برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت موسسه «آوای هنر»
آلبوم تصویری «پرواز همای» منتشر شد
موسیقی‌ما – آلبوم تصویری «سرزمین بیکران» نخستین اثر تصویری رسمی «پرواز همای» از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، نخستین اثر تصویری «پرواز همای» که نخستین اجرای زنده این خواننده در ایران در کنسرت 14 مهر سال نود و چهار را در برمی‌گیرد، با کارگرانی «محسن صرافی»، از سوی پخش «هنر اول» و تحت امتیاز موسسه «آوای هنر» روانه بازار موسیقی کشور شده است.

همای در ابتدای آن کنسرت برنامه‌اش را با قطعه «وطنم» آغاز کرد و پس از اتمام این قطعه، اثری در مدح شهدا را با ترجیع بند «پیوند جاودان است، خون برادرانم» اجرا کرد تا ابتدای برنامه‌اش را با ادای دینی به کشور و شهدای این سرزمین آغاز کرده باشد. این خواننده در ابتدای برنامه‌اش پس از خوش‌آمدگویی به حضار، رو به جمعیت حاضر گفت: «گرامی می‌داریم یاد و خاطره هموطنانمان را که در منا جان باختند و ادای احترام می‌کنم به هنرمند گرامی سینمای ایران سرکار خانم «هما روستا» که در چند روز گذشته از بین ما رفتند. همچنین هم‌نفس شمالی من «هادی نوروزی» هم از بین ما رفت و از همه شما بزرگواران خواهش می‌کنم به پاس احترام به این عزیزان سی ثانیه به پا خیزیم و سکوت کنیم.»

به نام یزدان، گمنام، بی کس، مادر، عیب رندان، تکنوازی نی، شیرین لبی، گلدوزی، نمی‌خواهم و سرزمین بی‌کران آثاری هستند که ویدئوی اجرای زنده آنها در آلبوم تصویری همای گنجانده شده است.

سید علی نیکونیا (مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر) نیز درباره انتشار این آلبوم در گفتگو با خبرنگارسایت «موسیقی‌ما» گفت: «این آلبوم تصویری پس از اخذ تمام مجوزهای لازم روانه بازار موسیقی کشور شده است و برنامه‌های جدید «پرواز همای» هم به زودی اعلام خواهند شد.»

گزارش مفصل نخستین کنسرت همای در ایران را اینجا ببینید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 - 11:54

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم تصویری «پرواز همای» منتشر شد | موسیقی ما