برنامه یاد بعضی نفرات
 
تولدی برای آقای خواننده در «خندوانه» +عکس
موسیقی ما - سالروز راه‌اندازی رادیو در ایران بهانه‌ای شد تا شب گذشته شادی «خندوانه» به خانواده بزرگ رادیو از ابتدا تا الان تقدیم شود.

درست در چهارم اردیبهشت ۱۳۱۹ این رسانه با جمله «اینجا تهران است، رادیو ایران» کار خود را آغاز کرد و تا امروز توانسته با برنامه‌های خود مخاطبان زیادی را جذب کند. رامبد جوان هم در ابتدای «خندوانه» دیشب، خود را از مخاطبان رادیو معرفی کرد.



پس از این صحبت‌ها، خنده سی‌ثانیه‌ای، خواندن شعر و پخش ایرانگردی، علی اوجی به دعوت رامبد روی صحنه آمد.

او در استندآپ خود از تاثیر ورود ریتم هر فردی به کارش گفت و در همین راستا خاطره‌ای از پروازی که در آن کاپیتانش با ریتم تندی که داشت، حرکات خاصی را با هواپیما انجام می داد، تعریف کرد. سفری که در آن شخصی با چهره «خمسه»‌مانند و صدایی شبیه به «دانیال حکیمی»، از ترس به او و کیسه مخصوص تهوع چنگ انداخته بود.

همچنین پیرمردی که با پیکانش اوجی را با سرعت یکنواخت و آهسته سوار کرده و رسانده بود، هم بخش دیگری از استندآپ را به خود اختصاص داد.

در ادامه نوبت به مهمان برنامه رسید و امین‌الله رشیدی خواننده پیشکسوت کشورمان وارد شد. رشیدی همان ابتدای ورود به برنامه قطعه‌ای را اجرا کرد. بعد هم گفتگوی کوتاه، صمیمی و صادقانه‌ای با همسر و دختر وی که در استودیو حاضر بودند، توسط جوان صورت گرفت.

رشیدی که جزو اولین خوانندگانی است که به تئوری موسیقی مسلط شده بود، در بخشی از این گپ و گفت از اولین اجرایش در رادیو که در سال ۱۳۲۸ بود، یاد کرد. پس از آن هم با آوردن کیکی به مناسبت تولد این هنرمند که اتفاقاً چهارم اردیبهشت‌ماه است، با حضو حاضران جشنی گرفته شد.

نکته دیگری که در این معاشرت مطرح شد، تسلط رشیدی به طراحی نقش قالی ایرانی بود. همچنین وی که در سرودن شعر طنز نیز از قدیم‌الایام فعالیت داشته، به همین بهانه در بخش دیگری چند بیت از سروده‌های خود را برای مخاطبان خواند.

در همین بین صحبت از مو و آراستگی این هنرمند شد و رشیدی بیان کرد که زمانی تصمیم به رنگ کردن موهایش و بلوند کردن آن‌ها داشته اما به علت مخالفت همسر و فرزندانش منصرف شده.

اما در پایان پس از لبخند ۵ ثانیه‌ای این خواننده و یک رفت و برگشت، برگ دیگری از «خندوانه» با دعای خیر برای همه مردم ایران ورق خورد.
منبع: 
هنرنیوز
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 00:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تولدی برای آقای خواننده در «خندوانه» +عکس | موسیقی ما