.
خواننده: 
آهنگساز: 
ترانه سرا: 
تنظیم کننده: 
کارگردان: 
آبتین حسینی
plays 199076
موسیقی ما - محسن قمی از خواننده های پیشکسوت موسیقی پاپ است که بعد از سال ها سکوت، مدتی است که فعالیت‌های خود را به شکل گسترده ای آغاز کرده است. بعد از انتشار آلبوم «چمخاله» در اواخر سال گذشته، محسن قمی ویدئوی جدیدش به اسم «زمانو برگردون» که مربوط به یکی از قطعات این مجموعه است را با کسب مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای پخش اختصاصی در اختیار موسیقی ما قرار داده است. «زمانو برگردون» با ترانه حمیدرضا صمدی و موسیقی بابک زرین توسط آبتین حسینی کارگردانی شده است.

محسن قمی در مدت سی سال دوری اش از عرصه موسیقی، مجموعه گردشگری ستاره دریا را در چمخاله (استان گیلان) احداث کرده که بنا به گزارش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از زیباترین مجموعه های گردشگری در ایران است. او در گفتگو با خبرنگار موسیقی ما گفت:
کار و حرفه اصلی من، فعالیت در عرصه گردشگری است و موسیقی را در راستای آن انجام می دهم. معتقدم اگر هر انسانی انرژی های درونی خودش را در جهت رضایت مردم و جامعه خرج کند آن انرژی تمام شدنی نیست. هر خواننده ای وقتی وارد عرصه هنر و موسیقی می شود باید سبک و فضای خاص خودش را داشته باشد. اولین آهنگی که من خواندم «دارم از یاد تو میرم» نام داشت و امروز هم همان سبک را منتها با فضایی مدرن دنبال می کنم. بهتر است بگویم باور و تفکرات هر خواننده ای امضای او می شود»
 
محسن قمی آلبوم جدیدی به اسم «گریه بسه» را نیز آماده انتشار دارد که اواخر بهمن ماه جاری روانه بازار خواهد شد. او در این آلبوم با چهره هایی همچون بابک صحرایی، بابک زرین، نیکان، پوریا ربیعی، کامران سرشکی و بهتاش زرین همکاری کرده است.


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 6 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو زمانو برگردون از محسن قمی | موسیقی ما