برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرتی پس از پنج سال دوری از صحنه اجرای رسمی کنسرت
کنسرت «حامی» با همراهی گروه آوازی تهران، هشتم دی ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود
موسیقی ما – خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» پس از پنج سال در تهران روی صحنه اجرای رسمی کنسرت می‌رود.

به گزارش «موسیقی ما»، حامی که آخرین کنسرت خود را پنج سال پیش در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه برده بود و پس از آن به دلایلی کنسرتی را برگزار نکرده است، در تاریخ هشتم دی ماه در تالار وحدت با همراهی گروه آوزاری تهران روی صحنه می‌رود.

این خواننده با سابقه پاپ – کلاسیک دراین اجرا گروه آوازی تهران به رهبری «میلاد عمرانلو» را نیز در کنار خود می‌بیند و تنظیم آثارش برای ارکستر را «محمدرضا عقیلی» انجام داده است.

رضا تاجبخش سرپرست گروه «حامی» برای این کنسرت است و نوازندگانی چون کریم قربانی، ناصر رحیمی، هومن غفاری، رضا لمعانی، بهنام رهنما، شایان ریاحی و آرین کشیشی «حامی» را در این کنسرت همراهی خواهند کرد.

حامی شب گذشته در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره این کنسرت، برنامه ریزی های انجام شده و پیش‌بینی‌هایش برای این برنامه گفت: «بزرگترین اتفاقی که در اجرا صورت می گیرد، برانگیخته شدن حس نوستالژی حاضرین است که آن را می توان راه ارتباط بین صحنه و مردم دانست. مخاطب در این کنسرت قطعاتی را خواهد شنید که با آنها در سالهای گذشته خاطره داشته و دارد و بعدها از آن لذت خواهند برد. در این کنسرت قطعاتی را اجرا خواهم کرد که حاضرین در سالن آنها را قبلا شنیده‌اند و با آنها خاطره بازی کرده‌اند و دوستش داشته‌اند.»

حامی در ادامه افزود: «انتخاب قطعات توسط خودم، محمدرضا عقیلی و رضا تاجبخش انجام شده است و کنداکتور برنامه جوری است که حدود دو ساعت برنامه اجرا خواهم کرد و حدود 18 قطعه را می خوانم. در سه قطعه ازاین هجده قطعه نیز اعضای گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو در کنار ما خواهند بود و با شانزده خواننده کر، ما را همراهی خواهند کرد.»

یرنده تندیس طلایی موسیقی ما، در انتهای صحبت‌هایش نیز توضیح داد: « این کنسرت پیش درآمد کنسرت‌های بعدی در تهران، شهرهاى ديگر ايران و برخى كشورهاى اروپايى است و به مرور برنامه‌ای بعدی را هم اطلاع رسانی خواهم کرد.»

«حامی» برای این کنسرت شعار «خورشید که خاموش نمی‌شود» را انتخاب کرده است و بلیت فروشی این اجرا از ساعت 14 امروز شنبه ۲۸ آذرماه آغاز خواهد شد.

خبر تکمیلی (ساعت 18:00):
عصر امروز و به محض آغاز بلیت فروشی کنسرت حامی، تمام بلیت‌ای این کنسرت در کمتر از دو ساعت به فروش رسید و تمام شد. برنامه گذاران و تهیه کننده این کنسرت قصد تمدید این اجرا را در آینده ای نه چندان دور دارند که به محض قطعیت، اخبار آن از طریق «موسیقی ما» اطلاع رسانی خواهد شد.  
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 - 10:05

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 28 آذر 1394 - 11:05

خداروشکر

شنبه 28 آذر 1394 - 11:05

تبریک میگم ❤

شنبه 28 آذر 1394 - 11:05

آقای همیشه منتقد و.زبان سرخ

شنبه 28 آذر 1394 - 11:10

بابا میشه از این خبر نزارین، مگه قرار نبود تا این موسیقی ایران مافیا بازیه این نباشه چی شد موسیقی ایران که کثیف بود! !!!!!

شنبه 28 آذر 1394 - 16:28
افسوس

همین رو بگو
هر چی میتونست گفت و به هر کسی خواست پرید
به این بهونه که قراره از ایران بره

و حالا میاد کنسرت میذاره!
واقعا با چه رویی؟!

