم او را در مسند تهیه کننده گروه دیگرى از خراسان، ینی ماینس ١ دیدیم. بهداد معتقد است بسیاری از این گروه‌ها به هیچ عنوان میل اجرای سیاسی ندارند و تمایل دارند که روی زمین کارهای خود را اجرا کنند. به همین جهت معتقد است این موسیقی باید حمایت شود تا بتواند خود را به جامعه نمایان کند و مخاطبان نیز از این تعامل فرهنگی سود ببرند. مسعود فیاض‌زاده (آهنگساز، تنظیم کننده و گیتار الکتریک) درباره حضور حامد بهداد در این آلبوم مى گوید: «از قدیم با حامد بهداد دوست بودیم و چند قطعه هم با هم ساخته بودیم که همین دوستى باعث شد در این آلبوم با یکدیگر همکارى کنیم.» او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است حامد بهداد به عنوان خواننده با گروه ماینس ١ همکارى کند یا نه؟ این موضوع را رد می‌کند و مى گوید حامد بهداد در حال کار روى پروژه هاى خودش است.

اعضای گروه Minus۱ را مسعود فیاض‌زاده (آهنگساز، تنظیم کننده و گیتار الکتریک)، سعید فیاض‌زاده (گیتار بیس)، شهرام شقایق (کیبورد)، علی باغفر (درامز)، حامد مُبرز (خواننده) و سیامک بغدادی (خواننده و گیتار الکتریک) تشکیل می‌دهند که تمامی ترانه‌های آلبوم سروده سعید توانایی است و میکس و مس‌تر نیز توسط رامین مظاهری انجام شده است.

فیاض‌زاده در انت‌ها زمان کنسرت هاى گروه ماینس ١ را در صورت مهیا بودن شرایط، بهار سال آینده اعلام کرد.

شهریار مسرور از جمله چهره هاى حاضر در این مراسم بود.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 - 13:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه راک «ماینس ١» اولین آلبوم رسمى خود را منتشر کرد | موسیقی ما