برنامه یاد بعضی نفرات
 
«کیم یانگ جین» در تمرین مشترک ارکستر ایران و کره:
نوازنده‌های ایرانی از قدرت درونی فوق العاد‌ه‌ای برخوردارند
موسیقی ما - کنسرت مشترک ارکستر موسیقی ملی ایران و کره‌ی جنوبی هم‌زمان با سفر رئیس جمهور کره جنوبی امشب برگزار می‌شود. دومین تمرین مشترک ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سازهای ملی کره جنوبی، شگفتی و هیجان رهبر ارکستر کره را برانگیخت و «کیم یانگ جین» - رهبر ارکستر سازهای ملی کره جنوبی- به این مساله اشاره کرد که قدرت نوازندگان ایرانی، بسیار بالا و کیفیت کارشان ستودنی است.

«یانگ‌جین»  که برای اولین بار برای اجرای کنسرت مشترک ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سازهای ملی کره جنوبی در ایران حضور دارد، در دومین تمرین مشترک این دو ارکستر از که نشاط و شور و هیجان خاصی برخوردار بود از همکاری نوازنده های دو کشور ابراز خرسندی کرد و گفت : «نوازنده‌های ایرانی از قدرت درونی فوق العاده‌ای در کارشان برخوردارند و سطح بالایی در نوازندگی دارند. من امیدوارم در آینده اجراهای مجددی با نوازنده های ارکستر ایران برای معرفی و آشنایی فرهنگ مردم دو کشور داشته باشیم.»

این کنسرت همزمان با سفر «پارک گئون هی»- رئیس جمهور کره جنوبی به ایران- در راستای تفاهم نامه ای مشترک بنیاد رودکی و سفارت کره جنوبی در جهت همکاریهای دو جانبه و توسعه دیپلماسی فرهنگی دو کشور امروز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه در سالن برج میلاد اجرا می شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 15:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوازنده‌های ایرانی از قدرت درونی فوق العاد‌ه‌ای برخوردارند | موسیقی ما