برنامه یاد بعضی نفرات
 
11 بهمن ماه؛
آخرین آثار زنده‌یاد «نیما وارسته» با صدای «وحید حامد» منتشر می‌شود
موسیقی ما - آخرین ساخته‌های موزیسین خوش فکر موسیقی پاپ در قالب یک آلبوم رسمی به بازار می‌آید.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «پازل» متشکل از آخرین ساخته‌های مرحوم «نیما وارسته» با صدای «وحید حامد» فردا در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

این آلبوم 9 قطعه تشکیل شده است که شعر و ملودی تمام این قطعات را خود «وحید حامد» سروده و ساخته است و در این بین 5 قطعه از این آلبوم آخرین آثاری ست که مرحوم نیما وارسته آنها را تنظیم کرده است. نیما وارسته ترانه یکی از این قطعات را نیز در کنار تنظیم آن، سروده است. علی حسین زاده، محمد موجرلو و صدرا صبور دیگر تنظیم کننده هایی هستند که در این آلبوم با «وحید حامد» همکاری‌ داشته‌اند.

آلبوم «پازل» در حالی قرار است در بازار موسیقی کشور منتشر شود که «نیما وارسته» در تاریخ 30 اردیبهشت سال 93 در منزل شخصی‌اش چشم از جهان فرو بست و آلبوم «پازل» آخرین آلبومی‌ست که آثار این هنرمند را تشکیل داده است.

«وحید حامد» صبح امروز تیزر این آلبوم را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است که در ادامه می توانید آنرا در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.

گفتنی‌ست این خواننده به همراه تیم هنری آلبوم و خانواده نیما وارسته یک روز پیش از انتشار اثر بر مزار این هنرمند حاضر شده اند که در ادامه می توانید چند سکانس دراین رابطه را در «موسیقی ما» ببینید:
پازل (Album Teaser)
دانلود
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 - 16:07

دیدگاه‌ها

شنبه 10 بهمن 1394 - 20:52

سلام
خداروشکر بعد از این همه انتظار ..آلبوم فردا منتشر میشه ..جای نیما وارسته ی عزیز خالی .... امیدوارم هرچه زودتر البوم های اقای وطندوست وشاهین ترابی هم منتشر بشه ..نام و یاد وارسته ترین نیما جاودانه ..مرسی موسیقی ما

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آخرین آثار زنده‌یاد «نیما وارسته» با صدای «وحید حامد» منتشر می‌شود | موسیقی ما