برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور سفیر هند و پاکستان و اهالی موسیقی و هنر
نمایشگاه عکس «حامی» افتتاح شد
موسیقی ما – نمایشگاه عکس خواننده پاپ – کلاسیک کشور عصر دیروز در مجتمع فرهنگی هنری «اکو» و با حضور اهالی هنر و علاقمندان افتتاح شد.

به گزارش «موسیقی ما»، نمایشگاه عکس «حامی» در حالی روز گذشته نخستین روز برگزاری خود را تجربه کرد که «حسین هدایتی» با حضور دراین نمایشگاه، ضمن تبریک به این خواننده بابت برگزاری این نمایشگاه خیریه، چند اثر حامی را خریداری کرد و از حضور مجدد اش در روزهای آِنده خبر داد. در ابتدای مراسم افتتاحیه این نمایشگاه «بابک صحرایی» پشت تریبون قرار گرفت و ضمن خوشامد گویی به حضار، «حامی» را هنرمندی با پشتکار و جدی در عرصه هنر ایران معرفی کر که از کودکی همانقدر که به موسیقی علاقمند بوده، عکاسی را نیز در موازات این هنر پیش برده و حالا شاهد نخستین نمایشگاه عکسش هستیم.

در ادامه «افتخار حسین عارف» مدیر موسسه فرهنگی اِکو نیز دقایقی را برای حاضرین در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس حامی سخنرانی کرد و سپس «حامی» پشت تریبون قرار گرفت و از انگیزه هایش در برگزاری این نمایشگاه عکس سخن گفت. خواننده «یک لحظه عاشق شو» که پس از 5 سال قرار است هشتم دی ماه در تالار وحدت روی صحنه برود و کنسرتش را با همراهی گروه آوازی تهران برگزار کند، در سخنانی کوتاه رو به حاضرین گفت: «مبنای برگزاری این نمایشگاه کار خیر است، نه خودنمایی. من یک کتاب عکاسی دارم که در آن از قول یک عکاس بزرگ نوشته شده بود: اگر دوربین را سمت قلبت بگیری و عکاسی کنی مطمئنا اتفاقی خوبی برایت رخ خواهد داد و می‌توانی احساست را به ممخاطب القا کنی و حفت را با او در میان بگذاری. همان جمله باعث شده بود من هر از گاهی دوربین را در سمت قلبم بگیرم و عکاسی کنم! همه اینها را گفتم که بار دیگر هدفم از برگزاریاین نمایشگاه را عنوان کنم که واقعا صرف بیان احساس درونی و علاقمندی هایم بوده و البته مقاصد خیریه که امیدوارم بتوانم در این چند روز به آنها برسم.»

حضور سفیران فرهنگی دو کشور هند و پاکستان از جمله اتفاقات جالب توجه این برنامه بود. بابک صحرایی، بهاره رهنما، آ«اهیتا همتی، حسین هدایتی، و... از جمله چهره هایی بودند که در این مراسم حضور داشتند. نمایشگاه عکس «حامی» از عصر دیروز به مدت چهار روز و تا 4 دی ماه همه روزه از ساعت 16 در موسسه فرهنگی اِکو (به آدرس: اقدسیه، خیابان موحد دانش، کوچه ناز، شماره ۱۰ ) جهت بازدید علاقمندان برپا می باشد.

حامی پیش از این در گفتگو با «موسیقی ما» اعلام کرده بود که بخشی از عواید این نمایشگاه به موسسه خیریه «رعد شرق» اختصاص خواهد یافت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دی 1394 - 10:17

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 2 دی 1394 - 21:40

به این میگن هنرمند....بهترین خواننده ی ایران حامی عزیز دوستت داریم....کی افتخار میدی بیای اهواز؟؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نمایشگاه عکس «حامی» افتتاح شد | موسیقی ما