برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار قطعه جدید این خواننده عنوان شد
امین نیکو: آلبوم جدیدم را در بهترین زمان ممکن روانه بازار خواهم کرد
موسیقی ما – دومین آلبوم رسمی «امین نیکو» به زودی منتشر خواهد شد. این اثر در مراحل پایانی اداری قرار دارد و هنوز زمان دقیق انتشار آن مشخص نشده است. این خواننده در سال 86 اولین مجموعه رسمی خود به نام «عاشق ساده» را روانه بازار کرد و در ادامه تک قطعاتی را در فضای مجازی منتشر کرد. از جمله شاخص‌ترین آثار او که در میان مخاطبان هم شنیده شد می‌توان به «زیر بارون»، «خواب رویا » و «شک ندارم» اشاره کرد. امین نیکو با توجه به سبک و سیاق صدای خود در آلبوم اولش به سمت موسیقی سنتی و کارهای پاپ – سنتی هم گرایش پیدا کرده بود. اما چهره‌های مطرح پاپ در آلبوم جدیدش نقش پررنگی دارند.

نیکو درباره اثر جدید خود به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:« آلبوم من مراحل تولید را سپری کرده و در حال حاضر آماده است. مجوزهای شعر و موسقی را اخذ کرده‌ایم و منتظر هستیم تا مجوزهای نهایی آن صادر شود. برای انتخاب و تولید قطعات این مجموعه زمان زیادی را صرف کرده‌ایم و برای ارائه بهترین آثار با هنرمندان سرشناس و حرفه‌ای این حوزه همکاری کردیم. «سیروان خسروی»، «انوشیروان تقوی»، «امیر فتحی»، «حسین سالاری‌مقدم» و «سعید شمس» از جمله دوستانی هستند که در تولید این مجموعه با ما همکاری داشتند. درباره زمان دقیق انتشار این مجموعه هم نمی‌توانم تاریخی را اعلام کنم اما پس از انجام تمامی مراحل اداری و اخذ مجوزها، آلبوم جدیدم را در بهترین زمان ممکن روانه بازار خواهم کرد.»

از سوی دیگر قطعه جدید امین نیکو با عنوان «دوست داشتمو دارم» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته که او درباره این اثر هم گفت:«قطعه جدید من «دوست داشتم‌ و دارم» نام دارد و پس از این قطعه سه اثر دیگر آماده پخش دارم که یکی از آنها ترکی، دیگری اسلو و یک کار شش و هشت هم در این بین قرار دارد. امیدوارم این اثر هم که پس از مدتها منتشر کرده‌ام مورد توجه مخاطبان عزیز واقع شود.»

در ادامه می‌توانید قطعه جدید امین نیکو با ترانه‌ای از «پوریا متابعان» و موسیقی و تنظیم «حسین سالاری‌مقدم» و تهیه‌کنندگی
مهیار ضمیری را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394 - 12:01

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 23 دی 1394 - 19:50

اصلا صدای خوبی نداره.همه که قرار نیس خواننده بشن

پنجشنبه 24 دی 1394 - 01:59

صدای خوبی دارن ایشون ... موفق باشن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امین نیکو: آلبوم جدیدم را در بهترین زمان ممکن روانه بازار خواهم کرد | موسیقی ما