صدای خوبی داره ولی شخصیتش واقعا متزلزله

188.210.177.175
شنبه 28 آذر 1394 - 20:49
امین .

اولا "این" نه ایشون. حامی به اندازه سن شما سابقه موسیقی داره. البته من بعید میدونم سن شما بخوره به این چیزا.
دوما که مگه ایشون جای شما رو تنگ کرده تو این مملکت. اصلا کی شما رو مجبور کرده که بیای این جا پست بزاری. ایشون اگه تصمیم به موندن گرفت فقط به خاطر هواداراش بود. همونایی که امروز فقط تو 2 ساعت تموم بلیطاش رو خریدند. بدون اینکه طبلیقات اون چنانی داشته باشه. وگرنه در هنوز داره رو همون پاشنه میچرخه.
پس دوست من حواست باشه در مورد کی داری حرف میزنی.

95.162.69.153
شنبه 28 آذر 1394 - 23:49
افسوس

عزیزم

اولا "این" رو توی جمله یه بار دیگه بخون.
"به این بهونه که قراره از ایران بره" من نمیدونم الان "این" به بهونه برمیگرده و حرف اضافه هست و یا ضمیری است که مرجعش حامیه!

دوما "تبلیغات " درسته نه طبلیغات. من با سواد موسیقی حامی کاری ندارم. با شخصیتش کار داشتم. شما هم سعی کن سواد نوشتاریتو تقویت کنی

سوما ایشون به همه تهمت مافیا بودن زد و هر چی که دلش خواست نثار این و اون کرد . و گفت دیگه مهم نیس واسم این حرفا. چون قراره از ایران برم. فکر میکنم ناعادلانه باشه ایشون با این حجم از تهمت و بی ادبی و .... دوباره برگرده به فضای موسیقی کشور بدون هیچ بازخواستی. یعنی حتی اگه کسی بازخواست نکنه خودشون باید شرم کنن

چهارما اینجا یک سایت ازاده و هر کس میتونه در زمینه های مختلف بصورت ازادانه نظر بده.

188.210.177.175
یکشنبه 29 آذر 1394 - 12:34
امین .

افسوس من اصلا با شما نبودم که این جا کلاس دستور زبان و مرجع ضمیر و نهاد و گزاره برگزار کردی. من با Morteza بودم که گفته بود "از این خبر نگذارید". ولی حالا که دوست داری بحث کنی اشکالی نداره. البته اگه میخوای با منطق بحث کنی نه با غلط املایی گرفتن.
اولا که آقای حامی هیچ وقت هیچ اسمی از کسی نیاورد و این که یه عده مصداق حرف های حامی رو به خودشون گرفتن آدم رو یاد ضرب المثل "چوب رو که ورداری گربه دزده فرار میکنه" میندازه. ولی به هر جهت حامی هر حرفی زده با منطق و دلیل بوده.خلاصشو برات میشمورم

اول اینکه چرا فقط به یک عده خاص از خواننده ها تیتراژ سریال ها داده میشه و این که چطور فقط یک روز قبل از پخش سریال خواننده تیتراژ عوض میشه و یک نفر دیگه جایگزین میشه بدون هیچ دلیلی.
دوم این که چطور فلان خواننده در ماههای محرم و صفر مجوز کنسرت خارج از کشور پیدا میکنه. در صورتی که هر کس دیگه ای جای اون خواننده بود تا الآن ممنوع الکار شده بود.
این که چطور بعضی از خواننده ها وقتی توی آلبومشون با شاعرهای ممنوع الکار همکاری میکنند نه تنها آلبومشون مجوز میگیره بلکه حتی اسم اون شاعر رو با فونت درشت پشت آلبومشون میزنن ولی امثال حامی که سالها برای هنر این مملکت زحمت کشیدن سالها آلبومشون توی وزارت ارشاد گیر میکنه.

این که چطور یه عده از خواننده ها که تا دیروز توی ماهواره کلیپ میدادند و یا توی مسابقات شبکه های ماهواره ای شرکت میکردند الآن خیلی راحت مجوز میگیرند و کنسرت برگزار میکنند.

