برنامه یاد بعضی نفرات
 
به زودی و با حضور «بابک رادمنش»، «ابوالفضل صادقی‌نژاد» و «مجید رضازاده» و...
«ایوب صادقی» با آلبوم «شال قرمز» به بازار موسیقی قدم می‌گذارد
موسیقی ما – اولین آلبوم «ایوب صادقی» به زودی منتشر خواهد شد. این موزیسین یکی از چهره‌های فعال موسیقی ایرانی بود و سابقه آهنگسازی و نوازندگی در این سبک را دارد. او تجربه حضور روی صحنه به همراه خوانندگان سرشناسی نظیر «سالار عقیلی» را هم دارد. اما اولین آلبوم ایوب صادقی با صدای خودش در سبک پاپ منتشر می‌شود. او در بخش‌های مختلف آلبومش با چهره‌های سرشناسی همکاری کرده‌ و موسسه فرهنگی هنری «صدای هنر» هم تهیه‌کننده این مجموعه است. البته این خواننده چندی پیش هم تک قطعه «بلوز آبی» را همزمان با ایام نوروز برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده بود که یکی از آثار آلبوم جدیدش هم هست.

ایوب صادقی آلبوم در دست انتشار خود را اینگونه معرفی کرد:«آلبوم جدید من «شال قرمز» نام دارد و ضبط آن حدود دو سال به طول انجامیده است. جمعی از هنرمندان بزرگ ایران در این مجموعه با بنده همکاری کرده‌اند. تنظیم برخی قطعات توسط آقای «بابک رادمنش» انجام شده است. آقایان «غلامرضا صادقی»، «احمد میرمعصومی»، «مجید رضازاده» و «مهرداد حسینی» هم سایر تنظیم‌ها را انجام داده‌اند. آقایان «فیروز ویسانلو»، «بابک ریاحی‌پور»، «بهنام حکیم»، «نیما رمضان»، غلامرضا صادقی، «بارن» و آقای رادمنش از جمله نوازندگان حاضر در این مجموعه هستند. اشعار این مجموعه از سروده‌های «محمدرضا یار» است. آهنگسازی همه قطعات اثری از «ابوالفضل صادقی‌نژاد» است. البته یکی از قطعات از روی یک قطعه یونانی کاور شده است. مجموعه جدید من مدتی است که آماده شده اما به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم آن را منتشر کنیم. در حال حاضر مشکلات برطرف شده و قصد داریم اواخر ماه اردیبهشت این مجموعه را روانه بازار کنیم. در آستانه عید نوروز هم قطعه «بلوز آبی» از طریق سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبان قرار گرفت که یکی از آثار آلبوم شال قرمز بود.»

او در تشریح سبک و سیاق قطعات شال قرمز هم گفت:«هرکدام از قطعات این آلبوم تلفیق ملایمی از موسیقی ایرانی با سبک‌های مختلف موسیقی روز است. طراحی و کامپوزیسیون ملودی‌ها روی موسیقی ایرانی و گام‌ها و فواصل موسیقی ایرانی انجام شده و با فضاهای مختلف مثل راک، جز، بلوز یا پاپ و ترنس تلفیق شده است. این اتفاق باعث شده کمی رنگ و بوی ایرانی در همه قطعات وجود داشته باشد اما از فضای موسیقی روز دنیا غافل نشده‌ایم. این تلفیق باعث شده که هم آلبوم یکدست و یکپارچه باشد و هم اینکه هرکدام از قطعات حس و حال مختص خودش را داشته باشد. اجرای کارها هم با ارکستراسیون موسیقی روز دنیا انجام شده و ارکستراسیون ایرانی در کارها استفاده نشده است. در برخی قطعات هم نوازندگان ارکستر سمفونیک با ما همراهی داشته‌اند. بعضی از قطعات ما هم فضای راک دارد که از ارکستراسیون موسیقی راک نظیر گیتار الکتریک استفاده کرده‌ایم.»

صادقی درباره تیزر آلبوم خود هم به این نکات اشاره کرد:«نکته حائز اهمیت آلبوم من این است که بزرگترین خوانندگان پاپ و سنتی ایران در تیزر آلبوم ایفای نقش داشته‌اند. حضور این دو چهره سرشناس اتفاق عجیبی است که برای اولین و شاید هم آخرین بار رخ می‌دهد. تیزر آلبوم شال قرمز با حضور این خوانندگان عزیز و سرشناس به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.»

او در پایان گفت:«قطعه بلوز آبی توسط احمد میرمعصومی تنظیم شده است. «غلامرضا سلیمانی» شعر این قطعه را سروده است. این اثر از یک قطعه یونانی کاور شده و ما آن را با یک شعر ایرانی و همزمان با ایام نوروز به مخاطبان ارائه کردیم. جمعی از نواندگان سرشناس موسیقی پاپ در این قطعه هنرنمایی کرده‌اند.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 فروردین 1395 - 15:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ایوب صادقی» با آلبوم «شال قرمز» به بازار موسیقی قدم می‌گذارد | موسیقی ما