برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشنواره موسیقی فجر
«اوان» به عنوان اولین گروه تلفیقی جشنواره موسیقی روی صحنه رفت
موسیقی ما - اولین اجرا از گروه‌های موسیقی تلفیقی به اجرای گروه موسیقی «اوان» اختصاص داشت. این بخش برای اولین بار به جشنواره‌ موسیقی فجر اضافه شده است تا فعالان موسیقی در قالب 11 گروه در جشنواره به اجرای برنامه بپردازند.

به گزارش روابط عمومی سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر، «اوان» با ارکستری پر و پیمان، در حالی روی صحنه‌ی فرهنگسرای ارسباران ظاهر شد که درامر گروه – فرید فرزیان‌‍ور- در حال سلفی گرفتن با مخاطبانِ گروهش بود. آنها ابتدا «اوان هشت» را اجرا کردند و بعد از اتمام این قطعه، به خاطر تاخیر پیش‌آمده در آغاز برنامه عذرخواهی کردند.

در قطعه‌ی دوم این گروه، «اوان سه» اجرا شد که در این بخش «میلاد مرادی» - کمانچه-، «رشاد شالپوش» - دیوان- و «دانیال جلالی» - ساکسیفون- نواختند. در این قطعه «علیرضا برزگر» به عنوان نوازنده‌ی سنتور نیز به گروه اضافه شد. برزگر در طول اجرای این قطعه ، چند باری «دیوان» و «عود»ش را با یکدیگر عوض ‌کرد تا قطعاتِ آهنگسازی شده را اجرا کند.

«اوان نه» ‌ تمی کردی داشت و تماتیک‌ترین قطعه‌ی اجرا شده توسط این گروه بود. بعد از اجرای این قطعه بود که نوازندگان معرفی شدند؛ اما قطعه‌ی چهارم، بیشترین نوسان را داشت و چندین بار ریتم کار عوض شد و در بخش‌هایی از قطعه، ریتم تند و گاهی کند شد.

در این اجرا «حمید نعیمی قمی» – گیتار الکتریک- «علیرضا برزگر» – سنتور-، «دانیال جلالی» – ساکسیفون-، «فرید فرزیان پور» – درامز- «میلاد مرادی» – کمانچه-، «مهرداد مهدی» – آکاردئون- «آرش ضرابی» – کنترباس- «برزو بهرامی گرجی» – پرکاشن- و «رشاد شالپوش» – دیوان و عود می‌نوازند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 11:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «اوان» به عنوان اولین گروه تلفیقی جشنواره موسیقی روی صحنه رفت | موسیقی ما