برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با انتشار قطعه جدید این خواننده و در گفتگو با «موسیقی ما» مطرح شد
اولین آلبوم «محسن نیکبخت» با حضور چهره‌های مطرح پاپ بهار 95 منتشر می‌شود
موسیقی ما – اولین آلبوم «محسن نیکبخت» بهار سال 95 به بازار عرضه می‌شود. این آلبوم قرار بود در اسفند 94 منتشر شود اما به دلیل تداخل با ایام فاطمیه زمان انتشارش به سال آینده موکول شد. محسن نیکبخت در این مجموعه با جمعی از چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ نظیر «نیلوفر لاری‌پور»، «مهرداد نصرتی»، «ترانه مکرم» و «مسعود مفیدی» همکاری کرده است. اما این خواننده در آستانه آغاز سال جدید یکی از قطعات آلبوم خود را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد. محسن نیکبخت درباره جزئیات اثر جدید و آلبومش گفت:«قطعه جدید من «مرهم» نام دارد و ملودی آن اثری از آقای «مهرداد نصرتی» عزیز است. تنظیم و میکس و مسترینگ کار توسط «مسعود مفیدی» انجام شده و ترانه هم از سروده‌های خانم «ترانه مکرم» است. این یکی از قطعات آلبوم من است و به دلیل اینکه به خاطر مسائل ارشاد نمی‌توانستیم اسم خانم مکرم را در آلبوم بنویسیم، این قطعه را جداگانه منتشر کردیم تا حق ایشان محفوظ باشد. این دومین کاری است که از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود. سال گذشته قطعه «روزای بی‌قراری» را در اختیار مخاطبان قرار دادیم.»

او در ادامه فضای مجموعه آثارش را اینگونه تشریح کرد:«آلبوم جدید من حدود دو سال در حراست ارشاد بود و پس از حل مشکلات اکنون آماده نشر است. حتی پک آلبوم‌ها هم آماده شده اما به دلیل دهه فاطمیه، پیش از ایام نوروز منتشر نشد. تهیه‌کننده آلبوم هم شرکت «آوای مهر میهن» به مدیریت آقای «کیارش‌ حسن‌زاده» است. آلبوم من مدت زمان زیادی درگیر مسائل اخذ مجوز بود و مشکل داشت. شرکت «ندای هنر ایرانیان» قرار بود که مجوزهای لازم را اخذ کنند و ما را اذیت کردند و کار دو سال طول کشید. حال و هوای قطعات این آلبوم نسبت به موسیقی روز کمی عقب‌تر است. زیرا تنظیم‌های آن حداقل برای دو سال قبل است اما کلا آلبوم پاپیولاری است. مخاطب خاص ندارد و عامه مردم را شامل می‌شود. سعی کردم به گونه‌ای کار کنم که همه مخاطبان از شنیدن قطعات لذت ببرند و در عین حال با نظر منفی اهالی موسیقی و منتقدان مواجه نشویم. سبک و سیاق کارهای من به آثار زنده‌یاد «ناصر عبداللهی» نزدیک است. قطعاتی که انتخاب کرده‌ایم و عوامل کار هم در همان فضا هستند. حتی نوازندگانی که در کارهای آکوستیک من ساز زده‌اند اکثرا نوازنده‌های ارکستر ناصر هستند. از لحاظ رنگ صدا هم کارهای من شباهت دارد. این کلیت فضای آلبوم بود و با شرکت هم برای اجرای زنده قرارداد بسته‌ام و به امید خدا پس از انتشار آلبوم برنامه‌ریزی‌های این بخش را هم انجام می‌دهیم. با آقای مهرداد نصرتی تولید آلبوم دوم را آغاز کرده‌ایم و تا کنون دو قطعه هم برای آن مجموعه آماده شده است.»

در ادامه می‌توانید قطعه «مرهم» با صدای «محسن نیکبخت» را برای اولین‌بار از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید. 
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 17:23

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین آلبوم «محسن نیکبخت» با حضور چهره‌های مطرح پاپ بهار 95 منتشر می‌شود | موسیقی ما