برنامه یاد بعضی نفرات
 
به زودی و توسط نشر و پخش «جوان»؛
اولين آلبوم گروه «دال» منتشر مى‌شود
موسیقی ما - گروه «دال» که موزیک ویدئوى این گروه با نام «آوازم را مى رقصیدى» با همراهى داریوش آذر (نوازنده گروه پالت) به عنوان خواننده مهمان، در فضاى مجازى با استقبال خوبى روبه رو شد، به زودى اولین آلبوم خود را با نام «گذر اردیبهشت» توسط «نشر و پخش جوان» منتشر مى کند.

امین هدایتی خواننده گروه «دال» در این رابطه به «موسیقى ما» مى گوید: «تمامی مراحل اخذ مجوزهای لازم و میکس و مستر آلبوم گروه «دال» طی شده و آلبوم «گذر اردیبهشت» آماده انتشار است که به زودی تاریخ دقیق رونمایی و جشن امضای این آلبوم اعلام مى‌شود.»
گروه «دال» که در حوزه موسیقى تلفیقی فعالیت مى کند، در اسفند سال ۹۲ شکل گرفت و اولین قطعۀ خود را ابتدای فروردین ۹۳ با نام «آوازم را می‌رقصیدی» و قطعۀ «گذر اردیبهشت» را اردیبهشت ماه در فضای مجازی منتشر کرد که قطعه‌ای عاشقانه در فضای بهار است.
«لحظه‌ها را انتظارم» آخرین قطعۀ منتشرشده «دال» در فضای مجازی است که پائیز ۹۳ در اختیار مخاطبان قرار گرفت و در همان دوره آهنگی برای تیتراژ فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» کمال تبریزی، تنظیم و ساخته شد. این قطعه در جشنوارۀ فیلم فجر سال ۹۳ با نمایش این فیلم، منتشر شد که اولین فعالیت گروه «دال» در فضای رسمی موسیقی محسوب می‌شود.

گروه «دال» را امین هدایتی (خواننده)، شایان شکرابی (پیانو)، میلاد سعدی و یزدان بهمنی (سازهای کوبه‌ای) و غزل مهدوی  (ترانه سرا) تشکیل مى‌دهند که در این آلبوم آرش آذر (بالابان)، مهرداد عالمی (ویلنسل) و آرین کشیشی (کنترباس و گیتار باس) این گروه را همراهی کرده‌اند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 11:27

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولين آلبوم گروه «دال» منتشر مى‌شود | موسیقی ما