برنامه یاد بعضی نفرات
 
به مدت ده جلسه؛
کارگاه ترانه «افشین مقدم» در زمان و مکان جدید برگزار خواهد شد
موسیقی ما - مکان و زمان برگزاری دوره جدید کارگاه ترانه «افشین مقدم» تغییر کرد. پیش از این قرار بود جلسات آموزشی این ترانه‌سرای مطرح در کافه گالری «ویونا» برگزار شود اما کافه کتاب «فراموشی» به عنوان محل جدید برگزاری این کارگاه معین شده است. تا پیش از این قرار بود مهلت ثبت نام در این کارگاه تا پانزده اردیبهشت‌ماه باشد اما در حال حاضر این زمان تمدید شده است. افشین مقدم قرار است در طول ده جلسه این کارگاه نکات تخصصی ترانه را به هنرجویان آموزش دهد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به سراغ این ترانه‌سرا رفتیم و او توضیحاتی را هم درباره تغییرات نحوه برگزاری کارگاهش مطرح کرد.

افشین مقدم در ابتدا گفت:«من برای کارگاه ترانه‌ام تبلیغات انجام دادم و چند نفر هم نام‌نویسی کردند اما به دلایلی از جمله برخی محدودیت‌ها امکان برگزاری این کارگاه در کافه گالری «ویونا» وجود نداشت. مسئولین این کافه گالری پیگیری‌هایی هم انجام دادند اما به هرحال این امر میسر نشد. پس از این اتفاقات به دلیل ثبت نام جمعی از علاقه‌مندان ما مجبور شدیم که محل برگزاری را عوض کنیم. این بار با دوستان کمپانی «نیماژ» و قرار شد با همکاری کافه کتاب «فراموشی» جلسات کارگاه ترانه ما در آنجا برگزار شود. سایت «موسیقی ما» هم قبلاً در خبرهایش اعلام کرده بود محل برگزاری این کارگاه کافه گالری ویونا است اما به این دلایل تصمیم گرفتیم که در کافه کتاب فراموشی جلسات را برگزار کنیم.»

او سپس درباره جزئیات کارگاهش این توضیحات را بیان کرد:«این کارگاه جمعه هر هفته از ساعت 2 تا 5 و به مدت 10 جلسه برگزار می‌شود. شیوه تدریس هم بر مبنای مانیفست خودم در ترانه‌سرایی و بیشتر کاربردی است. یعنی جدا از بدیهیات وزن به دوستان به صورت تخصصی آموزش می‌دهیم که ترانه بنویسند و ترانه‌های خود را در آینده عرضه کنند. تصمیم دارم بهترین ترانه‌های هنرجویان این کارگاه را انتخاب کنم و در اختیار آهنگسازان مطرح قرار دهم. البته پیشنهاد و توصیه‌ای برای اجرای این ترانه‌ها وجود ندارد و ما فقط این دوستان را به آهنگسازان مرتبط می‌کنیم تا این کارگاه کاربردی باشد و دوستان بتوانند کارهایشان را به اجرا نزدیک کنند. همچنین در این کارگاه با همکاری دوست خوبم آقای دکتر «سید مهدی موسوی میرکلاهی» که سابقه تألیف چند کتاب ترانه و تاریخ ترانه را دارند همراه من خواهند بود.»

مقدم در پایان اعلام کرد: «مهلت ثبت نام در این کارگاه تمدید شده و به دلیل تغییراتی که در محل برگزاری و تبلیغات داشتیم، هنوز این فرصت برقرار است. برای برخی از دوستان این سوال پیش آمده بود که 18 خرداد ماه رمضان آغاز می‌شود و پس از آن تکلیف کلاس‌ها به چه صورت خواهد بود؟ با دوستانی که در این کارگاه ثبت نام کرده‌اند مشورت می‌کنیم و اگر دوست داشته باشند در جمعه‌های ماه رمضان به کلاس بیایند که وقفه‌ای نخواهیم داشت. در غیر اینصورت در طول این ماه کارگاه‌ برگزار نمی‌شود و سپس ادامه جلسات را پیگیری می‌کنیم. برخی هنرجویان از شهرستان ثبت نام کرده‌اند و برای سهولت رفت و آمد آنان برنامه‌ریزی مناسبی انجام می‌دهیم.‌»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 16:04

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 9 تیر 1395 - 17:41

كاش روزبه بماني اين كارو مي كرد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کارگاه ترانه «افشین مقدم» در زمان و مکان جدید برگزار خواهد شد | موسیقی ما