برنامه یاد بعضی نفرات
 
نيما رمضان، آرش سعيدى و مانى صفى‌خانى فعاليت خود را در قالب گروهى جديد آغاز كردند
اولين تك‌آهنگ گروه «پالس» منتشر شد
موسیقی ما - گروه ايندى الكترونيك «پالس» اولين تك آهنگ خود را با نام «دور از اينجا» براى انتشار در اختيار سايت «موسيقى ما» قرار داد.

«پالس» یکی از گروه‌های تازه متولد شده اى است که البته اعضای آن از موزیسین‌های حرفه‌ای و قدیمی این حوزه هستند و در واقع نیما رمضان (نوازنده گیتار الکتریک) که یکی ازتأثیرگذارترین اعضای گروه «کامنت» محسوب می‌شود تصمیم گرفته با همراهی آرش سعیدی (نوازنده گیتار باس) و مانی صفی‌خانی -خواننده و لیدر گروه راک «هک» در دهه هشتاد که سال 81 در اولین فستیوال موسیقی زیرزمینی که توسط مرکز موسیقی بتهون برگزار شد، در کنار گروه‌هایی مثل 127 حضور پیدا کردند- این گروه را تشکیل دهد. پيش از اين نيما رمضان درباره سبك كارى اين گروه به «موسيقى ما» گفته بود: «می‌توان گفت سبک فعالیت این گروه، ایندی الکترونیک است. درواقع کار مدرن و جدیدی که شبیه آن را در ایران نداریم و نمی‌دانم مردم چه واکنشی به آن نشان خواهند داد. کلام قطعات فارسی است که یک تعداد از آنها را خود مانی -صفی‌خانی- نوشته و قرار است کیانایرجی -گیتاریست، آهنگساز و خواننده- هم در چند قطعه، در بخش شعر و ملودی وکال به ما کمک کند. این آلبوم، موزیک بسیار جدید و متفاوتی دارد که خوشبختانه خیلی هم نمونه خارجی ندارد.»

قطعه «دور از اينجا» در فضايى تريپ هاپ كه المان هاى موسيقى ايندى الكترونيك هم در آن به چشم مى خورد، اولين قطعه منتشر شده توسط گروه «پالس» است كه با شعر و ملودى كيان ايرجى و مانى صفى خانى، تنظيم نيما رمضان، نوازندگى گيتار باس توسط آرش سعيدى و صداى مانى صفى خانى همراه بوده است. رمضان درباره اين قطعه مى گويد: «قرار بود اين تِرك را پيش از عيد منتشر كنيم كه به دليل شلوغى و ترافيك قطعات منتشر شده در آن زمان، تصميم گرفتيم انتشار آن را به بعد از عيد موكول كنيم و احتمالا يك ماه ديگر، قطعه ديگرى هم منتشر خواهيم كرد. اگر همه چيز طبق روال پيش برود، در نيمه دوم ماه رمضان، اولين آلبوم گروه «پالس» را هم منتشر مى كنيم.»

در ادامه مى توانيد قطعه «دور از اینجا» كارى از گروه «پالس» را از سايت «موسيقى ما» بشنويد و دانلود كنيد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1395 - 20:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولين تك‌آهنگ گروه «پالس» منتشر شد | موسیقی ما