برنامه یاد بعضی نفرات
 
تهیه کننده این خواننده در پاسخ به حواشی مطرح شده در روزهای اخیر عنوان کرد؛
امیر تاجیک برای برگزاری کنسرت به آلمان سفر کرده است
موسیقی ما - تهیه کننده امیر تاجیک خبر مهاجرت این خواننده که چند روز پیش در محافل و رسانه‌های موسیقی مطرح شد را تکذیب کرد.
 
مهرداد جهانتاب که به عنوان تهیه‌کننده با خواننده «زیر آسمون شهر» همکاری می‌کند طی تماسی به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «این‌که امیر تاجیک به آلمان سفر کرده صحت دارد اما این سفر هرگز با هدف مهاجرت انجام نشده و امیر تاجیک برای برگزاری کنسرت به آلمان سفر کرده است.»
 
جهانتاب اضافه کرد: «گمانه‌زنی در خصوص مهاجرت امیر تاجیک به آلمان چند روز پیش از سال نو مطرح شد و در هیاهوی فرارسیدن عید نوروز فرصت مناسبی برای اظهار نظر رخ نداد. متاسفانه این روزها اخباری درباره مهاجرت برخی هنرمندان به ویژه در حوزه سینما و تلویزیون به گوش می‌رسد که ناراحت‌کننده است. اما این‌که خواننده با تجربه‌ای همچون امیر تاجیک که در طول دوران کاری، دلبستگی به ایران و مردمش را ثابت کرده و کارنامه روشنی در این زمینه دارد از کشور مهاجرت کند -آن هم در شرایطی که اعلام کرده یک برنامه‌ریزی بسیار منسجم برای فعالیت‌هایش صورت گرفته و در واقع از همیشه بابرنامه تر و هدفمندتر است- منطقی به نظر نمی‌رسد.»
 
این تهیه‌کننده اظهار داشت: «امیر تاجیک به زودی به کشور باز می‌گردد و طبق برنامه تعیین شده نسبت به انتشار آثار و برگزاری کنسرت اقدام خواهد کرد.»
 
به گزارش موسیقی ما، کنسرت امیر تاجیک امشب -سوم فروردین 1395- در شهر اسن آلمان، برگزار می‌شود. امید تاجیک نیز به عنوان رهبر ارکستر در این برنامه برادرش را همراهی می‌کند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 - 21:35

دیدگاه‌ها

شنبه 7 فروردین 1395 - 15:08

امیر تاجیک بهترینه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیر تاجیک برای برگزاری کنسرت به آلمان سفر کرده است | موسیقی ما