برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه اجرای دوم بهمن این خواننده در سالن میلاد تهران
شهرهای «کرج» و «شاهین‌شهر» برای اولین بار از کنسرت «مهدی یراحی» میزبانی کردند
موسیقی ما – خواننده آلبوم «مثل مجسمه» در ادامه تور کنسرت‌هایش در شهرهای «کرج» و «شاهین‌شهر» روی صحنه رفت. کنسرت او در این دو شهر برای اولین برگزار می‌شد و استقبال خوب مخاطبان را به دنبال داشت. او ابتدا در روز 24 دی مهمان مردم استان البرز و شهرستان کرج بود و برنامه‌اش را در سالن همایش‌ امام ‌علی(ع) روی صحنه برد. او در این برنامه رپرتواری با چیدمان متفاوت را اجرا کرد که در این بین قطعات آلبوم جدیدش یعنی مثل مجسمه نقش پررنگی داشت. «آخرین اسیر»، «امشبم گذشت»، «مهم اینه»، «انفرادی»، مدلی «عربی»، «مثل مجسمه»، «از خودت خبر بیار»، «دوست نداشت»، «بهونه»، «امپراطور»، مدلی فارسی، «عطر تو»، «سال درد»، «آشوب»، «سازش» و «غزال قطعاتی بودند که در این برنامه اجرا شد.

یراحی و ارکسترش به رهبری «امیر علیزاده» بلافاصله به شاهین‌شهر در استان «اصفهان» سفر کردند. کنسرت یراحی در حالی برگزار شد که طی یک سال گذشته کنسرت پاپی در این شهرستان برگزار نشده بود و برگزاری مناسب این اجرا از سوی مردم و مسئولان فرهنگی شاهین‌شهر بازخورد مثبت داشت. قطعات این کنسرت هم تقریبا شبیه به اجرای یراحی در کرج بود اما شنیده می‌شود که او برای کنسرت تهران برنامه‌ریزی‌های مفصلی دارد.

خواننده آلبوم «منو رها کن» روز دوم بهمن و به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی با دوستدارانش دیداری زمستانی خواهد داشت. این برنامه به تهیه‌کنندگی «مهدی کرد» برگزار می‌شود. او و ارکسترش به رهبری «امیر علیزاده» در حال تمرین آثار خاطره‌انگیز و تک قطعاتی هستند که طی چند وقت اخیر منتشر کرده‌اند. مهدی یراحی هم طی روزهای اخیر فقط عکس‌هایی از ارکستر خود را روی صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد و هنوز صحبتی درباره محتوای کنسرت دوم بهمن خود نداشته است.

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری این دو کنسرت را به صورت اختصاصی از «موسیقی ما» ببینید. مهدی یراحی در کنسرت شاهین‌شهر با جلیقه و تی‌شرت مشکی روی صحنه حاضر شد و سایر عکس‌ها مربوط به کنسرت او در کرج است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 03:15

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 30 دی 1394 - 12:11

عاشقتم هم استانی افتخار میکنم که هردو خوزستانی هستیم

چهارشنبه 30 دی 1394 - 12:30

همچنان امپراطوری در سراسر کشور

پنجشنبه 1 بهمن 1394 - 02:05

كنسرت اصفهان واقعا عالي بود تركوندن دمشون گرم

پنجشنبه 1 بهمن 1394 - 09:44

عااااااااالی بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهرهای «کرج» و «شاهین‌شهر» برای اولین بار از کنسرت «مهدی یراحی» میزبانی کردند | موسیقی ما