برنامه یاد بعضی نفرات
 
از 23 اردیبهشت تا اول خرداد
«علیرضا قربانی» در چهار کشور اروپایی و آفریقایی روی صحنه خواهد رفت
موسیقی ما - «علیرضا قربانی» برای آغاز تور کنسرت‌هایش تهران را به مقصد فرانسه ترک کرد. این خواننده باسابقه موسیقی اصیل ایرانی از این هفته در سه کشور اروپایی کنسرت خواهد داشت و سپس به آفریقا می‌رود. قربانی ابتدا در «پواتیه»، شهر معماری‌های رومی، روی صحنه خواهد رفت. آمفی‌ تئاتر این شهر که در مرکز کشور فرانسه قرار دارد روز دوازده می برابر با 23 اردیبهشت از این خواننده میزبانی خواهد کرد. خواننده «مدار صفر درجه» سپس راهی کشور «پرتغال» می‌شود و روز 15 می برابر با 26 اردیبهشت در بنیاد «کالوسته کولبنیکن» شهر «لیسبون» برنامه خود را برگزار می‌کند.

مقصد بعدی علیرضا قربانی و گروهش شهر «دورتموند» در کشور «آلمان» است. فستیوال «کِلَنگ وکال» در این شهر از طنین آواز قربانی می‌کند. فستیوال «موازینه» در شهر «رباط» کشور «مراکش» هم مقصد آخر تور بین‌المللی کنسرت‌های علیرضا قربانی خواهد بود. این برنامه در تاریخ 21 می مقارن با اول خرداد برگزار می‌شود.

قربانی در این کنسرت‌ها قطعات آلبوم «سودایی» از ساخته‌های «سامان صمیمی» را اجرا خواهد کرد. این آلبوم یک سال قبل از سوی کمپانی «آکورد کریسز» در فرانسه و قاره اروپا منتشر شد. این کمپانی هم به عنوان مدیر برنامه‌های اجراهای علیرضا قربانی در اروپا، در سایت خود خبر مفصلی با موضوع تور کنسرت‌های این خواننده درج کرده است.

او پس از اجرای برنامه در مراکش به ایران باز می‌گردد تا برای برگزاری کنسرت‌های «دخت پری‌وار» در تهران آماده شود. این کنسرت‌ها از تاریخ 19 تا 22 خرداد و به میزبانی تالار وحدت برگزار می‌شود. بلیت‌فروشی اجراهای دخت پری‌وار آغاز شده و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سامانه «ایران کنسرت» مراجعه نمایند.

سایت «موسیقی ما» طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران را منتشر خواهد کرد.  
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 09:01

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علیرضا قربانی» در چهار کشور اروپایی و آفریقایی روی صحنه خواهد رفت | موسیقی ما