برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحات تهیه کننده آلبوم «جزر و مد» درباره زمان انتشار آلبوم علی پارسا
حسین فاطمی: علی پارسا یک هنرمند مولف است
موسیقی ما – تهیه کننده آلبوم «جزر و مد» که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته دو قطعه از خواننده این آلبوم در فضای مجازی منتشر شده است، درباره زمان انتشار این آلبوم و واکنش‌ها به آثار علی پارسا توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش «موسیقی ما»، سیدحسین فاطمی که حدود ۱۲ سال سابقه در زمینه تهیه کنندگی موسیقی، کارگردانی سینما، نویسندگی و تدوین فیلم با گروه‌های خارج و داخل از ایران را در رزومه کاری‌اش دارد، دربارهه نحوه آشنایی خود با «علی پارسا» و تصمیم به انتشار آلبوم این هنرمند به «موسیقی ما» گفت: «سالی که به ایران آمدم بصورت اتفاقی با رضا پارسا برادر علی پارسا آشنا شدم و به خاطر اینکه ایشان اطلاع داشتند من در زمینه کارگردانی سینما فعالیت دارم وعلاقه‌مند به موسیقی پاپ هستم، قطعه‌ای از آثاربرادرش علی پارسا را برایم پخش کرد و از آنجایی که صدا و سبک موسیقی و ترانه‌های علی را متفاوت با کارهایی که دیگر خوانندگان در ایران انجام می‌دادند دیدم، تصتمی به آشنایی بیشتر وهمکاری با ایشان گرفتم.»

فاطمی درباره ویژگی‌های آثار علی پارسا نیز معتقد است: «یکی از ویژگی‌هایی که برای من بسیار جالب بود این بود که علی پارسا یک هنرمند مؤلف است که در زمینه ترانه سرایی، آهنگسازی و نوازندگی گیتار با خواننده‌های مطرح کشور همکاری داشته است و از آنجا که موسیقی هنر احساس است، حس کردم صدایش باید به مردم عزیز معرفی شود. من نیز مانند بسیاری از مردم عزیز علاقه‌مند به موسیقی پاپ هستم و کار خواننده‌های داخل کشور را از طریق وب سایت‌های مختلف پیگیری می‌کنم و جریان موسیقی در کشور را مثبت و زنده ارزیابی می‌کنم و همواره شاهد این بودم که حمایت‌های مسئولان و متولیان هنری کشور از موسیقی و استعداد‌های جوان در چند سال اخیر کم نظیر بوده است. به نظر من موسیقی کشور ما برای بیرون آمدن از یکنواختی احتیاج به خوانندگانی با صدایی متفاوت مانند علی پارسا و امثال او را دارد و از آنجایی که علی دارای صدایی با احساس و متفاوت است، آینده‌ای درخشان را همراه با آهنگهایی ماندگاربرایش پیش بینی می‌کنم. چون تعداد کمی از خوانندگان داخل کشور هستند که در اجرای کنسرت و اجرای زنده قطعات موفق هستند و علی پارسا جزو کسانی هست که دارای قدرت اجرای زنده بسیار عالی در اجرای زنده آهنگ‌ها بااحساس فرا‌تر از اهنگ‌هایش می‌باشد».

تهیه کننده آلبوم «جزر و مد» درباره زمان انتشار این آلبوم نیز توضیح داد: «در تمامی مدت ۲سال و نیم که مراحل تولید آلبوم جزر و مد طول کشید تمام هدف و دغدغه من و تیم تولید این بود که موسیقی‌ای تولید شود که درشان مردم خوب و فهیم ایران و نسل جوان کشور باشد. چون در زمانی هستیم که دیگر مردم ما موسیقی، ترانه و آهنگ خوب و بد را از هم به راحتی تشخیص می‌دهند و ترانه و موسیقی خوب را حمایت می‌کنند. در ابتدای شروع همکاری قطعات به صورت تک تراک بود که توسط علی پارسا ترانه سرایی و آهنگسازی می‌شد و چون من به عنوان کسی که در عرصه هنری فعالیت می‌کند بسیار مشتاق بودم که در زمینه تولید آلبوم با ایشان همکاری کنم با آقای محمد رضا عباسی مدیر عامل شرکت نغمه ماندگار پارس آشنا شدم و توسط ایشان تمامی مراحل اخذ مجوز و تولید آلبوم جزر و مد انجام شد. حدود ۱۸ تراک در طول مدت ۲ سال و نیم تولید شد که از میان آن‌ها ۱۳ تراک برای آلبوم انتخاب شده است. در تمامی تراک‌های آلبوم نوازندگان مطرح کشور همکاری کرده‌اند و ۲ موزیک ویدیو تا به امروز از قطعات آلبوم جزر و مد تولید شده است. تمام تلاش گروه بر این است که به امید خدا آلبوم «جزر و مد» در اردیبهشت ماه در حدود ۵۰ هزار نسخه در سراسر کشور با تبلیغات گسترده پخش شود که انشالله زمان دقیق آن متقابلا از طریق سایت موسیقی ما اعلام خواهد شد.»

فاطمی درباره زمان کنسرت‌های این خواننده نیز گفت: «به امید خدا پس از انتشار آلبوم جزر و مد در اردیبهشت ماه تمام کارهای اجرای کنسرت از صفر تا صد توسط گروه برنامه ریزی می‌شود. طی برنامه تعیین شده کنسرت‌ها را بعد از ماه مبارک رمضان در تهران و شهرستان‌ها آغاز خواهیم کرد.»

گفتنی‌ست از این خواننده در ماه‌های گذشته دو قطعه «بزار گریه کنم» و «عشق من» به همراه موزیک ویدئوهایی خوش ساخت تهیه و منتشر شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اسفند 1394 - 09:52

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسین فاطمی: علی پارسا یک هنرمند مولف است | موسیقی ما