برنامه یاد بعضی نفرات
 
با تقدیم اجرا به استاد محمدرضا شجریان؛
فروش بلیت کنسرت «شب ساز و آواز» آغاز شد
موسیقی ما - فروش بلیت کنسرت «شب ساز و آواز» با تقدیم اجرا به استاد محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی از روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه آغاز شد.

این کنسرت ساعت 21 روزهای 28 و 29 اردیبهشت ماه به همت موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به مدیریت افشین معصومی با پاسداشت مقام هنری استاد محمدرضا شجریان در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه برای خرید بلیت این برنامه به سامانه «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز سه شنبه  28 اردیبهشت ماه «پوریا اخواص» با هنرمندی «محمد آدینه محمدی» نوازنده تار و «محمدرضا شرایلی» نوازنده تمبک قطعاتی را در قالب ساز و آواز بداهه اجرا می‌کند و در بخش دوم کنسرت، «وحید تاج» با همراهی «قاسم رحیم‌زاده» نوازنده تار میزبان مخاطبان با اجرای قطعاتی بداهه به صورت ساز و آواز خواهد بود.

روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه نیز «امیر اثنی عشری» با هنرمند «سعید نایب محمدی» نوازنده عود برنامه خود را اجرا می‌کند و بعد از این برنامه نیز «حسین علیشاپور» به همراه مهدی رستمی نوازنده سه تار قطعاتی را به صورت بداهه اجرا خواهند کرد.

ویژه برنامه «شب ساز و آواز» به صورت کاملا مجزا  و جداگانه نسبت به پروژه‌ی « مجالس ساز و آواز» که پیش از این به همت تینوش بهرامی نوازنده و مدرس موسیقی ایرانی میزبان علاقه‌مندان موسیقی بود، برگزار می شود
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 10:51

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فروش بلیت کنسرت «شب ساز و آواز» آغاز شد | موسیقی ما