.
اثری از: 
ترانه سرا: 
تنظیم کننده: 
کارگردان: 
امید مردانبیگی
تصویر: 
امیر خاکساری
توضیحات: 
گیتار: امیر دانایی
plays 405356
موسیقی‌ما – ترانه سرای قدیمی حوزه موسیقی کشور، موزیک ویدئو «تصور کن» را در نکوهش خشونت این روزهای جهان منتشر کرد. این ترانه سرا در یادداشتی که در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است، درباره این موزیک ویدئو نوشته:

«این دیو سیاهپوش، زاییده‌ی کدام ایدئولوژی هول است؟ هیولای بی چهره‌ی تیغ به دستی که پیش لنز دوربین با نام خدا بر لبانش به سادگی قط زدن قلم، گلو می‌برد، به کدام حماقت هراس انگیز مسلح است؟ چرا جامعه جهانی و سازمان ملل خواب آلودش کاری نمی کند در مقابل این کاریکاتور ترسناک نینجالباس که پنداری از دل اکشن های ارزان قیمت هالیوودی بیرون پریده تا قاتلان طالبان در کنارش چهره ای انسانی پیدا کنند؟ چرا کسی فکری برای جراحی کردن این غده ی سرطانی نمی کند پیش از آن که تمام جهان را در خود فرو ببرد؟ این پرسش های بی جواب ما را به ساخت کلیپ «تصور کن» رساند تا بلکه با شعر و موسیقی و تصویر بتوانیم توجه عمومی را به سمت خطر داعش جلب کنیم. ممنونم از اشکان دباغ عزیزم و امیر دانایی‌گرامی که با موسیقی درخشانشان به کمک بیان الکن من آمدند. اشکان دباغ در این چندساله پناهگاه کلام من بوده و آثار زیبایی بر مبنای ترانه های من ساخته که رفته رفته منتشر خواهند شد. کار تنظیم این آهنگ را هم به زیبایی انجام داده و به شخصه هرگز قادر به جبران محبت هایش نخواهم بود. سپاسگزارم از میلاد فرهودی نازنین که کار میکس و مسترینگ آهنگ را به انجام رساند و همچنین باید تشکر ویژه داشته باشم از امید مردان بیگی برای کارگردانی بی نظیر و دلسوزانه اش برای این ویدئو که شک ندارم آخرین همکاری ما نخواهد بود و تجربه همکاری دوباره با او را از دست نخواهم داد و ممنونم از امیر خاکساری، سجاد یوسفیان، پویا اعتراضی، بهار نعمتی، نیکو ترخانی، حسن علیشیری و منیره تیموری به خاطر تمام زحماتشان. امیدوارم هر کدام از بینندگان این کلیپ تعبیری برای رؤیای ترانه ی «تصور کن» شوند. رؤیای جهانی عاری از خشونت و لبریز عشق و آزادی که در آن انسان حرمت از دست رفته ی خود را بار دیگر به دست بیاورد. به امید رسیدن آن روز بزرگ.»


     


دیدگاه‌ها

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 12:40

یغما یه انسان آزاده و یه هنرمند جهانی تمام عیاره... مرسی . زبونم ناتوانه توی ستایش ازت فقط میتونم بگم مرسی...

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 14:37

یغما بی نظیره ?❤

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 14:56

ترانه تصور کن سروده یغما گلرویی هست و اولین بار سیاوش قمیشی اون رو خونده ولی بدلیل مشکلاتی که الان از سوی داعش گریبان همه دنیا رو گرفته و سازمان ملل و سایر نهادها واکنشی نشون نمیدن،،، این ترانه بازخوانی و با یه ویدیو ی جدید مجددا منتشر شده، به امید رسیدن به جهانی که توش زندان یه افسانه س..

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 15:49

واقعا خسته نباشید بسیار عالی بود، نفسی عمیق از روی ارامش خاطر میکشم و به این فکر میکنم هنوز هم کسانی پیدا میشوند که بدون فکر کردن به منافع خود اینچنین وقت خود را صرف بیداری بشریت میکنند، ممنون یغما جان

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 17:04

به امید رسیدن آن روز بزرگ.
بدون شک این رویا دور از دسترس نخواهد بود، به شرط افزایش آگاهی عمومی...اتفاق ارزشمندی که با آثار ادبی و هنری هنرمندان وارسته‌ای مثل یغما گلرویی، شاهین نجغی و ... در حال رخ دادنه!! قطعاً این آثار تاثیر گذار نتایج مثبتی خواهند داشت و روند رسیدن به «رؤیای بزرگ» رو هموار می‌کنن... تشکر می‌کنم از تلاش تمام کسانی که در ساخت این ویدیو مشارکت داشتند.

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 17:40

اینا شعر و ترانه هست. اونیکه مرد عمل هست سردار سلیمانی و هزاران پاسدار هست که با داعش در حال جنگن

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 21:00
زایا

این که گفتی شوخی بود دیگه؟

37.255.206.187
چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 22:18
جلال

کارهر دو درجای خودش با ارزش هست.یک نفر بادفاع از امنیت ملی و کشور ما با حضور در میدان نبرد
و یکی با روشنگری درمورد این جنگ ناجوانمردانه با الت هنر و صدا که این اگر صادقانه و تاثیرگذار واگاهانه باشه کمتر از مورد اول نیست .به این میگن جنگ نرم.

151.244.161.85
چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 12:30

عالی بود مثل همیشه
و حیف که قدر انسان هایی مانند یغمای عزیز دانسته نمیشه و مردمان زنده کش و مرده پرست بعدها به یاد چنین بزرگانی خواهند افتاد و از آنها تقدیر خواهند کرد که دیگر ...
مانند خیلی از بزرگان و نویسندگان دیگر که قدر آنها در زمان حیاتشان دانسته نشد و توسط مردم و یا دولت های مختلف همیشه آماج بدترین تهمت ها و حملات بودند ...
مانند شاملو و هدایت (که کتابهاشان را اجازه ی چاپ نمیدادند و با بهانه های مختلف آنها را رد میکردند که نمونه ی بارزش بوف کور هدایت است که مجبور به چاپ آن در هند شد) و فروغ (که توسط مردمان و همکاران خود به بدترین شکل آماج توهین های جنسی قرار میگرفت) و دیگران ...
درود بر تمامی این عزیزان و بزرگان

پنجشنبه 15 بهمن 1394 - 14:24

ای کاش از این دست موزیک ها بیشتر تولید بشه. واقعا جای آهنگ های اجتماعی در موسیقی پاپ کشور خالیه... به جای اینکه همش از عشق بخونن از اجتماع و درد مردم هم بخونن. شاید بتونن طرفدارای از دست رفته ی پاپ رو برگردونن! یکی از دلایل گرایش به موسیقی رپ بعد وسیع موضوعه که متاسفانه موسیقی پاپ فقط به دنبال کلیشه ی عشقه.
ممنون از یغما گلرویی عزیز...
من رویایی دارم، رویای آزادی

صفحه‌ها

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
7 + 11 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو تصور کن از یغما گلرویی | موسیقی ما