برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه ١٧ ارديبهشت‌ماه؛
بالاخره طلسم كنسرت «پالت» در اصفهان شكسته شد
موسیقی ما - گروه «پالت»، بعد از تلاش‌های فراوان برای برگزاری کنسرت در اصفهان، بالاخره موفق شد با کسب مجوزهای لازم، روز جمعه ١٧ ارديبهشت‌ماه براى اولين بار در سالن رودکی شهر اصفهان با مخاطبان خود ديدار كند.

روزبه اسفندارمز، سرپرست گروه «پالت» در این‌باره به «موسيقى ما» می‌گوید: «ما سالی یکی دوبار تلاش می‌کردیم تا بتوانیم در اصفهان کنسرت برگزار کنیم که بالاخره پيگيرى یکی از دوستان مثمر ثمر واقع شد و توانست مسئولان را متقاعد کند. به اين ترتيب می‌توانيم با مخاطبان اصفهانى خود كه سال‌ها منتظرش بوديم، از نزديك ديدار كنيم.»

اميد نعمتى درباره رپرتوار این کنسرت می‌گوید: «ما منتخبی از قطعات آلبوم اول و دوم را اجرا خواهیم کرد اما چون بار اول است که به اصفهان می‌رویم، سعی می‌کنیم بیشتر قطعات قدیمی‌ترمان را اجرا کنیم. خودمان كه خیلی هیجان داریم چون سال‌ها است می‌خواهیم در اصفهان کنسرت برگزار کنیم و حالا كه اين شرايط مهيا شده است، دوست داریم ببینیم انرژی مردم آنجا چگونه است. با اینکه مطمئنيم انرژی خوبی دارند اما همچنان هیجان داریم و مى خواهيم آنها را زودتر از نزدیک ببینیم.»

«پالت» علاوه بر کنسرت‌های متعدد و موفق سال گذشته‌اش در تهران و تورهای خارج از کشور، تاكنون در شهرهاى رشت، گرگان، سنندج، بندرعباس و شیراز (که آخرین اجرای شهرستان آنها بوده است) به اجراى موسيقى پرداخته و حالا قرار است روز جمعه ۱۷ اردیبهشت‌ماه برای اولین‌بار در تالار رودکی اصفهان روی صحنه برود که علاقه‌مندان می‌توانند بلیت آن را از سایت www.rasaconcert.com تهیه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 11:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بالاخره طلسم كنسرت «پالت» در اصفهان شكسته شد | موسیقی ما