برنامه یاد بعضی نفرات
 
اثر جدید خواننده «احساس فرویدن» منتشر شد؛
«رضا دخت» با «عشق من» به استقبال کنسرت 7 خرداد می‌رود
موسیقی ما - «رضا دخت» که در آستانه برگزاری نخستین کنسرتش در پایتخت قرار دارد، این روزها آخرین جلسات تمرین با گروه برای کنسرت پیش رو را برگزار می‌کند. این خواننده قرار است 7 خرداد 1395 در تالار ایوان شمس روی صحنه برود و قطعاتی از آلبوم «احساس فرودین» و گلچینی از تک‌آهنگ‌های منتشر شده از خود را روی صحنه ببرد.

«محسن افشار» -سرپرست گروه آرپژ- که موزیسینی شناخته شده است، رهبری ارکستر رضا دخت در کنسرت 7 خرداد را بر عهده دارد و در آن درامز خواهد نواخت. بردیا یادگاری (پرکاشن)، علی حقیقی (گیتار الکتریک)، مجتبی کشاورز (گیتار بیس)، محمد عارف (گیتار کلاسیک) و مجید کاشانیان (کیبورد) دیگر نوازندگانی هستند که در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد. همچنین «افشین مقدم» به عنوان مدیر برنامه‌های رضا دخت، این خواننده را همراهی می‌کند.

خواننده آلبوم «احساس فروردین» که در سال گذشته در کرج و در قالب جشنواره موسیقی فجر نیز کنسرتی برگزار کرده بود، چند روز پیش در گفت‌وگو با «موسیقی ما» درباره اجرایش در تهران گفت: «تلاش زیادی انجام دادیم و مخصوصاً گروه برای تنظیم و اجرای قطعات کنسرت تلاش زیادی انجام داده است. سرپرست گروه «محسن افشار» است و اعضای گروه همگی باتجربه هستند. با توجه به تمرینات کارها خوب پیش رفته است. حس خوبی نسبت به این کنسرت دارم. خدا را شکر تعداد خوبی از بلیتها پیش فروش شده است...»

تمامی بلیت‌های این کنسرت به استناد سایت «ایران کنسرت» به فروش رسیده و سامانه بلیت‌فروشی برای آن از دو روز پیش بسته شده است.

رضا دخت در آستانه این کنسرت، تک‌آهنگ جدیدی نیز منتشر کرده است. این قطعه که «عشق من» نام دارد با آهنگسازی و تنظیم «انوشیروان تقوی» روی ترانه‌ای از «علی استیری» ساخته شده است. «عشق من» با صدای «رضا دخت» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
«مهتاب خصوصی»، «بی معرفت»، «تا این اندازه» و... از جمله تک‌آهنگهای رضا دخت بوده که طی ماه‌های اخیر منتشر شده است.

در ادامه عکس‌های «سید علیرضا حق‌شناس» از تمرین رضا دخت و گروه آرپژ را مشاهده کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 23:30

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رضا دخت» با «عشق من» به استقبال کنسرت 7 خرداد می‌رود | موسیقی ما