برنامه یاد بعضی نفرات
 
دو مسترکلاس تخصصی برگزار می‌شود
اجرای مشترک مانفرد فون بوهر و حکیم لودین
موسیقی ما - سمینار کوک‌کردن درامز و مستر‌کلاس میکروفون‌گذاری این ساز توسط «مانفرد فون بوهر» -نوازنده‌ی با سابقه درامز، مدرس بین‌المللی و سردبیر مجله Drums&Percussion – برگزار می‌شود.

این نوازنده‌ی بین‌المللی، در این سمینار دوازده ساعته کلیه‌ی مسایل مربوط به کوک درامز، اعم از جنس طبل، نوع پوست، سبک مورد نظر و ... را مورد بررسی قرار می‌دهد. موضوع اصلی این سمینار «کوک‌کردن صحیح و استاندارد تمامی طبل‌های درامز» است که در صدا دهی هر نوزانده (چه در اجرای زنده و چه در ضبط استودیویی) یکی از مشخصات منحصر به فرد محسوب می‌شود.

به گزارش سایت موسیقی ما، در این مسترکلاس تلاش خواهد شد تا به سوالاتی درباره‌ی سبک‌ِ نوازنده، جنس طبل‌ها و همچنین پوست انتخابی و همچنین مواردی درباره‌ی کوک درامز و صدا دهی مناسب پاسخ داده شود.

 قسمت اول این سمینار، پنج شنبه 27 خرداد ماه ساعت  14 الی 21 و قسمت دومش، جمعه 28 خرداد ماه ساعت در همین ساعت در آموزشگاه موسیقی سرنا برگزار می‌شود.

این در حالی است که «حکیم لودین» نیز مسترکلاس کاخون  را در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه – 23 و 24 خرداد ماه- برگزار می‌‌کند.

حکیم لودین نوازنده‌ی 59 ساله افغان است که سابقه همکاری با گروه های مطرح جهان را دارد.

از لودین به عنوان «پرکاشنیست پروگرسیو» یاد می‌شود. حضور این موزیسین مطرح در ایران به همت شرکت سرنا صورت گرفته است و پیش از این «همایون نصیری»، چهره سرشناس سازهای کوبه ای کشور، به همراه او به اجرای برنامه پرداخته بود. بعنوان جمع بندی موضوعات مطرح شده، در روز شنبه 29 خرداد ماه 1395 ، اجرای اختتامیه‌ای با حضور این دو نوازنده برگزارخواهد شد. این دونوازی با عنوان P.U.L.S.E و با همنوازی استاد حکیم لودین و مانی فون بوهر است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1395 - 08:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای مشترک مانفرد فون بوهر و حکیم لودین | موسیقی ما