برنامه یاد بعضی نفرات
 
شایعه حال بد همایون شجریان
دلیل لغو اجرای کنسرت «چرا رفتی» در هامبورگ چه بود؟
موسیقی ما - این روزها کنسرت «چرا رفتی» با آواز «همایون شجریان»، آهنگسازی «تهمورس پورناظری» و تک‌نوازی «سهراب پورناظری» در حالی در اروپا در حال برگزاری است که کنسرتِ شب گذشته‌ی این گروه در هامبورگ، به دلیل فراهم نشدن امکانات فنی از سوی برنامه‌گذار لغو شد و البته برنامه‌های بعدی گروه در شهرهای استکهلم، گوتنبرگ و لندن انجام خواهد شد.

به گزارش سایت موسیقی ما، این کنسرت‌ها که با حضور نوازندگانی چون حسین رضایی‌نیا، مهیار طریحی، آیین مشکاتیان، استفنی بی‌بو، تینا جامه‌گرمی، لعیا اعتمادی، آتنا اشتیاقی و آرین کشیشی روی صحنه خواهد رفت، از چهارم اردیبهشت در دوسلدورف آغاز شده و قرار بود پنجم اردیبهشت در هامبورگ اجرا شود که به دلیل فراهم نشدن امکانات فنی از سوی برنامه‌گذار، اعضای گروه به این نتیجه رسیدند که در صورت اجرا، کیفیت برنامه تحت تاثیر این ماجرا قرار خواهد گرفت و به همین خاطر برنامه را لغو کردند.

در همین زمینه «تهمورس پورناظری» - آهنگساز این اثر- در صفحه‌ی خود در اینستاگرام خود با اظهار تاسف از این اتفاق، به این مسئله اشاره کرده که برنامه‌گذار کنسرت، به تعهدات اولیه‌ی خود پای‌بند نبوده و از همین روی به خاطر احترام به علاقه‌مندان محترم و سلیقه‌ی شنیداری ایشان، برنامه لغو می‌شود. همچنین «همایون شجریان» در پیامی کوتاه که به شکل گسترده در شبکه‌های مجازی منتشر شده، گفته است:‌ «متاسفانه کنسرت هامبورگ به علت کوتاهی‌ای که پیش آمده، کنسل شد. شایع شده است که این اتفاق به خاطر بیماری من است که این‌طور نیست و حال من بسیار خوب است. امیدوارم همه‌اتان برقرار باشید.»

گروه نهم اردیبهشت در استکهلم روی صحنه خواهد بود و بعد از اعضای کنسرت چرا رفتی در گوتنبرگ این اثر را اجرا خواهند کرد. آخرین اجرای گروه هم اول می -دوازدهم اردیبهشت ماه- در لندن خواهد بود.

«چرا رفتی» به عنوان پرمخاطب‌ترین کنسرت دهه‌های اخیر، در ایران توانست قریب 120 هزار نفر مخاطب داشته باشد و در سال 93 در تهران و بسیاری از شهرستان‌های کشور روی صحنه رود.

صحبت‌های همایون شجریان در این ارتباط را نیز در فیلم زیر ببنید:
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 16:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دلیل لغو اجرای کنسرت «چرا رفتی» در هامبورگ چه بود؟ | موسیقی ما