برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمد معتمدی دومین نوروز خود را در فرانسه گذراند
اجرا در تولوز شهر آوازهای فرانسه
موسیقی ما - «محمد معتمدی» - آوازخوان موسیقی سنتی ایران- شب گذشته و امشب، در دو شهر فرانسه به اجرای برنامه می‌پردازد. این دومین بار است که او در ایام نوروز در این کشور حضور داشته و کنسرت می‌دهد، او دو سال پیش نیز توانست جایزه موسیقی سال رادیو فرانسه را در حضور اهالی موسیقی اروپا کسب کند. این خواننده‌ی نامدار، همچنین پروژه‌ی «قصیده» را نیز در امریکا در دست دارد و در حالی که چند کنسرت آن را برگزار کرده است، بعد از اتمام کنسرت‌هایش در اروپا، ادامه‌ی این تور را برگزار خواهد کرد.

در کنسرت فرانسه، «میلاد محمدی» و «حسین رضایی‌نیا» با نواختن تار و سازهای کوبه‌ای او را همراهی خواهند کرد. او پیش از این کنسرت‌هایی در دیگر شهرهای اروپایی برگزار کرده بود. او پروژه‌ی «قصیده» را مرکز هنری «کلیو لند» اجرا کرده و در نظر دارد آن را در تالارهایی چون کارنگی هال نیویورک، لایسنرهال واشنگتن دی سی و مرکز فرهنگی هنری برکلی بوستون ادامه دهد.

کنسرت قصیده بر اساس قابلیت‌های مشترک موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی فلامنگوی اسپانیا شکل گرفته و آهنگسازی بخش ایرانی را خود «معتمدی» برعهده دارد و علاوه بر آن، سینا جهان آبادی و حبیب مفتاح او را همراهی کرده‌اند. پروژه قصیده تاکنون در رویدادهایی چون فستیوال فلامنكوی خِرِز(جنوب اسپانیا)، فستیوال فلامنكوی سویل(جنوب اسپانیا)، فستیوال مورگن لند (اوسنابروك – آلمان)، فستیوال فلامنكوی آمستردام، تئاتر رازا (اوترخت- هلند)، فستیوال فلامنكوی مادرید (اسپانیا)، فستیوال فلامنكوی رُم- ایتالیا، سالن بزرگ موزیك خِبا آمستردام و فستیوال كرِمس اتریش اجرا شده است. پروژه قصیده تاکنون در رویدادهایی چون فستیوال فلامنكوی خِرِز(جنوب اسپانیا)، فستیوال فلامنكوی سویل(جنوب اسپانیا)، فستیوال مورگن لند (اوسنابروك – آلمان)، فستیوال فلامنكوی آمستردام، تئاتر رازا (اوترخت- هلند)، فستیوال فلامنكوی مادرید (اسپانیا)، فستیوال فلامنكوی رُم- ایتالیا، سالن بزرگ موزیك خِبا آمستردام و فستیوال كرِمس اتریش اجرا داشته است.

«معتمدی» این روزها همچنین آواز موسیقی فیلم «سیانور» به آهنگسازی «بهزاد عبدی» را نیز خوانده است و علاوه بر آن مستند «ایران» را نیز به اجرا درآورده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1395 - 11:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرا در تولوز شهر آوازهای فرانسه | موسیقی ما