برنامه یاد بعضی نفرات
 
تور رسیتال پیانو شهرداد روحانى در شهرهاى بزرگ ایران
شهرداد روحانی «صدایی در شب» را در تاریکی نواخت
موسیقی ما - «شهرداد روحانى» - آهنگساز و رهبر ارکستر - این روز‌ها مشغول برگزاری تور رسیتال پیانوی خود در شهرهای مختلف است و در اولین بخش از اجرای تور سراسرى خود در حالی به «اصفهان» رفت که در زمان اجرای قطعهٔ «صدایی در شب» به صورت اتفاقى با قطع برق و تاریکى سالن اجرا شد و روحانى این قطعه را در تاریکی نواخت. او همچنین با «یلدا صمدی» در گرگان نواخت و ۲۶ بهمن ماه در قالب جشنواره موسیقی در برج میلاد خواهد نواخت و تمام این‌ها در صورتی است که سال آینده نیز او تور رسیتال خود در دیگر شهرهاى ایران را ادامه خواهد داد.

سالن اصلی مجتمع فرهنگى هنرى «فرشچیان» در حاشیه رودخانهٔ زاینده رود در ابتدای این ماه، میزبان این آهنگساز و نوازندهٔ ایرانى بود و «شهرداد روحانی» طى دو روز و ٣ اجرا، در میان استقبال فراوانی که برای این برنامه شد؛ تعدادی از قطعات ساخته خودش براى پیانو را تکنوازی کرد. از نکات جالب توجه این برنامه، قطع برق و تاریکى مطلق سالن در اخرین اجراى این تور رسیتال بود؛ اما روحانى با چیره دستی و تسلط کامل به نواختن ادامه داد و حتى تاریکى محض هم نتوانست مانعى براى ادامه برنامه باشد، «صدایی در شب» «نام قطعه اى بود که به صورت اتفاقى همزمان با تاریکى اجرا شد و روحانى اصدایی در شب را در تاریکى نواخت. روحانى همچنین «قطعه اصفهان» را براى اولین بار در شهر اصفهان و براى مردم اصفهان نواخت که با استقبال بسیار پورشور مردم مواجه شد.

در ادامهٔ این تور، جشن امضای آثار شهرداد روحانى در فروشگاه فرهنگ دیجیتال اصفهان برگزار شد که با استقبال پورشور جوانان و علاقه مندان موسیقى برکزار شد؛ اما شهر گرکان و تالار فخرالدین اسعد گرگانى این شهر دومین مقصد تور سراسرى شهرداد روحانى موسیقى‌دان و آهنگساز ایرانى بود؛ روحانى در این برنامه رپرتوار مشابه برنامه اصفهان و تهران را اجرا کرد و «یلدا صمدى» نوازنده همراه این آهنگساز و رهبر ارکس‌تر بود. روحانى در میان برنامه با اشاره به اینکه هر ساله در سفرهاى کارىش به ایران با چهره‌هاى موسیقیایی جوان آشنا مى‌شود؛ اشاره کرد که صمدى هم از استعداد هاى جوان است و جهت معرفى این گونه استعداد‌ها از وى استفاده کرده است. با پایان اجراى دوئت روحانى در گرگان، این روز‌ها او به شدت مشغول تمرین و آماده سازى ارکستر جهت اجراى ارکستر زهى به رهبرى خودش در برج میلاد است که دوشنبه ٢۶ بهمن اجرا خواهد شد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 - 21:06

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 23 بهمن 1394 - 19:25

ایول❤❤❤

جمعه 23 بهمن 1394 - 19:25

Salam ye gp fun sakhtim khoshal misham tashrif biarid linkesh dar profilam

جمعه 23 بهمن 1394 - 19:25

Ostaaaad❤❤❤

جمعه 23 بهمن 1394 - 19:25

یادش بخیر،یکی از بهترین شب ها برام بود،خیلی خوش گذشت،امیدوارم باز هم سعادت دیدار با ایشون را پیدا کنم???

جمعه 23 بهمن 1394 - 19:25

استاد روحانی باعث افتخارو سربلندی ایران

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 08:28

چه شلوار باحالی دارند استاد

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 08:28

چه نگاه زیبایی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهرداد روحانی «صدایی در شب» را در تاریکی نواخت | موسیقی ما