برنامه یاد بعضی نفرات
 
​«خداحافظ تهران، سلام آلمان»
«امیر تاجیک» به آلمان مهاجرت کرد؟
موسیقی ما - «امیر تاجیک» خواننده نسل اول موسیقی پاپ موسیقی پاپ، با درج پیامی در صفحه اینستاگرامش از از حضور در آلمان خبر داد.
 
این خواننده قدیمی و صاحب‌نام که فصل جدیدی از فعالیت‌هایش را همراه با برادرش امید، طی ماه های گذشته آغاز کرده بود، با انتشار تصویر مشترکی با برادرش در صفحه اینستاگرامش نوشت: «خداحافظ تهران، سلام آلمان». او ترجمه آلمانی این جمله را هم به متن فارسی‌اش اضافه کرده است.
 
بنا به گفته یکی از اعضای ارکستر تاجیک، او بنا به دعوت شرکتی ایرانی- آلمانی برای ادامه فعالیت‌های هنری‌اش به این کشور مهاجرت کرده است. تماس‌های خبرنگار «موسیقی ما» با برادران تاجیک تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده و امیر تاجیک نسبت به کامنت‌های هوادارانش در اینستاگرام هم واکنشی نشان نداده است.
 
خواننده «زیر آسمان شهر» اخیراً در گفت‌و‌گویی اعلام کرده بود برای سال 95 برنامه‌های گسترده ای دارد. موزیک‌ویدئوی «تو هم تأیید کن» هم با حضور امیر و امید تاجیک به تازگی در رسانه های مختلف آنلاین و تلویزیونی منتشر شده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اسفند 1394 - 04:21

دیدگاه‌ها

جمعه 28 اسفند 1394 - 12:55

بهتر که رفت اونور اینجا برای درست کردن هر اهنگی ازاد نبود ولی اونجا هر چی که به نظرش بهتر بیاد رو منتشر میکنه نه هر چیز که وزارت ارشاد قبول کنه

جمعه 28 اسفند 1394 - 14:52

امير تاجيك الان مگه طرفدار هم داره؟؟؟؟؟؟؟

جمعه 28 اسفند 1394 - 21:55
سمیر

بله ما طرفدارش هستیم...هرکی موسیقی شناس باشه امیر تاجیک رو درک میکنه....امیر جان خواننده ی بزرگ حمایتت میکنیم....از طرف هواداران حامی مانی رهنما نیما مسیحا

151.244.96.127

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «امیر تاجیک» به آلمان مهاجرت کرد؟ | موسیقی ما