برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ترانه ای از بابک صحرایی و تنظیم داریوش صالح پور و رضا تاجبخش؛
«زمستون» با صدای حامی منتشر شد
موسیقی ما - حامی که مدتی است فصل تازه‌ای از فعالیت‌هایش را آغاز کرده جدیدترین قطعه‌اش به نام «زمستون» را به طور اختصاصی در اختیار موسیقی ما قرار داده که می توانید از تماشاخانه دانلود کنید.
 
ترانه زمستون سروده بابک صحرایی است. آهنگسازی آن از خود حامی و تنظیم آن از داریوش صالح پور و رضا تاجبخش است و میکس و مستر آن توسط آرش پاکزاد انجام شده است

حامی در موسیقی این قطعه به سمت تجربه کردن فضای متفاوتی به نسبت دیگر آثارش رفته است. پس از انتشار قطعه «از تو هیچ وقت نمی رنجم» و موفقیت آن، زمستون دومین قطعه ای است که حامی در سال 1394 به صورت تک تراک منتشر می کند.
 
این خواننده صاحب‌نام در روزهای 14 و 18 اسفندماه نیز برای اولین بار مسترکلاس آوازی را برگزار کرد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و هشت نفر را ار میان شرکت کننده ها انتخاب کرد که قرار است با حمایت او وارد عرصه موسیقی بشوند. حامی برای هر کدام از این برگزیدگان قطعه ای را با آهنگسازی خودش و ترانه سرایی بابک صحرایی تولید خواهد کرد و در کنسرتی در اوایل سال 1395 نیز با آنها به روی صحنه خواهد رفت.
 
حامی این روزها مشغول آغاز تولید آلبوم جدیدی نیز است و در زمینه اجرای کنسرت هم برای سال جدید برنامه ریزی ویژه ای دارد. این خواننده طی ماه های اخیر دو بار در تالار وحدت و نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت که تمام شدن بلیت های کنسرت تالار وحدتش طی دو ساعت از جمله اتفاق های قابل توجه موسیقی در سال 1394 بود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 - 20:01

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 22 اسفند 1394 - 08:57

ه زودی...
موزیک جدید "حمید عسکری" به نام رویا
منتظر انفجار باشید...

شنبه 22 اسفند 1394 - 13:31

زنده باد حامی!

شنبه 22 اسفند 1394 - 15:35

بخون بخون ای حامی عزیز که صدات زندگی رو شیرین میکند

یکشنبه 23 اسفند 1394 - 14:49

سلام:آهنگ زمستون ‏
بسیار
زیباودلنشین بود آقای حامی
صدای شما بی نظیر ممنونم

سه شنبه 25 اسفند 1394 - 14:42

حامی جان تو بهتر ازین میتونی باشی. لطفا لااقل با مایی که طرفدار موسیقی خاص و ناب هستیم چون مکن. چند وقتیه ک کار جون دار نشنیدم ازت. تو خواننده توانایی هستی پس باید با خیلیا تفاوت داشته باشی. ما حامیه خداحافظ، سوگند، همگریه، سپید و سیاه و... رو میخایم. لطفا با اهنگسازای برجسته و تنظیم کننده های حرفه ای تر کار کن. ما طرفدارات دوست داریم. ما غیر تو نیما مسیحا مانی رهنما دکنر اصفهانی کسیو نداریم.
ادمین جان لطفا تایید کن
موید باشی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «زمستون» با صدای حامی منتشر شد | موسیقی ما