برنامه یاد بعضی نفرات
 
ششم بهمن و به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه
دومین کنسرت زمستانی «امید حاجیلی» در تهران برگزار شد
موسیقی ما – «امید حاجیلی» برای دومین بار در زمستان 94 با مخاطبان پایتخت‌نشین خود دیدار کرد. این خواننده ششم بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و برای برگزاری تمدید کنسرت‌ دی‌ماه خود روی صحنه رفت. او این بار هم منتخبی از آثار آلبوم «آلگرو» و تک قطعات چند سال اخیرش را برای مخاطبان تدارک دیده بود. تک قطعاتی که اغلب ریتمیک هستند و همین مساله باعث شده تا کنسرت حاجیلی به انرژیک بودن معروف باشد. این خواننده در کنسرت بهمن ماه خود قطعاتی نظیر «دوست دارم»، «دلبر سیاه»، «باریکلا»، «افتاد»، «برای عاشقی دیره»، «ترک دیار» و «وای وای» و... را اجرا کرد. در این بین قطعات ترک دیار و وقت گل نی از آلبوم جدید حاجیلی خوانده شد که استقبال ویژه حاضرین را به دنبال داشت. البته او صحبتی از آلبوم جدیدش و زمان انتشار آن مطرح نکرد و معلوم نیست چه زمانی باید شاهد ارائه دومین اثر رسمی این خواننده در بازار باشیم.

وحید اسداللهی(ناقاره)، حسین شریفی(ترومبون)، محسن خاش(پرکاشن)، آرشام غفوری(گیتار)، سینا پرتوی(درامز)، احسان امیدی(گیتار بیس)، آرش صمیمی(نی و ساکسفون)، رضا اسداللهی(ناقاره)، مراد اسداللهی(گارمون)، ارشیا والی(ترومپت) و مرتضی کریمی(عود) اعضای ارکستر حاجیلیتو به رهبری «انوشیروان تربتی»(کیبورد) در این برنامه بودند. همچنین «محسن شریفیان» هم طبق روال کنسرت‌های گذشته امید حاجیلی در چند قطعه نظیر دلبرسیاه و ای داد تکنوازی نی‌انبان داشت.

حاجیلی در این کنسرت میزبان چهره‌هایی نظیر «سیامک انصاری»، «سام نوری»، «سروش صحت» و «علی اوجی» بود. علی اوجی درباره کنسرت امید حاجیلی نظر خود را اینگونه بیان کرد:«امید حاجیلی یکی از اکتیوترین و سرحال‌ترین کنسرت‌ها را در ژانر خودش برگزار می‌کند. ژانری که اتفاقا مخاطبان ایرانی هم با آن ارتباط زیادی برقرار می‌کنند. ارکستر پرانرژی و درجه یکی هم دارد که از تعداد بالای نوازنده‌ها فقط برای شو استفاده نمی‌کند و همین تعداد بالای نوازنده‌ها به کیفیت کنسرت او کمک می‌کند. حضور استاد اسداللهی که با ناقاره و آکاردئون به ارکستر اضافه می‌شود یا حضور محسن شریفیان با ساز درجه یک نی‌انبان گروه را همراهی می‌کند، بر جذابیت‌های برنامه می‌افزاید. در سکشن بادی او هم نوازندگان باتجربه‌ای نظیر آقای حسین شریفی حضور دارند. خود امید حاجیلی هم در بین قطعات تکنوازی‌های جالبی با ساز ترومپت دارد. او موزیسین غدری است و با ژوست خواندن خودش حال خوبی را در کنسرت‌هایش به مخاطب منتقل می‌کند.»

او در ادامه نظر خود درباره اینکه اغلب قطعات کنسرت‌های حاجیلی شش و هشت است را هم اینگونه بیان کرد:«سلیقه موسیقایی من متفاوت است و از نوع کارهایی که تهیه می‌کنم، مشخص است که چه کارهایی گوش می‌کنم. اما ایرادی ندارد که یک خواننده فقط شش و هشت بخواند. اینکه یک نفر کار شش و هشت انجام می‌دهد و مدل متفاوتی از موسیقی را به مخاطب عرضه می‌کند هیچ ایرادی ندارد. اتفاقا من یک سری قطعات لاتین خیلی خوب در کنسرت امید شنیدم که مشابه آن را قبلا جایی نشنیده بودم. قطعات لاتین و سامبایی که او تنظیم می‌کند حال و هوای متفاوتی دارد و مهم این است که مردم کنسرت‌های امید را دوست دارند.»

کنسرت امید حاجیلی با همت شرکت «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» و «پوریا زارع‌فرد» برگزار شد. گروه هنری 17 نیز روابط عمومی این کنسرت را بر عهده داشت. عکس های امیر رضا رعیتی از این اجرا را اینجا ببنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 - 12:59

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 10 بهمن 1394 - 18:27

درود
ممنون از گزارش خوبتون ولی در متن گزارش اسم اعضای گروه بک وکال ذکر نشده.
آناهیتا اعتمادی- مریم کی احمدی- سمیرا ملک
محمد ماهرویان- مجید کمالی و علی مرادی

با سپاس

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 08:33

هم امید حاجیلی و هم سروش صحت مهمونای کنسرت سینا حجازی بودن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین کنسرت زمستانی «امید حاجیلی» در تهران برگزار شد | موسیقی ما