.
خواننده: 
تنظیم کننده: 
کارگردان: 
سامان جهانی
plays 61433
موسیقی ما - موزیک ویدئوی قطعه «نهان مکن» از آلبوم «جرس» منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، موزیک ویدئوی قطعه «نهان مکن» با آواز «سینا سرلک» و آهنگسازی «میدیا فرج نژاد» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است که در ادامه می توانید آنرا به صورت اختصاصی در «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.

آلبوم موسیقی «جرس» با صدای «سینا سرلک» و آهنگسازی «میدیا فرج نژاد» پس از دو سال کار بی‌وقفه و حساسیت‌های فراوان برای تولید و نوع ارائه‌اش، در هفته نخست اسفندماه سال گذشته تحت امتیار شرکت فرهنگی هنری «آوای سوته دلان» روانه بازار موسیقی کشور شد.

در این آلبوم که «امیر حسین سمیعی» نیز به عنوان تنظیم کننده آثار برای ارکستر سمفونیک حضور داشت، هشت قطعه به نام های : «نهان مکن، هم فریاد، سوگ، بی آواز، چشم به راه، جرس، صبوحی و کوچه» گنجانده شده بود که آهنگسازی تمام این قطعات را «میدیا فرج نژاد» انجام داده بود.

به جز دو قطعه بی کلام موجود در این آلبوم، تمامی آثار با صدای خواننده خوش نام موسیقی سنتی کشور «سینا سرلک» تولید شده بود و از اشعار بزرگان ادبیات ایرانی چون: «مولانا، سایه، فریدون مشیری و شفیعی کدکنی» استفاده شده بود.

اکنون پس از گذشت حدود یک سال از انتشار این آلبوم، موزیک ویدئوی قطعه «نهان مکن» به کارگردانی «سامان جهانی» تهیه و تولید شده است که در ادامه می توانید این موزیک ویدئو را در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
9 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو نهان مکن از سینا سرلک | موسیقی ما