.
plays 205911
موسیقی ما - وحید لشکری: موزیک ویدئوی جدید گروه «دنگ‌شو» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. 

«خورشید می‌شوم» عنوان این ویدئو است که به سفارش برنامه «یکِ یک» و برای لحظات تحویل سال آماده و از آن برنامه پخش شد. این برنامه از حدود ده ساعت قبل از تحویل سال 1395 با اجرای «علی ضیاء» مهمان منازل مخاطبان شبکه اول سیما بود. اما گروه دنگ‌شو در حالی ویدئوی «خورشید می‌شویم» را تهیه و منتشر کرده که قرار است پس از مدت‌ها روز نهم فروردین روی صحنه برج میلاد برود. آنها طی ماه‌های گذشته به دلیل برخی مشکلات فعالیتی در زمینه اجرای زنده و انتشار آثار خود نداشتند. اما اواسط اسفندماه و پس از اعلام خبر حل مشکلات دنگ‌شو، خبر برگزاری کنسرت آنها در قالب جشنواره نوروزی برج میلاد تهران اعلام شد. دنگ‌شو در این برنامه با منتخبی از قطعات خاطره‌انگیز و تک قطعه‌های جدیدش به دیدار مخاطبانش می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه‌ بلیت می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه نمایند.

ویدئوی خورشید می‌شوم یکی از بخش‌های برنامه یکِ یک در لحظات تحویل سال بود که با استقبال هم مواجه شد و «حمید خسروبیگی» مدیر برنامه‌های دنگ‌شو درباره آن به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «کارگردان این ویدئو «امیرحسین ترابی» از کارگردانان حرفه‌ای و سرشناس است که قدردان زحمات او هستیم. همچنین از «فرید صفا» هم تشکر می‌کنم. خوشحال هستیم که امسال به صورت زنده از طریق شبکه جام جم مهمان لحظات تحویل سال مردم ایران بودیم و ویدئوی جدید ما هم از ویژه برنامه شبکه اول سیما پخش شد. همچنین از تمامی علاقه‌مندان و مخاطبان گروه دنگ‌شو دعوت می‌کنیم تا در اولین کنسرت سال جدید در کنار ما باشند. این یک اجرای متفاوت خواهد بود چون پس از مدت‌ها قرار است با مخاطبان عزیز دیدار داشته باشیم. از سوی دیگر این اجرا با اولین روزهای بهار و عید نوروز تداخل دارد و می‌خواهیم فرارسیدن بهار را در کنار همه عزیران جشن بگیریم.»

موزیک ویدئوی «خورشید می‌شویم» اثر گروه «دنگ‌شو» که به سفارش برنامه یکِ‌یک و برای لحظات تحویل سال 1395 آغاز شده بود را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.


دیدگاه‌ها

چهارشنبه 22 دی 1395 - 16:00

وای این گروه خیلی خوبه مخصوصا شایا خیلی لذت بردم

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 2 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو خورشید می شوم از دنگ شو | موسیقی ما