برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «آذربایجان» اواخر اردیبهشت در بازار
برگزیده مسابقه خوانندگی «O ses» ترکیه، آلبوم رسمی‌اش را در ایران منتشر می‌کند
موسیقی ما – یکی از چهار برگزیده مسابقه خوانندگی «O ses» ترکیه، نخستین آلبوم رسمی خود را در بازار موسیقی کشور منتشر می‌کند.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، اصغر باقری با نام هنری «دومان»، که در سال 92 در بین چهار برگزیده مسابقه خوانندگی O ses ترکیه انتخاب شد و به مرحله نیمه نهایی نیز راه یافت و مورد توجه رسانه‌های ترکیه قرار گرفت، پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم، نخستین آلبوم رسمی خود را وارد بازار موسیقی کشور می‌کند. «دومان» شرکت‌کننده ایرانی این مسابقه در سال 92 با اجرایی از آثار «ابراهیم تاتلیسس» توانست در اتفاقی کم نظیر، نظر هر چهار داور هیئت ژوری را برای ادامه مسابقه جلب کند و همین روند باعث شد این خواننده در بین رسانه‌های ترکیه و آذری‌زبانان ایران به محبوبیتی ویژه دست پیدا کند.

حضور در بین چهار خواننده مرحله نهایی موفقیت بزرگی بود که از سوی «دومان» اتفاق افتاد و حتی بزرگان موسیقی ترکیه در گفتگوهایی جالب، از این چهره ایرانی به عنوان استعدادی کم‌نظیر یاد کردند. دومان در بخش‌هایی از صحبت‌هایش در این مسابقه، پیام صلح و دوستی مردم ایران را به ملت ترکیه رساند و از محبوبیت و جایگاه موسیقی ترکیه در ایران گفت و پس از بازگشت به ایران این خواننده پس از طی مراحل قانونی، در آستانه انتشار نخستین آلبوم رسمی خود است.

این آلبوم «آذربایجان» نام دارد و به تهیه‌کنندگی « دکتر دومان صوفیانی » توسط شرکت «نای و نی» تا اواخر اردیبهشت امسال روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

O Ses Türkiye مسابقه خوانندگی پرطرفدار در کشور ترکیه است که نسخه‌ای محلی از برنامه صدای هلند (The Voice of Holland) است و از ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ پخش آن آغاز شده است و بسیاری از بزرگان پاپ موسیقی ترکیه داوران این برنامه بوده اند.

«موسیقی ما» در روزهای آینده اخبارو اطلاعات مربوط به این آلبوم را منتشر خواهد کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 10:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزیده مسابقه خوانندگی «O ses» ترکیه، آلبوم رسمی‌اش را در ایران منتشر می‌کند | موسیقی ما