برنامه یاد بعضی نفرات
 
دورهمى اعضای گروه با طرفداران‌شان به ياد فرهاد مهراد برگزار شد
شب پُرسورپرایز پالتی‌ها
موسیقی ما - شب گذشته اعضاى پالت به بهانه بازنشر آلبوم «آقاى بنفش»، مراسمى را در مجتمع پالاديوم براى ديدار با مخاطبان خود تدارک ديده بودند. این برنامه با سالگرد تولد زنده‌یاد «فرهاد مهراد» هم‌زمان شده بود كه به مناسبت این تقارن، قطعه‌ای از او نیز توسط اعضای گروه اجرا شد.
 
در کنار صحبت‌های پالتی‌ها با مخاطبان‌شان، ویدئوی قطعه «ماهی و گربه» به همراه بخش‌هایی از تور شهرستان‌ها پخش شد و روزبه اسفندارمز با اشاره به درخواست‌هاى مكرر براى اجرا در شهرستان‌ها گفت در خيلى از شهرستان‌ها مثل اصفهان، يزد، مشهد و... همانند خيلى از گروه‌هاى ديگر موسيقى اجازه اجرا ندارند؛ اما تلاش مى‌كنند تا بتوانند به زودى با مخاطبان خود در نقاط مختلف ايران ديدار كنند.
 
روایت داستان آشنایی با «گیزبرت كنیپهاوزن» و پخش تصاويرى از او بهانه‌ای بود تا موزیک‌ویدئوی «اینجا شهر من نیست» اثر مشترک پالت و این خواننده آلمانی‌زبان پخش شود.
 
نمایش تصاویری از مراسم رونمایی آلبوم «شهر من بخند» به همراه بخش‌هايى از 9 شب اجرای گروه در تالار وحدت و اجراى آخر پالت در برج میلاد، قسمت‌هاى دیگری از دورهمی پالت با مخاطبان‌شان بود. همچنین در هنگام پخش ویدئوی «خونه مادربزرگه»، «بهرام دهقانیار» آهنگساز اصلى اين موسيقى که در جمع حضور داشت، به حضار معرفی و مورد تشویق قرار گرفت.
 
در بخش پايانى برنامه، اعضاى پالت سورپرايزهاى ويژه‌اى براى حاضران تدارك ديده بودند و با پخش تصاويرى از حضور اعضای این گروه در كشور برزيل اعلام كردند كه هم‌زمان با المپيك سال آينده در برزيل، فیلم کامل حضورشان در اين كشور منتشر می‌شود.
 
اما سورپرایز اصلی پالت پخش ویدئوی «از سرزمین‌های شرقی» برای اولین بار بود که استقبال خوب مخاطبان را به دنبال داشت و هم‌زمان برای اولین بار در سایت «موسیقی ما» به انتشار در آمد. آنها همچنین اعلام کردند که تا عید نوروز یا اوایل سال 95، آلبوم تصویری پالت هم منتشر می‌شود كه شامل اجراهاى زنده پالت و تعدادى كليپ تازه و مستندهاى هيجان‌انگيز از اين گروه خواهد بود.
 
در انتها اميد نعمتى با يادى از فرهاد مهراد و اشاره به تأثيراتى كه روى آنها داشته، به مناسبت سالروز تولد اين هنرمند، برنامه را به او تقديم كرد و با خواندن قطعه «يه شب مهتاب» مراسم به پايان رسيد.
 
رونمایی از پکیج جدید آلبوم «آقای بنفش» و جشن امضای آثار این گروه و ثبت عکس‌های یادگاری اعضا با مخاطبان هم حُسن ختام این مراسم بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 12:46

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شب پُرسورپرایز پالتی‌ها | موسیقی ما