برنامه یاد بعضی نفرات
 
با عاشقانه‌هایی از «یغما گلرویی» و موسیقی «کارن همایونفر»
آلبوم «آخرین تانگو» با صدای «مهدی باقریان» منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم «آخرین تانگو» با صدای «مهدی باقریان»، موسیقی کارن همایونفر و عاشقانه‌هایی از «یغما گلرویی» از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «آخرین تانگو» در استودیوپاپ و توسط «میلاد فرهودی» ضبط، میکس و مسترینگ شده است. «نیمه خالی»، «سکانس آبی»، «اوردوز»، «عشق بی مجوز»، «آخرین تانگو» و «جمعه‌ها» نام قطعات این اثر می باشد.

همچنین ورژن پیانو و آواز قطعه «سکانس آبی» و ورژن بی کلام قطعه «اوردوز» نیز در انتهای آلبوم گنجانده شده است.

«مهدی باقریان» خواننده آلبوم «آخرین تانگو» درباره این اثر اعتقاد دارد: «شاید واژه «متفاوت» این روزها بسیار استفاده شود اما وقتی آلبوم را گوش دهید به معنای این جمله پی می برید. به جرأت مي توانم بگویم اين آلبوم فاصله بسيار زيادي، با اكثر آلبوم هاي امروزی در اين سبك دارد. هم از جهت ترانه و هم از جهت موسيقي تفاوت احساس می شود.» باقریان می‌افزاید: «تولید این آلبوم در مهر ماه سال91 بطور جدي به پيشنهاد دوست عزيزم «كارن همايونفر» آغاز شد. ما ساعت هاي زيادي در خصوص چگونگي پيش توليد يك آلبوم مشترك با موسيقي وي و صداي من به خصوص بر سر انتخاب ترانه بحث و تبادل نظر كرديم. در نهايت مهر ماه ٩١ پيش توليد و بلافاصله توليد و ساخت آلبوم ما شروع شد. حقيقتش تا قبل از سال ٩١ و ديدار با كارن عزيز سبك پاپ اولويت من نبود ولي وقتي يك طرف موسيقي دان بزرگ، صاحب نام و با تجربه اي چون «كارن همايونفر» و در انتخابي اهورايي توسط كارن جان، در ضلع ديگر يكي از بهترين ترانه سرايان دوست عزيز و هنرمند «يغما گلرويي» باشد نمی‌توان نخواند.»

«کارن همایونفر» نیز دباره این آلبوم معتقد است: «نه خیلی پاپ است نه اصلا راک، نه کاملا کلاسیک نه تلفیقی نه سنتی نه پر مدعا. لحظاتی «سیناترا» یک لحظاتی «آرتا فرانکلین» یکم «بوچللی» است یکم «کوهن » یک وقتهایی «کوارتت زهی کلاسیک» یه لحظاتی «ریدیوهد» یکم «کویین» و یکم... اصلا از شما چه پنهان نمیدانم چیست اما پر از قصه. صد تراک و پنج تا سی دی هم نیست کل کار هشت تراک است. فقط حال ماست و این روزها.»

نوازندگانی مطرحی چون «بابک ریاحی‌پور»، «مسعود همایونی»، «کریم قربانی»، «علی جعفری پویان»، «پدرام فریوسفی»، «میلاد عالمی»، «سهراب برهمندی»، «ایمان جعفری» و «کارن همایونفر» در این اثر که به تهیه کنندگی «امیردین شعاری» تولید شده، هنرنمایی کرده‌اند و توسط پخش دنیای هنر روانه بازار موسیقی کشور شده است.

از دوستداران موسیقی تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین این آلبوم آنرا به صورت اورجینال تهیه نمایند
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 14:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «آخرین تانگو» با صدای «مهدی باقریان» منتشر شد | موسیقی ما