برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجم خرداد و با آلبوم «مثل مجسمه» و منتخبی از تک قطعاتش
سالن میلاد پایتخت از کنسرت «مهدی یراحی» میزبانی خواهد کرد
موسیقی ما – خالق آلبوم «مثل مجسمه» به دیدار مخاطبانش در پایتخت می‌رود. به گزارش «موسیقی ما» اولین کنسرت بهاری «مهدی یراحی» در تهران روز پنجم خرداد و با همت شرکت «رویال هنر پارس» برگزار خواهد شد. این برنامه طی دو سانس و به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سامانه «ایران کنسرت» و مراکز معتبر فروش مراجعه نمایند. هنوز جزئیات دقیقی از کنسرت پنجم خرداد مهدی یراحی اعلام نشده اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او این روزها مشغول برنامه‌ریزی روی بخش بصری اجرای آینده است و برنامه‌هایی را برای این بخش تدارک دیده است.

مهدی یراحی در تیرماه سال گذشته آلبوم مثل مجسمه را به بازار عرضه کرد و این اثر بازخوردهای مثبتی را برای این خواننده به دنبال داشت. او اولین کنسرت این مجموعه را روز نهم مرداد در تهران برگزار کرد و سپس برای اجرای زنده عازم سایر شهرهای ایران شد. قرار بود او مجددا در هفته اول مهر با دوستدارانش در سالن میلاد دیدار داشته باشد اما آن برنامه به دلیل وقوع فاجعه «منا» و عزای عمومی لغو شد. اما یراحی بار دیگر در هفته اول بهمن 94 با منتخبی از آثار مثل مجسمه و تک قطعاتش، در تهران روی صحنه رفت. اتفاق دیگر این خواننده هم در واپسین ساعات سال 94 رقم خورد و او موزیک ویدئوی قطعه «مثل مجسمه» را به مخاطبانش ارائه کرد.

خواننده «امپراطور» در حالی فاز جدید کنسرت‌هایش را به زودی آغاز خواهد کرد که مراحل ساخت قطعات چهارمین آلبوم رسمی او این روزها نزدیک به خط پایان است. مهدی یراحی همانند زمان انتشار آلبوم مثل مجسمه این بار هم رویه سکوت را پیش گرفته و درباره فعالیت‌های جدیدش اظهار نظر دقیقی نداشته است. اما ظاهرا این بار هم باید منتظر مجموعه‌ای متفاوت نسبت به آلبوم‌های گذشته مهدی یراحی باشیم و او برای بخش‌های مختلف مجموعه جدیدش و خصوصا کلام، با استراتژی خاصی جلو رفته است. 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 10:40

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 15:36

مهدی حرف نداره امیدوارم کنسرت خوبی داشته باشه

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 13:29

"توهین به شعور خواننده و مردم توسط مسئولین سالن میلاد نمایشگاه درکنسرت مهدی یراحی در سانس دوم 5خرداد"
لطفا پیگیری کنید که مسئولین سالن نمیتونستن 5دقیقه صبر کنن یه آهنگ تموم بشه ؟؟
حتما باید وسط آهنگ صدا رو قطع میکردن؟
ساعت 12 اگه میشد 12:10 امنیت به خطر می افتاد؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالن میلاد پایتخت از کنسرت «مهدی یراحی» میزبانی خواهد کرد | موسیقی ما