برنامه یاد بعضی نفرات
 
«کیهان کلهر»، «فردین خلعتبری» و «آریا عظیمی‌نژاد» امسال هم دستشان به سیمرغ نمی‌رسد
نامزدهای کسب سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر اعلام شدند
موسیقی ما – هیئت داوران سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بخش مسابقه سینمای ایران را اعلام کردند. «کریستف رضاعی» برای فیلم‌سینمایی «اژدها وارد می‌شود»، «مسعود سخاوت» برای فیلم‌سینمایی «نفس»، «محمدرضا علیقلی» برای فیلم‌های «امکان مینا» و «دختر»، «کارن همایونفر» برای فیلم‌سینمایی «بادیگارد» و «پیمان یزدانیان» برای فیلم‌سینمایی «به دنیا آمدن» پنج موزیسینی هستند که نام آنها از سوی هیئت داوران اعلام شده است. شامگاه روز پنجشنبه بیست و دوم بهمن برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن در آیین اختتامیه اعلام خواهد شد. اما به زعم برخی کارشناسان با این ترکیب نامزدها، رقابت اصلی میان همایونفر، یزدانیان، علیقلی و رضاعی خواهد بود.

نامزدهای بهترین موسیقی متن در بخش سودای سیمرغ در حالی اعلام شد که چند چهره سرشناس عرصه آهنگسازی، امسال هم دستشان به سیمرغ بلورین نمی‌رسد. «کیهان کلهر» امسال با موسیقی فیلم «لانتوری» به جشنواره آمد و از همان ابتدا خیلی‌ها او را رقیب سرسختی می‌دانستند و همین که نام این چهره سرشناس موسیقی ایران در عرصه بین‌المللی، حتی در بین نامزدها هم نیست برای برخی سوال برانگیز شده است. «آریا عظیمی‌نژاد» و «فردین خلعتبری» هم دو چهره دیگری هستند که پیش‌بینی می‌شد در جمع نامزدها حضور داشته باشند یا حتی سیمرغ بر شانه‌های آنها هم بنشیند.

ابوالحسن داوودی، محمد داودی، مجتبی راعی، سید جمال ساداتیان، منوچهر شاهسواری، مهدی فخیم زاده و نیکی کریمی اعضای هیئت داوران سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هستند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 - 14:52

دیدگاه‌ها

سه شنبه 20 بهمن 1394 - 16:14

متاسفانه با وجود اینکه آقای همایونفر عضو چهار نفره شورای کانون آهنگسازان خانه سینما هستند و تا به اینجا آهنگسازانی که دوستان من بودند و در جشنواره های خارجی جایگاه ویژه ای داشتند را بنا به دلایل نامعلومی تایید نکردند که عضو خانه سینما شوند و بتوانند در جشنواره های داخلی رغابت کنند در این جشنواره هم با وجود استادانی چون کریستف رضائی و علیقی امیدواریم این نامعلومی های سینمایی در انتخاب بهترین آهنگساز این دوره از جشنواره گریبانگیر جامعه آهنگسازان نشود.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نامزدهای کسب سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر اعلام شدند | موسیقی ما