برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از سال‌ها، تهران دوباره میزبان کنسرت هاى نوروزى مى شود:
سفره هفت‌سین رنگین‌تر برج میلاد با حضور گروه «پالت»
موسیقی ما - نوروز سال ٩٥، گروه «پالت» هم در كنار ديگر هنرمندان نامدار موسيقى ايران، در قالب «جشنواره نوروزگار»، با مخاطبان خود ديدار مى كند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، پس از چند سال ركود در اجراهاى نوروزى پايتخت، برج ميلاد با «جشنواره نوروزگار» به استقبال بهار رفته است. اين جشنواره كه قرار است در بخش‌هاى مختلفى برگزار شود، در بخش موسيقى، ميزبان گروه‌هايى نظير «پالت»، «دنگ‌شو»، «چارتار» و خوانندگانى چون مازيار فلاحى است تا علاقه‌مندان موسیقی، در تعطيلات نوروز هم بتوانند برنامه‌های مورد علاقه خود را دنبال كنند.
 
«پالت» كه به تازگى در جریان جشنواره موسیقی فجر در برج ميلاد روی صحنه رفته، شامگاه پنجشنبه ٥ فروردين ماه، بار ديگر در اين سالن ١٧٠٠ نفره، قطعات خاطره‌انگيز از هر دو آلبوم خود را اجرا خواهد کرد.
 
اميد نعمتى، خواننده «پالت» درباره ويژگى اين اجرا گفت: «در اين چند سال به رغم دعوت مكرر هواداران عزيزمان و تلاش‌هاى فراوانى كه براى اجرا و ملاقات با مخاطبان‌مان در شهرهاى مختلف كشور داشته‌ايم، هنوز موفق به برگزارى كنسرت در بسيارى از نقاط ايران نشده‌ايم. از اين رو، پس از پيشنهاد مديريت برج ميلاد براى حضور در اين جشنواره، فرصت را مغتنم شمرديم تا ضمن ديدار مجدد با همراهان هميشگي‌مان در پايتخت، با توجه به فراغت مخاطبان شهرستانى در ايام نوروز، در تهران چشم‌انتظارشان باشيم. البته قول مى‌دهيم كه دست از تلاش برنداريم و هر طور شده، امسال اين فاصله را با اجرا در شهرستان‌ها، كم و كمتر كنيم.»
 
نعمتى در ادامه به هواداران «پالت» مژده داد: «در اين روزهاى پايانى سال با اشتياق مشغول ضبط قطعه جديدى هستيم كه براى اولين بار در كنسرت اخيرمان اجرا و با استقبال مواجه شد و اميدواريم بتوانيم آن را به زودى به انتشار برسانيم.»
 
گفتنى است اين تك‌قطعه كه نخستين اثر تازه «پالت» پس از انتشار آلبوم «شهر من بخند» به شمار مى‌رود، در روزهاى ابتدايى نوروز ٩٥ به صورت اختصاصى از سايت «موسيقى ما» منتشر خواهد شد.
 
گروه «پالت» قرار است پنجم فروردين‌ماه، ساعت ١٠ شب در سالن همايش‌هاى برج ميلاد روى صحنه برود و بليت‌فروشى آن از همين امروز (دوشنبه) آغاز شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اسفند 1394 - 10:05

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سفره هفت‌سین رنگین‌تر برج میلاد با حضور گروه «پالت» | موسیقی ما