برنامه یاد بعضی نفرات
 
عضو گروه «سه گوش» پس از انتشار دومین قطعه این گروه اظهار داشت؛
موسیقی Chillout را در ایران فراگیر می‌کنیم
موسیقی ما - «بردیا عراقی»، پس از انتشار قطعه «عاشق زار» از گروه «سه‌گوش» درباره آن با «موسیقی ما» سخن گفت.

این موزیسین ضمن ابراز خرسندی از استقبال به عمل آمده از قطعه «عاشق زار»، گفت: «این قطعه را چند سال پیش تولید کرده بودیم و همان زمان افرادی که کار را شنیدند و از سنین مختلف هم بودند، از آن استقبال کردند. بازخوردهای خوب «عاشق زار» باعث شد تصمیم بگیریم این قطعه را با اعمال تغییرات، در فضایی نو مجدداً تنظیم کنیم و در اختیار مخاطبین قرار دهیم. بسیار خوشحالم که این قطعه توانسته میان مخاطبین جا باز کند.»

عراقی اضافه کرد: «قرار است سه گوش در مسیری نو حرکت کند و استراتژی ما، دنبال کردن کلیشه‌ها نیست. ما برنامه‌ریزی مشخصی برای کارهایمان داریم و تلاش می‌کنیم به مرور زمان آن‌ها را به شکل درست پیاده کنیم.»

بردیا عراقی در خصوص فضای آثار گروه سه گوش گفت: «سبک Chillout بر فضای موسیقایی سه‌گوش غالب است و قصد داریم این سبک که در موسیقی دنیا مخاطبین زیادی دارد را با نزدیک کردن به فضای ایرانی، میان مخاطبین موسیقی ایرانی فراگیر کنیم.»

«عاشق زار» روی شعری از خیام ساخته شده است. میکس این قطعه توسط گروه «سه گوش» و مسترینگ آن توسط «برادران نوخیز» صورت گرفته است. این قطعه را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.

از گروه «سه گوش» چندی پیش قطعه «بار دگر» منتشر شده بود. به زودی قطعات جدید این گروه نیز از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 05:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی Chillout را در ایران فراگیر می‌کنیم | موسیقی ما