برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک چهرهٔ بین‌المللی موسیقی دیگر به ایران می‌آید
«ماکسیم فدوتف» و «فدوتف پتروا» ارکستر سمفونیک تهران را همراهی می‌کنند
موسیقی ما - در ادامهٔ دعوت‌های «علی رهبری» از سولیست‌ها و رهبران بین‌المللی ارکسترهای خارجی، «ماکسیم فدوتف» مشهور به پاگانینی مسکو به دعوت «علی رهبری» مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران برای چهار کنسرت به ایران می‌آید. او به همراه همسرش «فدوتف پتروا» ساعت ۲۰ روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه در تالار رودکی رسیتال خواهند داشت و در روزهای ۱۶ و ۱۷ همین ماه در تالار وحدت همراه با ارکستر سمفونیک، کنسرتو ویولون چایکوفسکی را اجرا خواهند کرد.

 «فدوتف» یکی از مشهور‌ترین ویولونیست‌های روسیه و فرزند رهبر مشهور روسی «ویکتور فدوتف» است. او فارغ التحصیل کنسرواتوار پترسپورگ است و از سال ۲۰۰۳ به عنوان مدیر هنری ارکس‌تر سمفونیک روسیه فعالیت می‌کند.

 «ماکسیم فدوتف» در حال حاضر پروفسور کنسرواتوار مسکو است و با بزرگ‌ترین و مشهور‌ترین ارکسترهای دنیا در تمام قاره‌ها کنسرت برگزار کرده است. او دارای جوایز بزرگی است که از جملهٔ آن‌ها باید به مسابقه جهانی ویولون ریگا، مسابقه جهانی گنوا در ایتالیا، مسابقه جهانی موسیقی مجلسی در وچلی، برنده مدال طلای مسابقات جهانی توکیو و برنده جایزه مسابقه جهانی چایکوفسکی در مسکو اشاره کرد. فدوتف به همراه همسرش «فدوتف پتروا» بالا‌ترین درجه هنری دولت روسیه را دریافت کرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دی 1394 - 12:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ماکسیم فدوتف» و «فدوتف پتروا» ارکستر سمفونیک تهران را همراهی می‌کنند | موسیقی ما