برنامه یاد بعضی نفرات
 
با 7 قطعه برای کمانچه و کمانچه آلتو
آلبوم «کُهن‌کمان» به آهنگسازی و تکنوازی «شروین مهاجر» منتشر خواهد شد
موسیقی ما - آلبوم مستقل یکی از نوازندگان مطرح ساز کمانچه به زودی منتشر خواهد شد. این اثر «کهن‌کمان» نام دارد و آهنگسازی و تکنوازی آن توسط «شروین مهاجر» انجام شده است.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این مجموعه شامل هفت قطعه برای کمانچه و کمانچه آلتو است که با همت موسسه فرهنگی-هنری «آوای باربد» منتشر می‌شود. این مجموعه در سال 1393 ضبط شده و تأسیس ارکستر «کهن کمان» که توسط شروین مهاجر صورت گرفته به سال 1391 مربوط می‌شود. این موزیسین در حالی آلبوم جدید خود را منتشر می‌کند که بیش از بیست سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در موسیقی و نوازندگی کمانچه دارد.
 
مهاجر علاوه بر حضور و همکاری در بیش از یک‌صد آلبوم سنتی، پاپ، تلفیقی و... سابقه همکاری با اغلب خواننده‌های سرشناس موسیقی اصیل ایرانی را دارد. او همچنین تاکنون در نقاط مختلف دنیا نظیر تئاتر دولاویل پاریس، کاخ سلطنتی نروژ و در آلمان به همراه ارکستر سمفونیک «بوخوم» روی صحنه رفته است.
 
شروین مهاجر در اولین و دومین جشن سالانه «موسیقی ما» در جمع نامزدهای کسب تندیس طلایی بهترین نوازنده قرار داشت. او همچنین داوری و کسب رتبه در ادوار مختلف جشنواره موسیقی فجر را هم در کارنامه خود دارد.

در ادامه می‌توانید دموی آلبوم «کهن‌کمان» اثری از شروین مهاجر که برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته را بشنوید و دانلود کنید.
کمان کهن (Demo)
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 19:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «کُهن‌کمان» به آهنگسازی و تکنوازی «شروین مهاجر» منتشر خواهد شد | موسیقی ما