برنامه یاد بعضی نفرات
 
با مقدمه‌ای از علی‌اکبر شکارچی
«رهاتر از خیال» منتشر شد
موسیقی ما - «موسیقی این سرزمین چون موجود زنده‌ای در سینه، اندیشه و انگشتان جوانان این خاک با سرزندگی نفس می کشد و به زیبایی می‌شکفد  و من هرگاه با چنین اتفاقی روبه‌رو می‌شوم آرام و بی‌صدا با باور و امیدی عمیق این شعر مولانا را زمزمه می‌کنم: رجه زخواب و بنگر صبحی دگر دمیده/  جویان و پای کوبان از آسمان رسیده. درست خاطرم نیست در مقطع فوق لیسانس هومن مهدویان چند ترم ردیف‌نوازی را با من گذراند ، ولی به‌یاد دارم در همان جلسات نخست نوازندگی چابک و با طراوتی از او شنیدم ودر دل با خود گفتم او یکی از چهره های درخشان موسیقی ایران خواهد شد.»

اینها را «علی‌اکبر شکارچی» برای  آلبوم «رهاترازخیال» نوشته است. اثری در بخش موسیقی دستگاهی ایران به نوازندگی هومن مهدویان و حمیدقنبری توسط موسسه‌ی «راوی» منتشر شد.

این اثر شامل 15  ترک با آهنگسازی و نوازندگی سه تار هومن مهدویان و تنبک حمید قنبری، روایت‌گر نغمه‌ای است که از آغاز تا  رهایی‌اش همچون زندگی پر از فراز و نشیب و مملو از اوج و حضیض است. غافل از آنکه آغاز همان انتهاست و انتها همان رهایی...

آلبوم بی کلام رهاتر از خیال از سوی موسسه راوی با ضبط حامد حقیقی و نظارت بر ضبط سحر ابراهیم و طراحی گرافیک سهیل حسینی  تولید و انتشار یافته است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 - 15:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رهاتر از خیال» منتشر شد | موسیقی ما