هیچ کس تا حالا برای این ابهامات هیچ پاسخی نداشته. حالا بعد از چند سال تازه آقایون خواننده به رئیس جمهور در مورد این مسائل نامه نوشتند.
دوست عزیز اینکه بیاین اینجا نظرتون رو بگید اشکالی نداره ولی نباید توهین کرد. جای این کل کل بازیا و هوادار بازیا زیر پست آقای حامی نیست. توی دنیای موسیقی هم کسی که طرفدار مایلی سایرس و نیکی میناج باشه هیچ وقت زیر پست ادل و یا سلندیون نمیاد به اون ها توهین بکنه. البته این مورد آخر رو با شما نبودم.

194.225.232.84
سه شنبه 1 دی 1394 - 00:48
mohsen1234

یادمه وقتی خواننده ها تیتراژ میخوندن بحث مافیا پیش اومد اما الان توی پربیننده ترین شب تلویزیون که از هرسریالی در هرساعتی امشب بهتر دیده میشه تلویزیون اقای حامی که مدعی اند مافیاست تیتراژ خوانی خودشون میان تی وی و میخونن متاسفم برای تهمت های دروغی که به همکاراشون زدنذ برای دیده شدن راه خوبیو انتخاب کردن و ظاهرا موفق هم شدند
تایید لطفا

5.219.91.191
شنبه 28 آذر 1394 - 11:10

بسیار عالی...ما پنج ساله که منتظریم ✌

شنبه 28 آذر 1394 - 11:10

Vaayyyyyyyyy

شنبه 28 آذر 1394 - 11:22

خوشم میاد میخواست از ایران بره

شنبه 28 آذر 1394 - 12:25

حامي، گيراترين و ماندگارترين صداي نسل من هستش كه تن به سخيف خوندن نداد و رمز ماندگاريش بي شك احترام به گوش و دلهاييست كه عاشقانه به پاي اصولي كه اراده اي راسخ مي خواد وايستادن، صدايت گرم و جاويدان باد حامي بزرگ و دوست داشتني ?✌️?????????❤️??

شنبه 28 آذر 1394 - 12:48

درود بر سه خواننده واقعی موسیقی ایران (حامی، مانی رهنما و نیما مسیحا) اینها رو باید بولد کرد

شنبه 28 آذر 1394 - 14:23

واقعا خبر خیلی خوبی است و بازگشت حمید حامی که بدون شک و بدون هیچ تعارف از بهترین ها و افتخارات موسیقی جدی و موقر و پاپ کلاسیک ایرانی است جای تبریک دارد به شنوندگان موسیقی و به خود او و با امید به روزهای روشن برای او و هنر فاخر او.
اجرا در تالار وحدت براي حامي بهترين محل اجراست و در اين فضا قطعا بيشتر به فضاي كلاسيك، بسيار نزديكتر مي شود يعني از پاپ كاسته و به كلاسيك افزوده مي شود و اين عالي است.
از فهم مسئولين فرهنگ و ارشاد به جهت اين اجرا و فرصت دهي براي ارائه موسيقي جدي و فاخر در عرصه پاپ هم بايد تشكر داشت.

شنبه 28 آذر 1394 - 14:35

Mibinim kasayi ke az mosighi chizi halishin nist darmorede jenabe aghaye hami nazar midaaaan???????shoma berin hamon mosighihaye moptazal gosh konin behtare....nnidonm ki miad beheton mige akhe nazar bdin..

شنبه 28 آذر 1394 - 14:40

Behtarin khanandei iran?hami✋

شنبه 28 آذر 1394 - 18:45

انگار یکم سر به راه شده و با کوبیدن دیگران نمیخواد خودشا بکشه بالا. آفرین. بعدم چرا آستینای کتا میده بالا.؟؟؟ منکه تاحالا ندیده بودم

شنبه 28 آذر 1394 - 20:00

تمامی بلیط کنسرت تو دو ساعت فروخته شد.

شنبه 28 آذر 1394 - 22:21

بهترین خواننده ی بعداز انقلاب بازگشتت رو تبریک میگم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «حامی» با همراهی گروه آوازی تهران، هشتم دی ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود | موسیقی ما