برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده‌ی کنترآلتو، مخاطبانش را به قطعاتِ قدیمی و جدیدش مهمان می‌‌کند
اولین کنسرت غانم در سالِ جدید برگزار می‌شود
موسیقی ما - «سیمین غانم» - آوازخوان بنام ایرانی- اولین کنسرت خود در سال 95 را اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد و در کنار اجرای قطعات خاطره‌انگیزِ خود، چند قطعه‌ی جدید را برای بانوان اجرا خواهد کرد. با وجود آنکه در این سال‌ها، کمتر آهنگسازِ مردی حاضر به همکاری با خوانندگان زن شده است؛ اما «غانم» همواره برای مخاطبان خود، قطعاتی جدید را به اجرا در می‌آورد که تعدادی از آنان را خود آهنگسازی کرده است.

این کنسرت در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۵ در تالار وحدت برگزار خواهد شد و به سنت کنسرت‌های اخیر غانم، با قطعه‌‌‌ای در مدحِ مولای متقیان آغاز خواهد شد و در ادامه قطعات جديدي از اين هنرمند همراه با قطعات به يادماندني چون «گل گلدون»، «آسمان آبي»، «قلك چشات»، «مرد من»، «پرنده» و ... اجرا مي‌شود. او مدتی است ترانه‌ی آثارش را نیز خود می‌گوید که از جمله‌ی آنها می‌توان به قطعه‌ی «عاشقانه» اشاره کرد که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و در کنسرتِ پیش‌روی نیز اجرا خواهد شد. از دیگر کارهای او می‌توان به «واژه‌ها» اشاره کرد: «واژه‌ها یاری دهید بر شعر من/ تا بگویم شرحی از آن دلبر گیسو سمن. یار مه پیکر افسونگر سیمین بر من / از قدومش نور بارونه شبای تار من»

خواننده‌ی کنترآلتویِ محبوب که در دومین جشن موسیقی ما نیز مورد تجلیل قرار گرفت، همچنین مشغول نوشتن قطعاتی برای كودكان است كه همراه با دو خواننده‌ی زن دیگر به اجرا درآورده و قرار است با همخوانی یك خواننده‌ی مرد منتشر شوند. تمام قطعات این آلبوم را خود غانم ساخته و اشعار آن را نیز خودش سروده است.

«غانم» مانند بسیاری از خوانندگان زن، 20 سال بعد از انقلاب نخواند؛ اما در دوران اصلاحات همراه با خوانندگان دیگری چون زنده‌یاد «خاطره پروانه»، «پری ملكی» و دیگران به اجرای برنامه پرداخت. نخستین کنسرت او پس از انقلاب مهرماه ۱۳۷۸ در سینما صحرا در تهران برگزار شد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» به آدرس iranconcert.com مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1395 - 10:08

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 8 فروردین 1395 - 16:32

فیلم دومین جشن موسیقی ما هنوز منتشر نشده?

یکشنبه 8 فروردین 1395 - 17:18

ای دم غیرتش گرم

دوشنبه 9 فروردین 1395 - 08:25

زن ایرانی موفق فعال در موسیقی?

دوشنبه 9 فروردین 1395 - 11:36

صداشو دوست ندارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت غانم در سالِ جدید برگزار می‌شود | موسیقی ما