برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با برگزاری آئین رونمایی در سالن همایش موسسه خیریه رعد
آلبوم «رویای تازه» با صدای «علی شمس‌الهی» منتشر شد
موسیقی ما – آئین رونمایی آلبوم «رویای تازه» با صدای «علی شمس‌الهی» برگزار شد تا این دروازه بان لیگ برتری نخستین آلبوم رسمی خود را روانه بازار موسیقی کشور کرده باشد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «رویای تازه» در حالی در بازار موسیقی کشور منتشر شده است که از مدت ها قبل تبلیغات گسترده‌ای در فضای مجازی برای این اثر آغاز شده بود و بسیاری از رسانه های ورزشی نیز با انتشار اخبار این آلبوم، روند خبری و تبلیغاتی پرحجمی را برای این اثر باعث شده بودند.

ملودی و تنظیم کلیه قطعات این آلبوم را حامد برادران بر عهده داشت و ترانه سرایانی چون عاطفه حبیبی و معصومه اکبری نیز ترانه های این اثر را سروده بودند. این آلبوم در ده قطعه به نام‌های: «اصلا حواسم نیست، دل نمی کنم، خوشبختم، تولد دوباره، لبخند بزن، دلم آرومه، برگرد، جنون، رفتی، تو اینجایی» منتشر شده است.

مهدی و غلامرضا بیگی تهیه کنندگان این آلبوم بودند و «رویای تازه» تحت امتیاز موسسه نشر «آوای سوته دلان» و از سوی پخش دنیای هنر روانه بازار موسیقی کشور شده است.

مراسم رونمایی از این آلبوم با حضور چهره هایی چون رضا رویگری، کاوه آفاق، آراد آریا، عنایت بخشی، رامسین کبریتی، سیامک اشعریون و... در سالن همایش موسسه خیریه رعد با اجرای «سعید بکایی» برگزار شد.

در ابتدای این برنامه مهدی بیگی از تهیه کنندگان آلبوم در ابتدا پشت تریبون قرار گرفت و ضمن حمایت از اثر تولید شده، درباره این اثر گفت: «این اولین بار است که ما به‌صورت رسمی از یک اثر هنری حمایت می‌کنیم. از طریق یکی از دوستان با این خواننده خوب آشنا شدیم و بعد از تحقیقات نسبت به همکاری رغبت پیدا کردیم. شهر ما یعنی دلیجان عاشق هنر است و هدفمان هم حمایت از این عرصه است. امیدواریم در ادامه راهم مردم و دیگر هم‌صنفی‌های ما نیز از موسیقی این‌چنینی دفاع کنند.»

مهدی میرزاباقریان در ادامه پشت تریبون قرار گرفت و ضمن توضیح روند اخذ مجوز برای این آلبوم، برایاین هنرمند در ادامه مسیر کاری اش آروزی موفقیت نمود. پخش چند ویدئو که شامل گفتگو با علی شمس الهی و خانواده اش بود، بخش های بعدی برنامه را تشکیل می دادند. در این بین تیزر رسمی این آلبوم نیز پخش شد تا جشن رونمایی این آلبوم با ریتم تندتری پیش برود.

در ادامه علی شمس الهی روی صحنه حاضر شد و چند قطعه را به صورت پلی بک اجرا کرد و حاضرین در سالن او را با انرژی بالا همراهی کردند. پخش ویدئوی گفتگو با خانواده و همسر این خواننده بخش بعدی برنامه را تشکیل داده بودند و در ادامه شمس الهی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال داماش درباره روند ورودش به حوزه موسیقی گفت: از بچگی موسیقی دوست داشتم، اما در ادامه راه فوتبال را پی گرفته و توانستم به جایگاهی که می‌خواهم برسم. بعد از یک مدت رباط صلیبی پایم در یکی از بازی‌ها آسیب دید و به مدت 10 ماه خانه‌نشین شدم. بعد از این بیشتر رو به موسیقی آورده و در کنار دروازه‌بانی این حرفه را نیز پیش گرفتم و سال 1387 اولین آلبومم منتشر شد. این آلبوم بخاطر یک سری اشتباهات ناموفق بود. دومین آلبومم اما توانست جبران اثر قبلی را داشته باشد و از انتشار آن رضایت دارم. من آمده‌ام که بمانم و به همین خاطر راه زیادی در پیش دارم. به نظر من موسیقی یک هنر سلیقه‌ای است. در این شغل ممکن است توسط پسندیده شوی و عده‌ای دیگر تو را نپسندند اما احترام نباید فراموش شود. این دروازه‌بان در پاسخ به برنامه‌های کنسرتی خود هم گفت: استارت کار از دلیجان آغاز شده و بعد آن در شهرهای شمالی و شیراز نیز روی صحنه خواهیم رقت.

او ادامه داد: مراحل مجوزی ما یک سال و نیم طول کشید و در نهایت با کمک تهیه‌کنندگان و شرکت "سوته‌دلان" در 10 تراک منتشر شد. تنظیم کلیه قطعات توسط حامد برادران انجام شده و ترانه‌های آن توسط معصومه اکبری و عاطفه رجبی سروده شده است. این اثر توسط شرکت "سوته‌دلان" به مدیریت مهدی میرزاباقریان منتشر و پخش گردید.

شمس الهی درباره تجربه‌های عمدتا ناموفق فوتبالیست‌هایی چون نیما نکیسا، شیث رضایی و پژمان جمشیدی در حوزه موسیقی نیز اعتقاد داشت: «به نظرم برای ورود به عالم هنر باید تفکری درست و حرفه ای اعمال شود. من برای ورود به این عرصه بسیار تحقیق کرده ام و حتی کلاس آواز رفته ام و امیدوارم بتوانم به مرور بهتر و بهتر شوم.»
سعید شفیعی (مدیر برنامه های علی شمس الهی) مدیریت اجرایی این برنامه را بر عهده داشت.

در ادامه چند سکانس از حاشیه و متن این برنامه را از نگاه دوربین «امیر خامنه» و «سامان هادیان» را ملاحظه می فرمائید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 بهمن 1394 - 03:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «رویای تازه» با صدای «علی شمس‌الهی» منتشر شد | موسیقی ما